وبلاگ

قیمت آپارتمان در ساریر استانبول

خرید خانه در ساریر استانبول

خرید خانه در ساریر استانبول می تواند برای آن دسته از شهروندان ایرانی که قصد زندگی کردن و یا حتی سرمایه گذاری دارند، با مزایای بی شماری همراه باشد. در واقع خرید خانه، آپارتمان و یا سایر مستغلات بستری را برای اتباع سایر کشورها فراهم آورده تا بتوانند در ترکیه به راحتی رفت و آمد نمایند و از امکانات این کشور جهت زندگی بهتر استفاده نمایند. ساریر نیز یکی از قسمت های مهم، جذاب و دیدنی استانبول است که به دلیل برخورداری از طبیعتی زیبا و خیره کننده، بسیار محبوب گردشگران و توریست ها می باشد. همین محبوبیت بالا نیز موجب شده تا خانه و املاک در این بخش از استانبول ارزش بالایی داشته باشند.

ساریر استانبول چگونه منطقه ای است؟

شما سروران گرامی که قصد خرید خانه در ساریر استانبول را دارید یقینا اطلاعاتی راجع به این منطقه کسب نموده اید. حال ما هم در این بخش از مقاله می خواهیم قدری درباره موقعیت جغرافیایی، فرهنگی و اجتماعی صحبت نماییم تا اطلاعات شما در این زمینه کامل تر گردد و با علم و آگاهی بیشتری بتوانید در این زمینه گام بردارید.

ترکیه از نظر جغرافیایی کشوری اوراسیایی به حساب می آید یعنی بخشی از آن در خاک آسیا و بخشی نیز در اروپا واقع شده است. منطقه ساریر نیز از آن جمله مناطق زیبایست که در بخش اروپایی استانبول قرار گرفته است. از جنوب با بشیکتاش، از شرق با تنگه بسفر، از جنوب غرب با شیشیلی، از شمال با دریای سیاه و از شمال غربی با ایوب سلطان همسایه است.

این منطقه به دلیل داشتن ظاهری لوکس و امروزی بسیار پر طرفدار و محبوب می باشد و عده زیادی از اتباع خارجی خواهان خرید ملک در ابن بخش هستند. همان طور که اشاره نمودیم ساریر با دریا سیاه و تنگه بسفر هم مرز است از این رو جذابیت بصری بی شماری دارد. طولانی ترین خط ساحلی در منطقه، نیز مربوط به ساریر است. این منطقه که به سرزمین زرد نیز شهرت دارد 345 هزار جمعیت را در دل خود گنجانده است. ساریر به لحاظ امکانات اجتماعی و فرهنگی نیز توانسته جایگاه A که بالاترین سطح می باشد را به خود اختصاص بدهد.

همان طور که اشاره نمودیم ساریر دارای خط ساحلی طولانی می باشد و سواحل متعددی دارد که یکی از پرطرفدارترین آن kilyos است. در کنار این سواحل، کافه و رستوران های مجلل بی شماری ساخته شده که مسافران و گردشگران در این رستوران و کافه ها می توانند انواع قهوه و غذاهای ترکی و دریایی خوشمزه ای را میل کنند. ساریر از امکانات و زیر ساخت های شهری بی شماری برخوردار است. فاصله ساریر تا فرودگاه جدید استانبول حدود 55 کیلومتر می باشد.

معرفی  محله های ساریر استانیول

ساریر یکی از مناطق معروف و مهم استانبول است که محله و بخش های مختلفی را در دل خود گنجانده است که از آن جمله می توان اشاره به محله بالتیمانی، ایاض آقا، باهچه کوی، گاریچجه، تارابیا، فاتح سلطان محمد، فرح اولر، روملی فنری، گوموش دره، ینی کوی، کاظم کارابکیر، کیسیرکایا، کمر، ذکریا کوی، امیرگان، رشید پاشا، پولیگون، جمهوری، ماسالاک، معدن و … نمود. قیمت خانه در ساریر استانبول متفاوت می باشد چرا که هر کدام از این مناطق امکانات و زیر ساخت ها متنوعی دارند.

مطالعه کنید » قیمت آپارتمان در استانبول

آشنایی با جاذبه های گردشگری ساریر استانبول

همان طور هم که اشاره نمودیم ساریر به لطف برخورداری از جاذبه های طبیعی بی شمار از جمله مناطق توریستی و گردشگری مهم در استانبول به حساب می آید و شاید هم یکی از دلایل خرید خانه در ساریر استانبول وجود همین جاذبه های گردشگری باشد که اتباع کشورهای خارجی را به سمت زندگی کردن غیب نموده است. از جمله جاذبه های گردشگری این منطقه می توان اشاره ای به موارد زیر نمود:

  1. جنگل بلگراد

یکی از جاذبه های طبیعی ترکیه، وجود جنگل های انبوه و سرسبز می باشد که در این بین جنگل بلگراد یکی از محبوبترین و شناخته شده ترین جنگل های موجود است. این جنگل در منطقه ساریر واقع شده و سالانه هزاران مسافر داخلی و خارجی از آن دیدن می کنند.

  • پارک امیرگان

پارک امیرگان با وسعت 470 هزار متر مربع و برخورداری از دو تالاب، یک پارک تاریخی زیبا در ساریر می باشد. در این پارک امکانات متنوعی از جمله مسیر دوچرخه سواری، آلاچیق، کافه، رستوران و همچنین زمین های بازی برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شده است.

  • مجموعه تفریحی آتاتورک

از دیگر جاذبه های ساریر می توان به مجوعه تفریحی آتاتورک اشاره نمود. این مجموعه که مساحتی برابر با 38 هکتار دارد در سال 1949 توسط هایرتین کایاجاک ساخته شد. وجود چندین دریاچه مصنوعی بزرگ، کافه، درختان سر به فلک کشیده و سرسبز توانسته اوقات خوشی را برای مسافران و گردشگران رقم بزند.

  • مراکز خرید

گذشته از جاذبه های طبیعی و امکانات و زیر ساخت های لازم شهری، وجود مراکز خرید می تواند از دیگر دلایل و انگیزه لازم برای خرید خانه در ساریر استانبول باشد. در این منطقه دو مرکز خرید بزرگ و معروف به نام های وادی استانبول و همچنین ایستینه پارک قرار دارد. بسیاری از برندهای مشهور ترک را می توان در این دو مراکز، خریداری نمود. وادی استانبول، مرکز خرید شناخته شده ای است که در پروژه مسکونی قرار گرفته از این رو آن دسته از افرادی که قصد خرید خانه، آپارتمان و ملک را دارند می توانند در پروژه مسکونی وادی استانبول سهمیم شوند تا به سود قابل توجهی در این راستا دست پیدا نمایند.

علاوه بر مواردی که اشاره نمودیم ورزشگاه ترک تلکام، موزه ساکیب سابانچی، قلعه روملی حصار و کاخ ماسالاک از دیگر جاذبه های دیدنی ساریر محسوب می شوند.  

کلام پایانی

خرید خانه در ساریر استانبول چه به دید سرمایه گذاری و یا حتی زندگی کردن بسیار ارزشمند است، زیرا همان طور که اشاره نمودیم از جاذبه های گردشگری و زیر ساخت های لازم برخوردار است و می تواند نوید دهنده یک زندگی ایمن و لذت بخش باشد. شما سروران گرامی هم چنانچه تصمیم به خرید خانه در این بخش مهم از استانبول را دارید می توانید با گروه مشاورین آسمان در ارتباط باشید تا با کسب اطلاعات لازم بتوانید مناسب ترین خانه را برای زندگی و یا سرمایه گذاری خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه