وبلاگ

قیمت هتل در استانبول میدان تقسیم

قیمت هتل در استانبول میدان تقسیم

اگر قصد سفر به کشور زیبای ترکیه و اقامت در هتل های شهر گردشگری استانبول و یا خرید ملک در ترکیه را دارید؛ بهتر است با ما همراه شوید تا از قیمت هتل در استانبول میدان تقسیم با خبر شوید. در ابتدا با هم به بررسی موقعیت جغرافیایی میدان تقسیم در شهر استانبول ترکیه خواهیم پرداخت و سپس ویژگی های و قیمت اجاره اتاق در هتل های این منطقه را شناسایی و ارزیابی میکنیم.
شهر استانبول یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری کشور ترکیه میان مردم جهان و البته کشور ایران است. این شهر با داشتن خیابان های سنگ فرش شده، کوچه های تنگ و باریک در کنار مراکز مدرن و پیشرفته خرید که این شهر را تبدیل به قطب خرید خاورمیانه و اروپا کرده است، از جذابیت زیادی در بین گردشگران کشور ترکیه برخوردار است.
یکی از ویژگی های جذاب این شهر، پایین بودن هزینه سفر برای گردشگران میباشد. اگر عاشق مکان های تاریخی و باستانی هستید، حتما از بازدید موزه های استانبول، مساجد، حمام های عمومی و سقاخانه های استانبول بسیار لذت خواهید برد.
میدان تکسیم (تقسیم) استانبول ترکیه
میدان تقسیم یا همان قلب شهر استانبول یکی از مهم ترین میادین این شهر است که معروف ترین خیابان که استقلال نام دارد به این میدان متصل است. این میدان معروف در منطقه بیگ‌اوغلو که بخش اروپایی شهر استانبول میباشد، واقع شده است. مجسمه یادبود جمهوریت (Cumhuriyet Anıtı) اولین چیزی است که در میدان تکسیم به چشم می‌خورد. این یادبود برای گرامیداشت پیروزی ترکیه در جنگ استقلال در این میدان بنا شده است.
از شاخصه های دیگر میدان تکسیم پارک گردشگری است که در بین شلوغی های مرکز شهر نقش ریه های تنفسی را برای استانبول ایفا میکند. در سایه درختان این پارک می‌توانید در کافه و رستوران های پارک تکسیم غذایی بخورید یا با یک فنجان قهوه ترک خستگی در کنید.
خیابان استقلال که واقع در نزدیکی میدان تقسیم است، برای رسیدن به جمهوریت باید خیابان استقلال را طی کنید. وجود تراموا قدیمی و زیبا امکان عبور از این خیابان با منظره مغازه ها و فروشگاه هایی که به زبان های مختلف به گردشگران خوش آمد میگویند را ممکن ساخته است. در دو طرف خیابان بناهای زیبایی هستند که در بعضی روزها مشاهده دسته های موسیقی خیابانی در کنارشان دیده میشود.

قیمت هتل در استانبول میدان تقسیم
قیمت هتل در استانبول میدان تقسیم

انواع اقامتگاه در میدان تقسیم استانبول ترکیه
• هاستل : هاستل ها به طور کلی چیزی از امکانات یک هتل کم ندارند. تنها چیزی که قیمت آنها را پایین میآورد، استفاده همزمان چند نفر از یک اتاق است. البته به ندرت پیش میآید که تمام تختهای یک هاستل پر از مسافر باشد پس در ۸۰ درصد موارد این شانس را خواهید داشت که تنها با یک یا دو نفر هم اتاق شوید .برخلاف هتل ها، شما در هاستل قادر خواهید بود وعده غذاییتان را خودتان تهیه کنید. اغلب هاستلها مجهز به امکانات پخت و پز در آشپزخانه هستند و همه نوع وسیله طبخ از اجاق گاز و مایکروویو گرفته تا بشقاب و قاشق و چنگال در آنها پیدا میشود.
• آپارتمان : اگر به صورت فامیلی یا گروهی برای اقامت کوتاه مدت به شهر استانبول سفر میکنید استفاده از آپارتمان های که بصورت حرفه ای مبلمان و تجهیز شده اند و و سایل کافی جهت زندگی و اقامت مسافران را دارند، بسیار مناسب و مقرون به صرفه میباشند.
• هتل ها : هتل ها اقامتگاه هایی هستند که بر اساس کیفیتی که دارند درجه بندی میشوند. این کیفیت مشخصه هایی نظیر خدمات رستوران، تفریحات، چشم انداز اتاق ها، امکانات و سایز اتاق ها، اسپا و خدمات ورزشی، موقعیت منطقه ای و سایر امکانات میشوند.
هتل های میدان تقسیم استانبول ترکیه
در میدان تقسیم (تکسیم) هتل های فراوانی با امکانات متنوع برای گردشگران وجود دارند. هتل مارمارا، هیلتون، تایتانیک داون تاون بی‌اغلو، الایت ورلد، دیوان، اینتر کانتیننتال، پارما، پارک بسفرس، گراند حایات و ریکسوس پرا برخی از بهترین هتل های 5 ستاره میدان تقسیم استانبول هستند.
حدود قیمت هتل در استانبول میدان تقسیم
• در میدان تقسیم، پایین ترین قیمت اقامتگاه معمولا متعلق به هاستل ها و مٌتل ها میباشدکه بطور متوسط از 52 لیر ترکیه برای هرشب در محدوده اقامتی حدود یک هفته میباشد.
• آپارتمان های بسیار شیکی در محدوده میدان تقسیم هستند که میتوانند محل اقامت مناسبی برای خانواده ها باشند که تمایل دارند واحد مستقل در اختیار داشته باشند که بطور متوسط برای هر شب از 1200 لیر ترکیه شروع قیمتی دارند.
• بعد از هاستل ها، هتل های یک ستاره و دو ستاره از شبی 286 لیرترکیه به ازاء هر شب برای اتاق یک تخته و 315 لیر ترکیه برای اتاق دو تخته میباشند.
• هتل های با کیفیت بالاتر و امکانات جانبی بعدی هتل های سه ستارهو چهار ستاره میباشند که با هزینه اقامت شبی 180لیر ترکیه برای اتاق یک تخته و 425 لیر برای اتاق دو تخته (دبل) قابل رزرو میباشند. لازم است بدانید بدلیل تنوع بسیار زیاد در ویژگی ها و مشخصات هتل های این گروه، محدوده قیمت برای رزرو بسیار متفاوت است.
• و اما هتل های لوکس و 5 ستاره میدان تقسیم ترکیه استانبول بطور متوسط از قیمت1247 لیر ترکیه برای هر شب برای اتاق سینگلو 1484 لیر برای اتاق دبل شروع میشوند.
تغییر قیمت هتل در استانبول میدان تقسیم
شرایط رزرو هتل و اقامتگاه شما بستگی به نوع سفر خواهد داشت. بدین معنی که شرایط سفر با تورهای مسافرتی متفاوت از سفرهای شخصی میباشند. در رزرو تورهای مسافرتی شما با توجه به قیمت پکیجانتخابی، میتوانید هتل مورد نظر را مشخص کنید و گاها برای این مورد انتخاب های محدودتری خواهید داشت. اما چنانچه برنامه سفر شخصی دارید با مراجعه به سایت های رزرواسیون هتل میتوانید با مشخص کردن محدوده تاریخ ورود و خروج به شهر استانبول و مدت اقامت، هتل و منطقه مورد نظر خود را برای اقامت تعیین نمایید.
برای پیدا کردن قیمت هتل های میدان تقسیم، و یا هر هتل دیگری در شهر استانبول، باید ابتدا انتظارات خود را به عنوان یک مسافر از هتل مورد نظر مشخص کنید. اگر هدف شما از سفر به شهر استانبول، بازدید از مکان های گردشگری، بازار، موزه و … است و هتل تنها یک اقامتگاه جهت استراحت شبانه مدنظر شماست، در این حالت انتخاب هتل های میان رده یا متوسط برای شما مناسب و به صرفه تر میباشد.
قیمت هتل در استانبول میدان تقسیم
قیمت هتل در استانبول میدان تقسیم

اما دسته دیگری از مسافران هستند که بهامکانات و تجهیزات هتل اهمیت زیادی میدهند و علاوه بر گردش در شهر، خدمات رفاهی، رستوران، خواب و اقامت لوکس و باکیفیتی را از هتل مورد نظر انتظار دارند. این گروه از گردشگران باید در انتخاب خود، هتل های سطح بالا را بگنجانند تا از اقامت خود رضایت کافی را داشته باشند.
نرخ ارزی قیمت هتل در استانبول میدان تقسیم
نه تنها در هتل های میدان تقسیم و شهر استانبول، بلکه در بسیاری دیگر از هتل های کشور ترکیه بدلیل نوسانات قیمت لیر ترکیه و سیاست های مدیران هتل، مرجع قیمت اجاره اتاق های هتل را به یورو یا دلار مشخص کرده اند. اما معمولا برای راحتی مسافران امکان تبدیل ارز به لیر برای هزینه های جانبی امکان پذیر است.
قیمت های حضوری یا رزرو هتل های میدان تقسیم شهر استانبول ترکیه
واضح است که قیمت های حضوری برای مسافران با توجه به قیمت های ثبت شده در بٌرد هتل محاسبه میشود که از قیمت های رزرو آنلاین و قرارداد های خرید های از قبل پرداخت شده توسط کارگزار و دفاتر خدمات مسافرتی بالاتر میباشد.
دلیل بالابودن قیمت هتل های میدان تقسیم شهر استانبول ترکیه
دلیل اصلی توجه ویژه به منطقه میدان تقسیم، نزدیکی آن به خیابان استقلال و دسترسی آسان به مترو و امکانات حمل و نقل میباشد.
تغییرات قیمت هتل های میدان تقسیم شهر استانبول ترکیه
در فصل های سرد ترکیه و ماه مبارک رمضان شاهد قیمت های کمتر و پائین تر ولی در پیک سفرهای ترکیه که شامل: تعطیلات سال نو میلادی، نوروز و اعیاد میباشند؛ قیمت ها نوسانات بیشتری دارند. اما این امکان وجود دارد تا شما بتوانید از آفر و تخفیفات ویژه رزرو هتل با فاصله زمانی چندماهه قبل از سفر، استفاده نمایید.
چنانچه قصد سفر به شهر زیبای استانبول و اقامت در منطقه معروف میدان تقسیم را دارید میتوانید با مراجعه به سایت های رزرواسیون آنلاین، هتل مناسب با انتظارات خودو خانواده تان را از قبل رزرو کنید. و یا با مراجعه به دفاتر خدمات مسافرتی، ضمن بررسی و مقایسه امکانات و ویژگی هتل ها بهترین هتل را انتخاب کنید و از سفرتان نهایت رضایت و لذت را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه