وبلاگ

خرید خانه در برج سفیر استانبول

خرید خانه در برج سفیر استانبول

خرید خانه در برج سفیر استانبول برای افرادی که به فکر سرمایه گذاری و یا زندگی کردن هستند می تواند گزینه ای مطلوب باشد. برج سفیر که ملقب به یاقوت کبود هم هست یکی از معروفترین سازه های ساختمانی در استانبول می باشد که در منطقه ای خوب و ایده آل احداث شده است. این برج مقر و جایگاه بسیاری از ثروتمندان و بازیگران ترک می باشد. برج سفیر در بسیاری از کشورهای اروپایی نیز شهرت خاصی دارد. امکانات به روز و مدرن بسیاری در این شهرک مسکونی وجود دارد از این رو ساکنین برج سفیر از نظر امکانات رفاهی موقعیت ایده آلی دارند. اگر بیشتر مایل اید که در مورد این آسمان خراش چه به قصد خرید خانه و یا چه به قصد سفر و اهداف گردشگری بدانید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست تیم مشاورین آسمان را همراهی بفرمایید.

برج سفیر چگونه برجی است؟

شاید بسیاری از ایرانیان چیزی در مورد برج سفیر نشنیده باشند؛ اما آن دسته از افرادی که قصد خرید خانه در برج سفیر استانبول را دارند قطعا اطلاعاتی در این زمینه کسب نموده اند و تا حدودی با این برج آشنایی دارند. برج سفیر یکی از ده ها جاذبه گردشگری مدرن در شهر استانبول است که از مشهورترین سازه های ساختمانی ترکیه به حساب می آید. این آسمان خراش که از بزرگترین سازه ترکیه نیز هست در منطقه لونت شیشلی و در خیابان بیوک دره واقع شده است.

لونت در واقع یکی از محله های مشهور استانبول است که در بخش اروپایی قرار دارد و منطقه ای مهم به لحاظ تجاری به شمار می رود. در این مرکز خرید فروشگاه های متعددی وجود دارد که در آن انواع محصولات از بهترین برندها و مارک های معروف به فروش می رسد. برج سفیر در واقع یکی از مراکز تجاری و مسکونی لوکس در استانبول است که قیمت اجناس و همچنین ملک در آن گرانتر می باشد.

مشاهده کنید » خرید ملک در ترکیه

آشنایی با امکانات موجود در برج سفیر

خرید خانه در برج سفیر استانبول از ارزش بالایی برخوردار می باشد چرا که این برج در یکی از لوکس ترین مناطق استانبول قرار گرفته و دارای امکانات و زیر ساخت های مدرن و به روزی بی شماری می باشد. برج سفیر از بزرگترین برج های ترکیه است که با وارد شدن به آن می توان به خوبی تمامی شهر را دید زد. معماری این برج به گونه ای است که کاملا با محیط زیست سازگاری دارد و با نگهداری انرژی در درون خود از هدر رفت آن جلوگیری به عمل می آورد.

همچنین شیشه های طراحی شده، دارای یکسری منافذ هستند که موجب هدایت هوای در بیرون و درون ساختمان می گردد و از این طریق در محیطی سربسته موجب جریان هوایی تازه می گردد. این برج از معماری بسیار مدرنی نیز برخوردار می باشد و در بخش داخلی آن نیز یک باغی کوچک تعبیه شده که علاوه بر ایجاد جلوه بصری فوق العاده زیبا در انتقال هوای تازه به محیط نیز بسیار موثر است. در این ساختمان، سالنی گلف طراحی شده تا افراد در کنار خرید نیز بتوانند لحظاتی مفرح بخش نیز برای خود رقم بزنند. علاوه بر این، در برج سفیر استخرهای شنا، باشگاه های فیتنس، سالن های کنفرانس با امکانات سطح بالا، انواع رستوران و کافه، سینما، خدمات لابی، آرایشگاه و سایر امکانات رفاهی و تفریحی نیز دیده می شود. همچنین خرید خانه در برج سفیر استانبول از ضریب ایمنی بالایی برخوردار است چرا که پیشرفته ترین سیستم های امنیتی برای آن طراحی شده است. از دیگر ویژگی منحصر به فرد این برج، وجود رستورانی شیک در بالاترین طبقه می باشد که بسیار جذاب و لذت بخش است. این رستوران با چشم انداز شهر زیبایی خارق العاده دارد.

بخش مسکونی برج سفیر استانبول

این برج که به یاقوت کبود هم شهرت دارد از نظر ساختاری بسیار مورد توجه می باشد. همان طور که اشاره نمودیم برج سفیر از مراکز خرید و همچنین مسکونی مهم در استانبول است که در 4 مارس سال 2012 در زمینی به وسعت 165 هزار متر مربع بنا گردید و به میزان 150 هزار دلار نیز برای آن سرمایه صرف شد. طول برج سفیر به حدود 238 متر می رسد و در آینده مدیران آن قصد دارند که سازه ای مخروطی شکل بر روی آن بنا کنند که مجموعا به 261 متر خواهد رسید. این برج دارای 61 طبقه است که حدود 10 طبقه از آن در زیر زمین قرار گرفته است. معماری مسکونی برج سفیر نیز بدین صورت است که تعداد واحدهای مسکونی آن 177 می باشند و واحدها نیز به صورت 1 تا 6 خوابه هستند.

مشاهده کنید » خرید خانه در ساریر ترکیه

همچنین برای این برج فضای لانژ با مساحت 970 متر مربع در نظر گرفته شده تا ساکنین آن بتوانند مهمانی و مراسمات خود را در آن جا برگزار نمایند. واحدهای این برج از امکانات بی شماری برخورداراند که از آن جمله می توان اشاره ای به استخر کودکان، استخر رو­باز، استخر رو­پوشیده، بالکن، پارکینگ، نزدیکی به مترو، آسانسور، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، سیستم اعلام حریق، حمام ترک، درب ضد سرقت و … نمود. همان طور که اشاره نمودیم حدود 10 طبقه از این برج در زیز زمین قرار دارد که 4 طبقه آن مربوط به بخش مرکز خرید است. در این بخش بیش از 130 باب مغازه وجود دارد که معتبرترین برندهای ترک و جهان را می توان در این مراکز، خریداری نمود.

کلام پایانی

همان طور که می دانید ترکیه یکی از کشورهای پرطرفدار و محبوب در دنیا به حساب می آید که از نظر توریست پذیری و گردشگری توانسته جایگاه مناسبی را به خود اختصاص بدهد. این کشور با وجود این که از جاذبه های گردشگری تاریخی بی شماری برخوردار است، دارای جاذبه های لوکس و مدرن زیادی نیز می باشد که از آن جمله می توان اشاره ای به برج سفیر نمود. سفیر برجی مسکونی تجاری می باشد یعنی علاوه بر داشتن انواع مغازه و فروشگاه دارای واحدهای مسکونی با امکانات مدرن و به روز نیز هست و افراد می توانند با خرید خانه در برج سفیر استانبول از مزایای آن در جهت زندگی بهتر نهایت بهره را ببرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از گروه مشاورین آسمان کمک بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه