وبلاگ

اجاره آپارتمان کوتاه مدت در استانبول

اجاره آپارتمان کوتاه مدت در استانبول

گردشگران و مسافران علاقه مند می توانند برای اجاره آپارتمان کوتاه مدت در استانبول سری به سایت و تیم های املاک فروشی که در این زمینه اقدام به دادن اجاره آپارتمان برای گردشگران خارجی می کنند، بزنند. در این کشور نیز همچون کشورهای جهان، اجاره و خرید ملک در ترکیه در قسمت های مختلف آن فرق می کند. طبیعتا مرکز و بالای شهر به دلیل برخورداری از امکانات رفاهی بهتر و بیشتر در مقایسه با حاشیه شهر از قیمت بالاتری برخوردار است و همچنین نوع امکانات و خدمات رفاهی ارائه شده آپارتمان بر روی قیمت تاثیر می گذارد، آپارتمان هایی که دارای امکانات مختلف اعم از وضعیت سرویس بهداشتی مناسب، مبلمان سوئیت، برخورداری از آسانسور، اینترنت و … می باشند نسبت به آپارتمان هایی که فاقد این امکانات هستند قاعدتا اجاره آن ها نیز بیشتر است از این رو انتخاب یک آپارتمان مناسب کاملا بستگی به وضعیت اقتصادی اجاره کنندگان دارد.

اجاره آپارتمان کوتاه مدت در استانبول
اجاره آپارتمان کوتاه مدت در استانبول

با این مقدمه چینی، پست امروز خود را به اجاره آپارتمان کوتاه مدت در استانبول اختصاص می دهیم تا اگر مسافرانی از کشورمان خواستند چند روزی را در این شهر به تفریح بگذرانند مکانی را داشته باشند که با اجاره آن بتوانند با خیال راحت استراحت کنند. پس تا پایان ما را همراهی بفرمایید.
رزرو آپارتمان کوتاه مدت در شهر استانبول
همان طور که می دانید استانبول یکی از شهرهای قدیمی دنیا به حساب می آید که به لحاظ داشتن موقعیت خاص جغرافیایی توانسته سالانه گردشگران و مسافران بی شماری را از سراسر جهان به سمت خود بکشاند. این شهر موقعیت جغرافیایی جالبی دارد به گونه ای که بین دو قاره اروپا و آسیا واقع گردیده است. همجواری با تنگه بسفر موجب شده بخشی از این شهر در آسیا و بخشی نیز در خاک اروپا قرار بگیرد. برخورداری از آثار طبیعی و تاریخی امکان بازدید زیادی را برای مسافران داخلی و خارجی فراهم نموده است که همین امر دلیلی شده تا اقامتی کوتاه و یا بلند مدتی را در این شهر داشته باشند. از این رو بسیاری از مسافران در پی این هستند که بتوانند بنا به مدتی که می خواهند در این شهر بمانند مکانی مناسب را برای اسکان خود اجاره نمایند.
اجاره آپارتمان در استانبول همچون سایر شهرهای دنیا بسیار متنوع است که گردشگران و مسافران با توجه به موقعیت مالی و همچنین علاقه خود می توانند مکان مناسب را انتخاب نمایند. اجاره آپارتمان کوتاه مدت در استانبول، اسکان دانشجویی، اجاره آپارتمان مبله، آپارتمان تهویه مطبوع، اجاره در بخش اروپایی، اجاره در بخش آسیایی و … از جمله گزینه های پیش روی مسافران است که می توانند یکی از آن ها را برای اقامت در این شهر زیبا انتخاب نمایند. که در این مقاله ما به شرح برخی از آن ها می پردازیم:
اجاره هتل آپارتمان های مبله در استانبول
آپارتمان های مبله به همراه امکانات رفاهی و دارای سرویس یکی از گزینه های مناسبی است که گردشگران می توانند آن را برای اقامت چند روزه و یا حتی چند ماهه خود برای لذت بردن از جاهای دیدنی استانبول انتخاب نمایند. استقلال بودن این نوع از آپارتمان ها موجب شده تا افراد حس مستقل بودن را در این اماکن تجربه نمایند. برخی از این آپارتمان ها امکانات و خدمات رفاهی بسیاری از جمله استخر، جکوزی، سالن های بدنسازی و … را نیز برای کاربران خود فراهم نموده اند تا بتوانند از سفر خود نهایت لذت و استفاده را ببرند. همچنین اکثر این آپارتمان ها دارای پذیرش 24 ساعته و پارکینگ به همراه نظافت منظم نیز می باشند.
اجاره آپارتمان کوتاه مدت در استانبول
افرادی که وارد استانبول می شوند یکسری گزینه برای اسکان خود پیش روی دارند که با توجه به شرایط و موقعیت خود می توانند مناسب ترین را انتخاب نمایند. یکی از این گزینه ها اجاره آپارتمان کوتاه مدت است. در شهر استانبول یکسری آپارتمان ها هستند که مخصوصا مسافران و گردشگران می باشند تا با اجاره کوتاه مدت، آن ها بتوانند از سفر خود نهایت لذت را ببرند.
همان طور که می دانید استانبول شهری توریست پذیر است و گردشگران و توریست ها مخاطبان اصلی این شهر به حساب می آیند که معمولا اقامت آن ها حتی به یک ماه هم نمی رسد و کمتر اتباع خارجی پیدا می شود که بخواهد به نیت اقامت طولانی در این شهر زندگی کند، از این رو با توجه به اسکان کوتاه مدت گردشگران، آپارتمان ها نیز به صورت کوتاه مدت اجاره داده می شوند. در اقامت کوتاه مدت افراد همان خدمات و سرویس ها را دریافت می کنند که در اسکان بلند مدت ارائه می گردد اما از نظر هزینه نیز بسیار به صرفه تر می باشد. همچنین بهای اجاره در قسمت های مختلف شهر متفاوت است، بخش هایی که پر طرفدارتر هستند و امکانات بیشتری اعم از وجود مترو، وجود مراکز خرید، وجود مجتمع های خرید و … را دارند نیز اجاره بهای آپارتمان در آن ها بیشتر است.
اجاره آپارتمان کوتاه مدت در استانبول
اجاره آپارتمان کوتاه مدت در استانبول

اجاره آپارتمان کوتاه مدت در بخش آسیایی استانبول
همان طور که اشاره کردیم استانبول به واسطه تنگه بسفر به دو بخش آسیایی و اروپایی تقسیم شده است که اجاره آپارتمان در هر کدام از این دو بخش از نظر هزینه نیز متغیر می باشد. بخش آسیایی که به آن آناتولی نیز می گویند از آثار تاریخی خارق العاده ای برخوردار است، بزرگترین بازار مواد غذایی کشور ترکیه در این قسمت واقع شده و دارای خط ساحلی زیبا با کافه و رستوران فوق العاده ای می باشد. بخش آسیایی گرچه سالانه پذیرای توریست های زیادی از سرتاسر دنیا می باشد اما با این حال هزینه اجاره آپارتمان در آن در مقایسه با بخش اروپایی کمتر است از این رو انتخاب آناتولی برای آن هایی که به دنبال اسکان با هزینه ای اقتصادی هستند گزینه ای مناسب می باشد.
اجاره آپارتمان کوتاه مدت در بخش اروپایی استانبول
به بخش اروپایی تراکی گفته می شود که دارای چشم اندازهای طبیعی و تاریخی بسیار زیبا و شگفت انگیزی است. تمدن بی نظیر ترکیه را می توان در این بخش جستجو نمود. تراکی مسجد ایا صوفیه و مسجد آبی که از زیباترین مساجد در دنیا هستند را در دل خود گنجانده است. این شهر با وجود مراکز خرید، مراکز تفریحی و رستوران و کافه های متعدد توانسته مکانی مناسب را برای گردشگران فراهم نماید. تراکی در مقایسه با آناتولی پذیرای بیشتری از گردشگران می باشد.
گروه مشاورین آسمان

٪ نظر

  1. آژانس های مسافرتی میتونن اطلاعاتی راجع به قیمت اجاره آپارتمان کوتاه مدت در استانبول بدن ؟

    • لطفا جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با اجاره آپارتمان کوتاه مدت در استانبول با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید.
      تلفن ثابت:
      0090-0216-5650565
      تلفن مدیریت و مشاوره حقوقی :
      0090-552-5651565
      تلفن های مشاورین فارسی زبان:
      0090-552-5653565
      0090-552-5654565

  2. برای اجاره آپارتمان کوتاه مدت در بخش اروپایی استانبول مشاوره میخواستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه