وبلاگ

قیمت اجاره خانه ویلایی در استانبول

قیمت اجاره خانه ویلایی در استانبول

شهر استانبول یکی از زیبا ترین شهر های کشور ترکیه می باشد که به دلیل آب و هوای متبوع و جاذبه های گردشگری فراوان همواره میزبان گردشگران و مهاجران بسیاری در سال می باشد. افرادی که به استانبول سفر می کنند، برای انتخاب محل اقامت خود بسیار در جستجوی اطلاع از قیمت خرید ملک در ترکیه و یا قیمت اجاره خانه ویلایی در استانبول می باشند.
در حقیقت کرایه خانه های ویلایی در استانبول یکی از راه هایی است که شما می توانید برای محل اسکان خود در استانبول ترکیه انتخاب نمایید. شهر استانبول دارای محله ها و مناطق بسیاری می باشد که در هر یک از آن ها می توانید اقدام به اجاره خانه ویلایی نمایید.
فقط کافیست که محله مورد نظر خود را انتخاب نمایید و تصمیم بگیرید که می خواهید در بخش آسیایی استانبول سکونت داشته باشید یا بخش اروپایی آن و اینکه می خواهید در مناطق ساحلی اقامت داشته باشید یا خیر. بعد از انتخاب محله و منطقه مورد نظر خود و گذر از این مرحله، می توانید اقدام به پیدا کردن و اجاره خانه ویلایی مورد نظر خود در آن منطقه بنمایید و از اقامت خود در این شهر زیبا و جذاب لذت ببرید.
در این مقاله به بررسی قیمت اجاره خانه ویلایی در استانبول و مزایا و چگونگی انجام آن می پردازیم. پس اگر شما هم قصد سفر و یا مهاجرت به کشور ترکیه و شهر استانبول را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا درباره این مسئله آگاهی های کافی و لازم را بدست آورید.
مزایای اجاره خانه ویلایی در استانبول
خانه های ویلایی در شهر استانبول اگر به صورت مبله در اختیار شما قرار بگیرند دارای امکانات متعدد و متنوعی همچون آشپزخانه مجهز به گاز و یخچال و …، مبلمان، فرش و سایر وسایل لازم برای زندگی می باشند که این مورد می تواند به کاهش هزینه های شما کمک بسیاری کند چرا که دیگر نیاز به خرید وسایل و لوازم خانه نخواهید داشت. همچنین حتی اگر این ویلا ها به صورت خام و خالی نیز به شما تحویل داده شوند باز هم می توانند دارای امکانات بسیاری نظیر استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزش، زمین بازی و … باشند که می توانند اقامتی لذت بخش را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورند.

قیمت اجاره خانه ویلایی در استانبول
قیمت اجاره خانه ویلایی در استانبول

اگر قصد سفر یا مهاجرت به شهر استانبول را دارید و می خواهید به صورت خانوادگی به این شهر زیبا بیایید، اجاره خانه های ویلایی می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای شما باشد. زیرا این گونه خانه ها معمولا دارای ظرفیت برای 6 نفر می باشند و اگر شما دارای خانواده ای پر جمعیت بوده و یا به صورت دسته جمعی می خواهید به ترکیه سفر و یا مهاجرت کنید، اقامت در این گونه خانه ها می تواند از نظر اقتصادی برای شما به صرفه تر باشد. البته ممکن است اجاره این گونه خانه ها برای خانواده های کم جمعیت صرفه اقتصادی زیادی نداشته باشد.
در صورتی که می خواهید به صورت دسته جمعی به ترکیه بیایید و می خواهید همگی در کنار هم و در یک مکان اقامت داشته باشید این گونه خانه های ویلایی می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند چرا که به دلیل بزرگ تر بودن این خانه ها نسبت به خانه های عادی تعداد اتاق های بیشتری دارند و تعداد نفرات بیشتری می توانند در آن ساکن شوند.
با اجاره خانه های ویلایی لوکس در شهر استانبول می توانید یک اقامت بی نظیر را تجربه کنید. زیرا این گونه ویلا ها معمولا در محله ها و مناطق عالی و خوش آب و هوا واقع شده و دارای امکانات رفاهی بسیار زیادی می باشند. به همین دلیل اقامتی به یاد ماندنی را می توانید در آن ها تجربه کنید.
با اجاره خانه در شهر استانبول می توانید اقامت یک ساله ترکیه را نیز بدست آورید و پس از آن می توانید نوع اقامت خود را به اقامت تحصیلی، کاری، اقامت از طریق خرید ملک و یا سرمایه گذاری و … تغییر دهید و مدت زمان بیشتری را در کشور ترکیه بمانید و اقامت دائم ترکیه را اخذ نمایید.
تخمین قیمت اجاره خانه ویلایی در استانبول
قیمت اجاره خانه ویلایی در استانبول به فاکتور ها و عوامل متعددی نظیر متراژ ویلا، تعداد اتاق ها، مدت زمان مورد نظر برای اجاره ویلا، منطقه و محل قرارگیری ویلا، مبله یا خالی بودن آن، سن بنا، و.. وابسته است. بسته به این که می خواهید ویلا را برای چه مدت زمانی اجاره کنید قیمت اجاره خانه ویلایی متفاوت می شود به طور مثال اجاره خانه های ویلایی برای یک شب در استانبول در حدود 200 تا 6000 لیر خواهد بود.
قیمت اجاره خانه ویلایی در استانبول
قیمت اجاره خانه ویلایی در استانبول

البته لازم به ذکر است که معمولا اجاره خانه های ویلایی مبله 30 درصد گران تر از خانه های بدون وسایل و لوازم است. قیمت اجاره خانه ویلایی در استانبول برای یک سال نیز معمولا مبلغی در حدود 3000 لیر تا بالای 16000 لیر برای ویلاهای لوکس می باشد.
نحوه اجاره خانه های ویلایی در شهر استانبول
شما می توانید برای اجاره خانه های ویلایی در شهر استانبول از آژانس های املاک واقع در کشور ترکیه و شهر استانبول کمک و مشاوره گرفته تا بتوانید بهترین گزینه موجود را انتخاب نمایید. پس از انتخاب ویلای مورد نظر خود می توانید با ارائه مدارک لازم که معمولا کپی از صفحه اول پاسپورت شخص اجاره کننده می باشد و پرداخت مبلغ مورد توافق بر اساس قرارداد تنظیمی خانه مورد نظر را دریافت کنید.
لازم به ذکر است که در هنگام اجاره خانه در ترکیه باید مبلغی را تحت عنوان امانت به صاحب خانه بپردازید که در پایان مدت زمان اجاره در صورتی که خانه و لوازم آن به واسطه شما آسیبی ندیده باشند این مبلغ به صورت کامل به شما بازگردانده می شود.
بنابراین قبل از استقرار در خانه از آن فیلمی تهیه نمایید تا بتوانید در پایان مدت زمان اعلامی به آن استناد کرده و مبلغ مذکور را دریافت نمایید. همچنین در اجاره های بلند مدت مانند اجاره سالانه هزینه های انرژی نیز بر عهده شخص اجاره کننده می باشد.
سخن پایانی
در این مقاله به بررسی قیمت اجاره خانه ویلایی در استانبول پرداختیم تا شما عزیزان را از اطلاعات لازم در این زمینه آگاه کنیم. برای انتخاب بهترین و مقرون به صرفه ترین خانه های ویلایی در شهر استانبول همین امروز با کارشناسان و مشاوران خبره ما در ارتباط باشید تا بتوانید بهترین گزینه موجود با توجه به بودجه تان را تهیه نموده و اقامت لذت بخشی را در ترکیه تجربه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه