وبلاگ

خرید خانه در مسلک ترکیه

خرید خانه در مسلک استانبول

خرید خانه در مسلک استانبول برای شهروندان ایرانی موقعیت مناسبی است تا از این طریق بتوانند پاسپورت و اقامت ترکیه را برای دستیابی به اهداف مختلف، اخذ نمایند. مسلک نیز یکی از چندین محله معروف و صاحب نام استانبول است که در سال های اخیر به لحاظ زیر ساخت های شهری و امکانات مدرن رشد خوبی داشته است. این امر موجب شده تا از سوی بسیاری از افراد داخلی و خارجی برای زندگی کردن و یا حتی سرمایه گذاری مورد توجه قرار بگیرد. مسلک از بخش های لوکس استانبول به شمار می رود و قیمت خانه و سایر املاک در آن نیز گرانتر می باشد. امکانات و دسترسی به خصوص در بخش حمل و نقب موجب شده تا مسلک منطقه ای عالی برای زندگی کردن باشد. اگر قصد خرید خانه در مسلک استانبول را دارید می توانید اطلاعات کامل تر را در ادامه مقاله دریافت کنید. پس با گروه مشاورین آسمان همراه شوید.

مشاهده کنید » خرید ملک در ترکیه

معرفی و خرید خانه در منطقه مسلک استابول

همان طور که اشاره نمودیم مسلک یکی از مناطق مشهور استانبول می باشد که به لحاظ جغرافیایی در قسمت اروپایی واقع شده است. مسلک در مجاورت مناطق شیشلی، ساییر و لونت قرار دارد. این محله به ویژه در سال های اخیر بسیار پیشرفت و ترقی نموده است طوری که به مراکز اداری شهر دسترسی آسان و خوبی دارد. با فرهم آوردن امکانات مدرن آموزشی، سطح آموزش در مدارس و دانشگاه ها از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. آسمان خراش ها با ساختمان های لوکس و همچنین مراکز خرید بی شماری با برندهای معروف در مسلک قرار گرفته اند.

دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل و همچنین بیمارستان هایی با کیفیت موجب شده تا قیمت خانه در این بخش از استانبول از ارزش و قیمت گذاری بالایی برخوردار باشد. قرار گیری شرکت های بین المللی و همچنین دسترسی به بانک هایی که در سطح جهانی تعامل دارند دلیلی شده تا اتباع خارجی زیادی برای سرمایه گذاری به سوی مسلک کشانده شوند. مسلک در واقع از محله های لوکس و مدرن استانبول به شمار می رود به همین جهت خانه، آپارتمان و سایر مستغلات در آن نیز با قیمت به نسبت بالایی خرید و فروش می گردد.  

آشنایی با مکان های دیدنی منطقه مسلک

این بخش از استانبول دارای مکان های دیدنی و جذاب بی شماری است که نقش موثری را در کشاندن گردشگران داخلی و خارجی به داخل استانبول ایفا نموده است. از معروفترین قسمت های دیدنی مسلک استانبول می توان اشاره ای به موارد زیر نمود:

  1. جنگل بلگراد

یکی از جاذبه های دیدنی مسلک، وجود جنگل بلگراد می باشد که در 15 کیلومتری شمال غربی استانبول واقع شده است. طبیعت بکر و زبیای این جنگل توانسته سالانه میزبان حجم بالایی از مسافران خارجی و داخلی باشد. خنکای جنگل بلگراد، پناهگاهی خوب برای فرار از گرما در فصل تابستان است. در زمان های قدیم این بخش از مسلک، منبع اصلی تامین آب شهر بود. به همین دلیل مسافران قبل از ورود به شهر ممکن است که با قنات و چشمه های بی شماری مواجه شوند.

  • کاخ مسلک

از دیگر جاهای دیدنی که نقش موثری را در خرید خانه از سوی اتباع خارجی داشته می توان به کاخ مسلک اشاره نمود. این کاخ که خود چندین قصر را در برگرفته در سال 1861 یعنی زمان سلطان عبدالعزیز بنا شده است.

  • باغ آتاتورک

از دیگر بخش های دیدنی و جذاب مسلک، باغ آتاتورک است که در داخل جنگل بلگراد واقع شده و با برخورداری از 2000 هزار گونه گیاهی از آن به عنوان یک باغ گیاه شناسی نیز یاد می شود.

  •  هتل هیلتون

هتل هیلتون نیز جایی بسیار جذاب و دیدنی در مسلک است. این هتل 5 ستاره در مرکز تجاری و تفریحی این منطقه قرار گرفته به همین دلیل سالانه پذیرای تعداد زیادی از مسافران می باشد. این هتل از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است و طراحی خاص با دکواسیون زیبا آن نیز در جلب نظر گردشگران بسیار موثر بوده است.

خرید خانه در مسلک استانبول

دلایل خرید خانه در مسلک استانبول

استانبول یکی از شهرهای مهم ترکیه به حساب می آید که توانسته نقش مهمی را در رشد اقتصادی این کشور به ویژه در سال های اخیر ایفا نماید. این امر موجب شده تا استانبول و مناطق مختلف آن مکان مناسبی برای سرمایه گذاری باشد. بدین ترتیب برای آن دسته از افرادی که به دنبال سرمایه گذاری امنی هستند، خرید خانه در مسلک استانبول گزینه ای ایده آل به نظر می آید. در کنار سرمایه گذاری خوب و مکانی مناسب برای زندگی کردن، خرید خانه در این بخش از استانبول دارای مزایای دیگری نیز می باشد.

مشاهده کنید » خرید خانه در ساریر ترکیه

افراد از این طریق می توانند پاسپورتی معتبر دریافت کنند و یا این که حق شهروندی و اقامت بگیرند. البته در این خصوص نیز یکسری قوانین و مقررات وجود دارد که در صورت داشتن شرایط لازم می توانند از مزایای دریافت پاسپورت و اقامت ترکیه بهره مند شوند. از جمله شرایط این است که مجموع ملک خریداری شده بایستی ارزشی برابر یا بیشتر از 250 هزار دلار آمریکایی داشته باشد و یا این که ملک در منطقه ای غیر نظامی واقع شده باشد. به همین دلیل آن دسته از افرادی که به قصد دریافت پاسپورت و یا اقامت اقدام به خرید خانه می کنند بایستی این موارد را نیز در نظر بگیرند. علاوه بر این موارد، متقاضی با خرید خانه، آپارتمان، ملک و … می تواند برای همسر و فرزندان زیر 18 سال، اقامت دائم و پاسپورت دریافت کند. بدین ترتیب این روش سرمایه گذاری، بهترین راهکار برای مهاجرت نیز به حساب می آید.

کلام پایانی

خرید خانه در مسلک استانبول انتخابی شایسته هم برای سرمایه گذاری و هم برای زندگی کردن است. شاید برای آن دسته از افرادی که به فکر مهاجرت هستند خرید خانه بهترین گزینه پیش روی شان باشد. در صورتی که شما سروران گرامی قصد خرید ملک در این بخش از استانبول را دارید گروه مشاورین آسمان با برخورداری از کادری مجرب و متخصص این آمادگی را دارد تا شما را در تصمیم گیری و انتخابی درست راهنمایی نماید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه