وبلاگ

اجاره سوئیت ارزان در استانبول

اجاره سوئیت ارزان در استانبول

اجاره سوئیت ارزان در استانبول موضوعی است که امروز در این پست می خواهیم به طور کامل در مورد آن بحث کنیم؛ چرا که این سوال و دغدغه بسیاری از مسافران ایرانی است که می خواهند به ترکیه و استانبول سفر کنند، پس لطفا تا پایان ما را همراهی بفرمایید.
چرا مسافران استانبول را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می کنند؟
استانبول یکی از مهمترین مقاصد گردشگری برای مسافران ایرانی و خارجی می باشد. هر ساله این شهر زیبا و تاریخی پذیرای خیل عظیمی از مسافران و گردشگران است که به صورت بلند و یا کوتاه مدت اقامت می کنند.
دلیل محبوبیت استانبول را می توان در جذابیت جغرافیایی، طبیعی و تاریخی جستجو نمود. این شهر از نظر موقعیت جغرافیایی در ساحل دریای مرمره واقع شده و از طریق تنگه بسفر به دریای سیاه متصل گردیده است. وجود تنگه بسفر موجب شده تا استانبول به دو بخش تقسیم شود، بخشی که از آن در خاک آسیا و بخشی نیز در خاک اروپا. با درآمیخته شدن دو تمدن مدرن اروپا و تمدن شرقی، استانبول را به شهری جذاب و خاص در دنیا تبدیل کرده است. علاوه بر این، استانبول از نظر جاذبه های طبیعی و تاریخی نیز بسیار شناخته شده است. استانبول در واقع یادگاری از دوره عثمانی است که آثار تاریخی بی شماری را می توان در این شهر جستجو نمود. از جمله مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد که از شاهکارهای معماری در این دوره هستند.

اجاره سوئیت ارزان در استانبول
اجاره سوئیت ارزان در استانبول

بدین ترتیب وجود این آثار و جاذبه ها دلیلی شده تا استانبول یکی از مسافرپذیر ترین شهرهای دنیا به حساب آید.
اقامت مسافران و گردشگران در استانبول
بنا به دلایلی که اشاره کردیم مسافران بسیاری هر ساله به قصد تفریحی و یا حتی تجاری عازم استانبول می شوند و با توجه به مدت زمان ویزای خود در این شهر اقامت می کنند. ولی چون ویزای گردشگری کوتاه مدت است و اکثرا نیز مسافر هستند، معمولا مدت زمان زیادی را نمی توانند در این شهر بمانند، اما در هر صورت تا زمانی که هستند نیاز به مکانی مناسب دارند.
یکی از دغدغه های مسافران و توریست ها پیدا نمودن مکانی مناسب برای اقامت است تا بتوانند از جاذبه های تاریخی و طبیعی این شهر نهایت لذت را ببرند و خاطره ای زیبا و به یاد ماندنی برای خود بسازند. اکثر مسافران به دنبال اجاره سوئیت ارزان در استانبول هستند؛ سوئیتی که هم از نظر اقتصادی برای آن ها مقرون به صرفه باشد و هم این که از نظر امکانات رفاهی ایده آل باشد.
این شهر از آنجایی که بسیار مسافر پذیر است اقامت های مختلفی از جمله انوع هتل، سوئیت و … را با قیمت های متنوع فراهم نموده است تا مسافران و گردشگران با توجه به بودجه اقتصادی خود مکان مورد نظر را انتخاب و اجاره نمایند.
اجاره سوئیت ارزان در استانبول به چه عواملی بستگی دارد؟
اجاره سوئیت در استانبول بستگی به فاکتورهای مختلفی دارد که از مهمترین آن می توان به کیفیت سوئیت اشاره نمود که به طور مستقیم بر روی میزان قیمت و اجاره بها نیز تاثیر می گذارد. همان طور که پیش تر نیز گفتیم در استانبول مکان های بی شماری با درجه کیفیت متنوعی وجود دارد که مسافر با توجه به وضعیت اقتصادی خود می تواند آن ها را اجاره نماید. یقینا هر چه سوئیت از نظر امکانات رفاهی، میزان سرویس دهی، زیرساخت ها، چگونگی قرار گیری محل اتاق ها و … بهتر باشد اجاره بهای آن نیز بیشتر خواهد بود. از جمله فاکتورهای دیگری که می تواند بر روی اجاره سوئیت ارزان در استانبول تاثیر بگذارد می توان اشاره ای به سال ساخت، منطقه ساخت و امنیت سوئیت نمود.
یقینا هزینه اجاره در هر منطقه ای متفاوت است، منطقه هر چه که به ایستگاه های حمل و نقل و همچنین مراکز خرید، مراکز تفریحی و … نزدیکتر باشد هزینه اجاره نیز بیشتر خواهد بود.
علاوه بر موارد بالا، فصل سفر و گردش نیز بر روی قیمت اجاره سوئیت ارزان در استانبول تاثیر می گذارد، معمولا فصل تابستان در استانبول به دلیل آب و هوای مطلوب تر در مقایسه با فصل زمستان، پذیرای مسافران بیشتری است در نتیجه تقاضا برای خرید ملک در ترکیه و اجاره آپارتمان، سوئیت، هتل و یا هر مکانی دیگر بالا می رود. که این تقاضای زیاد نیز می تواند قیمت را بالاتر ببرد.
همه ما می دانیم که هزینه اقامت در یک هتل 5 ستاره در مقایسه با یک سوئیت بسیار بیشتر است. پس تمام این موارد یعنی کیفیت و امکانات محل اقامت کاملا بستگی به بودجه اقتصادی مسافران و گردشگران دارد.
رعایت یکسری نکات به هنگام اجاره سوئیت ارزان در استانبول
در هر صورت اگر عزم خود را جزم نموده اید و قصد رفتن به استانبول را دارید بهتر است که در هنگام اجاره سوئیت یکسری نکات را رعایت کنید تا از سفر خود بتوانید نهایت لذت را ببرید.
اجاره سوییت ارزان در استانبول
اجاره سوییت ارزان در استانبول

1- بررسی منطقه و موقعیت:
یکی از اصلی ترین نکات در ارتباط با اجاره سوئیت توجه به منطقه و موقعیت مکانی است. منطقه هر چه که از مترو و یا مراکز خرید دور باشد هر چند که سوئیتی ارزان را اجاره کرده باشید باز هم ممکن است که از نظر اقتصادی برای شما به صرفه نباشد چرا که مجبور می شوید بخشی از هزینه خود را صرف حمل و نقل و رفت و آمد کنید.
2- بررسی بهداشت:
از جمله موارد دیگر که می بایست به هنگام اجاره سوئیت ارزان در استابول به آن توجه نمایید وضعیت بهداشتی مکان مورد نظر است. سعی نمایید که سوئیتی را برای اقامت اجاره کنید که مسائل بهداشتی از جمله نظافت اتاق و سرویس های بهداشتی به خوبی در آن رعایت شود، زیرا بهداشت چیزی نیست که به توان به سادگی از کناز آن رد شد.
مزیت اجاره نمودن سوئیت ارزان در استانبول در مقایسه با هتل
یکی از مهترین مزیت اجاره سوئیت در مقایسه با هتل، این است که هزینه بین تعداد نفرات تقسیم می شود که این از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است. در سوئیت با زیاد شدن تعداد نفرات اجاره بین آن ها تقسیم و در نتیجه هزینه کمتر می شود این در حالی است که در هتل به ازای هر فردی که اضافه می گردد هزینه نیز به طور فراینده ای افزایش می یابد.
گروه مشاورین آسمان

٪ نظر

  1. سوئیت ها هم به اندازه ی هتل ها میتونه مکان اقامتی مناسبی برای بلند مدت باشه ؟

    • بله قطعا با اجاره سوئیت ارزان در استانبول می توانین هزینه هارو مدیریت کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه