وبلاگ

راهنمای خرید ملک در استانبول-وب سایت آسمان ترکیه

راهنمای خرید ملک در استانبول

یکی از کشورهایی که این روزها به عنوان مقصدی برای مهاجرت  ایرانیان محسوب می شود، کشور ترکیه است. از آنجایی که ترکیه در همسایگی ایران قرار دارد و از امکانات رفاهی خوبی هم برخوردار است؛ سالیانه تعداد زیادی از هموطنان ما برای تحصیل، کار، زندگی و… به این کشور مهاجرت می کنند. همچنین برخی از افراد تمایل دارند در کشور ترکیه ملک خریداری کنند و به آن به چشم یک سرمایه گذاری نگاه می کنند. یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای خرید ملک استانبول است؛ در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید ملک در استانبول را  با شما در میان بگذاریم.

شرایط خرید ملک در استانبول

یکی از بهترین روش ها برای گرفتن اقامت کشور ترکیه، خرید ملک در این کشور است. به این ترتیب افراد با یک تیر دو نشان می زنند؛ هم اقامت ترکیه را به دست می آورند و هم یک سرمایه گذاری مفید و مطمئن انجام خواهند داد. استانبول یکی از مهم ترین و بزرگترین شهرهای ترکیه است؛ از این رو خرید ملک در استانبول مزایای زیادی خواهد داشت. برای خرید ملک در استانبول شما به مدارکی مانند پاسپورت به همراه یک کپی از آن، 6 قطعه عکس، حساب بانکی در ترکیه، شماره مالیات ترکیه و … نیاز دارید. به علاوه در صورتی که ملک را از طریق بنگاه خریداری کنید، به حضور یک کارمند دولت نزد یک دفتر اسناد رسمی نیاز خواهید داشت.

بعد از اینکه ملک مورد نظرتان را انتخاب کردید و با فروشنده به توافق رسیدید، باید ده درصد از ارزش کلی ملک را به عنوان ودیعه به صاحب ملک پرداخت کنید. مابقی مبلغ ملک را هنگام انتقال سند پرداخت می کنید و این فرآیند باید در اداره ثبت اسناد رسمی ترکیه انجام بگیرد.

شرایط خرید ملک در استانبول-وب سایت آسمان ترکیه

مزایای خرید ملک در استانبول

شهر استانبول بزرگترین شهر کشور ترکیه است و طی چند سال اخیر رشد و پیشرفت چشمگیری در تمام زمینه ها داشته است. اگر قصد اقامت در کشور ترکیه را دارید یا می خواهید با خرید ملک یک سرمایه گذاری مطمئن در این کشور انجام دهید، توصیه ما به شما خرید ملک در استانبول است. برخی از مزایای خرید ملک در استانبول عبارت است از:

  • اگر به نمودار رشد این شهر دقت کرده باشید، به آسانی متوجه می شوید که در صورت خرید ملک در استانبول، بعد از گذشت چند سال ارزش ملک شما چند برابر خواهد شد.
  • شاید تصور کنید هزینه زندگی در استانبول زیاد است؛ اما اگر سطح زندگی در این شهر و امکانات رفاهی آن را با هزینه های زندگی در این شهر مقایسه کنید، متوجه می شوید که هزینه ها بسیار نرمال و مقرون به صرفه است.
  • از آنجایی که استانبول شهری پر جمعیت و توریستی است، صنعت حمل و نقل عمومی در این شهر بسیار پیشرفته است و به این ترتیب شما دسترسی آسانی به خدمات شهری خواهید داشت.
  • استانبول شهر بزرگی است و محله های زیادی دارد؛ به همین دلیل تنوع قیمت ها در شهر استانبول بسیار بالا است و افراد با هر بودجه ای می توانند یک ملک مناسب برای خرید یا اجاره پیدا کنند.

قیمت خرید ملک در استانبول

خوشبختانه در شهر استانبول تنوع زیادی از نظر قیمت ملک وجود دارد. و قیمت خرید ملک در استانبول طیف وسیعی را شامل می شود. عوامل و فاکتورهای مختلفی قیمت ملک در استانبول را تحت تاثیر قرار می دهد؛ برای مثال محله ای که قصد خرید خانه در آن را دارید بسیار مهم است. به علاوه عواملی مانند متراژ ملک مورد نظر، امکانات آن، سال ساخت ملک، مبله بودن یا نبودن ملک و… روی قیمت ملک در استانبول تاثیر می گذارند. منطقه بشیکتاش استانبول یکی از قدیمی ترین و بهترین محله های استانبول است و برای خرید ملک در این منطقه به حدود ۹۰۰۰۰۰ لیر تا ۷۰ میلیون لیر نیاز خواهید داشت؛ هر چقدر امکانات و متراژ ملک بالاتر باشد، قیمت خرید ملک هم بیشتر می شود. طبیعتا قیمت خرید ملک در محله های مختلف استانبول بسیار متغیر است.

راهنمای خرید ملک در استانبول

خلاصه مقاله و نتیجه گیری

یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین شهرهای دنیا، استانبول است. و سالیانه تعداد زیادی از ایرانیان برای مقاصد مختلف به این شهر مهاجرت می کنند. برخی از افراد خرید ملک در استانبول را به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر می گیرند و برخی دیگر به منظور اخذ اقامت ترکیه، در این شهر ملک خریداری می کنند. در این مقاله سعی کردیم راهنمای خرید ملک در استانبول ، مزایای خرید ملک در این شهر و قیمت آن را مورد بررسی قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه