وبلاگ

خرید آپارتمان در عمرانیه استانبول

خرید آپارتمان در عمرانیه استانبول

دریافت اقامت در ترکیه از طریق خرید آپارتمان یکی از ایده آل ترین روش ها برای آن دسته از متقاضیان ایرانی است که می خواهند در این کشور زندگی کنند. البته علاوه بر اقامت، می توان با کمترین هزینه پاسپورتی معتبر دریافت کرد و یا با سرمایه گذاری، اندوخته مالی خود را افزایش داد. اگر شما عزیزان هم خواهان خرید آپارتمان در عمرانیه استانبول و یا هر نقطه ای از کشور زیبای ترکیه هستید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این پست با سایت مشاورین آسمان همراه شوید تا به اطلاعات خوبی در این زمینه دست پیدا نمایید.

آشنایی با منطقه عمرانیه استانبول

ترکیه از نظر موقعیت جغرافیایی کشوری خاص به حساب می آید طوری که بخشی از آن در قاره آسیا و بخشی نیز در اروپا واقع شده است. این تقسیم بندی جغرافیایی موجب شده تا شهرهای ترکیه از نظر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بسیار غنی و متنوع باشند. عمرانیه نیز یکی از منطقه های معروف در استانبول است که در بخش آسیایی قرار گرفته و با وجود این که دارای قسمت های روستایی و محلی می باشد اما با برخورداری از زیر ساخت های شهری، نرخ شهرنشینی در آن به سرعت در حال افزایش است. عمرانیه از منطقه های قدیمی و تاریخی شهر استانبول به حساب می آید. این محله در زمان های گذشته پوشیده از درختان سرسبز و جنگل های انبوه بوده است. عمرانیه پرجمعیت ترین منطقه استانبول در بخش آسیایی می باشد. این منطقه با برخورداری از صنایع کوچک تولیدی، پوشاک و قطعات یدکی از نظر اقتصادی بسیار غنی است.

خرید ملک در کارتال استانبول

زندگی آسان و راحت در منطقه عمرانیه استانبول

خرید آپارتمان در عمرانیه استانبول هر دلیلی که داشته باشد می تواند موجبات یک زندگی آسان و راحتی را برای افراد فراهم آورد. از قرار گرفتن در مجاورت امکانات و محله های شگفت انگیز می توان از زندگی در این شهر نهایت لذت را برد. غالب آپارتمان هایی که در منطقه عمرانیه واقع شده اند به دلیل مجهز بودن به سیستم های امنیتی و همچنین وجود ضبط 24 ساعته دوربین از امنیت بالایی برخوردار می­باشند و به خوبی می­توانند امنیت ساکنین را فراهم آورند. وجود امکانات رفاهی و طراحی شده با فناوری­های به روز، آپارتمان های منطقه عمرانیه را به محلی ایده آل برای زندگی کردن تبدیل نموده است. همچنین قرار گرفتن در یک محیطی دوستانه و داشتن همسایگانی با سطح اجتماعی بالا، یک امتیازی مثبت برای آن دسته از افرادی که از زندگی اجتماعی لذت می برند، به حساب می آید.

مطالعه کنید » قیمت آپارتمان در استانبول

پروسه خرید ملک در عمرانیه استانبول

افرادی که قصد خرید آپارتمان در عمرانیه ترکیه را دارند با پشت سر نهادن یکسری مراحل می توانند به هدف خود جامه عمل بپوشانند. برای خرید آپارتمان، خانه، مجتمع های مسکونی و یا سایر مستغلات بهتر است که افراد سفری به ترکیه داشته باشند و از نزدیک ملک مد نظر خود را ببینند و آن را برای خرید انتخاب نمایند. ملک انتخابی، بایستی توسط کارشناسانی که در این زمینه فعالیت می کنند قیمت گذاری گردد. پس از این مرحله، متقاضی مقداری از هزینه خرید را پرداخت می کند و مابقی را می تواند پس از انتقال سند به حساب مالک واریز نماید. افرادی که از طریق خرید ملک خواهان اخذ اقامت این کشور هستند پس از طی نمودن مراحل خرید و پس از انتقال کامل سند، طی مدت یک هفته شرایط لازم جهت مصاحبه از اداره مهاجرت ترکیه برای آن ها فراهم می گردد. و در نهایت پس از گذشت یک ماه، اگر شرایط لازم را داشته باشند موفق به اخذ اقامت یک ساله خواهند شد. در یک نگاه کلی، مراحل خرید آپارتمان در ترکیه راحت به نظر می آید اما به جهت این که قوانین مربوط به خرید ملک به طور دائم در حال تغییر است اگر متقاضیان اطلاعات کافی نداشته باشند ممکن است که با مشکلاتی مواجه شوند. از این رو کمک گرفتن از افراد متخصص و مشاوران در این زمینه امری حیاتی است.

قوانین خرید ملک در ترکیه

در ارتباط با خرید آپارتمان در عمرانیه استانبول، دولت ترکیه یکسری قوانین وضع نموده تا اتباع سایر کشورها در صورت داشتن شرایط بتوانند اقدامات لازم را به عمل آورند. ترکیه نیز مانند بسیاری از کشورهای دنیا بر اساس اصل تقابل رفتار می کند یعنی هر کشوری که به شهروندان ترک امکان خرید ملک و یا سایر مستغلات را بدهد، متقابلا ترکیه نیز به شهروندان آن کشور چنین امکانی را می دهد به همین جهت است که برخی از اتباع خارجی حق خرید ملک در این کشور را ندارند در حالی که شهروندان کانادا، آمریکا و حتی ایرانی می توانند در هر کجای ترکیه اقدام به خرید آپارتمان، خانه و سایر مستغلات نمایند. البته در ارتباط با خرید ملک توسط اتباع خارجی، ترکیه یکسری محدودیت را نیز اعمال نموده است. که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • متقاضیان خارجی فقط در محدوده و همچنین مساحت مشخصی می توانند ملک خریداری کنند.
  • ملکی که زیر نظر پایگاه های دولتی و یا نظامی باشد متقاضیان خارجی مجاز به خرید آن نیستند.
  • خرید ملک توسط اتباع سایر کشورها نباید منجر به بر هم زدن نظم و قوانین ترکیه گردد.

متقاضیان اگر بتوانند شرایط لازم را برای خرید آپارتمان در عمرانیه استانبول فراهم آورند می توانند از آن در جهت گرفتن اقامت، اخذ شهروندی و دریافت پاسپورت معتبر کشور ترکیه نیز استفاده نمایند. که البته در این زمینه نیز یکسری قوانین وجود دارد. به عنوان نمونه افراد در صورتی می توانند برای اخذ شهروندی و یا گرفتن اقامت از طریق خرید ملک اقدام نمایند که ارزش مجموع ملک خریداری شده برابر با 250 هزار دلار آمریکایی باشد.

کلام پایانی

متقاضیانی که قصد خرید آپارتمان در عمرانیه استانبول را دارند بهتر است که قبل از اقدام، اطلاعات کافی کسب نمایند زیرا قوانینی که در این خصوص وضع می گردد مدام در حال تغییر است، که گاهی اوقات به علت آگاه نبودن از این قوانین فرد را با مشکلاتی مواجه می کند. در هر صورت اگر مصمم به خرید آپارتمان در استانبول و یا سایر شهرهای ترکیه هستید با کمک گرفتن از مشاورین آسمان، با اطمینان خاطر بیشتری می توانید مراحل خرید را پشت سر بگذرانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه