وبلاگ

شرایط خرید قسطی خانه در استانبول

شرایط خرید قسطی خانه در استانبول

اگر قصد اخذ اقامت ترکیه و خرید ملک در ترکیه و استانبول را دارید و از شرایط خرید قسطی خانه در استانبول مطلع نیستید، در این مقاله با ما همراه باشید.
استانبول دارای یک تاریخ طولانی، میراث فرهنگی و یک زندگی اجتماعی پر جنب و جوش است که آن را برای همه افراد جذاب می کند.

استانبول همچنین یکی از کلان شهرهای سریع در حال رشد جهان است که هنوز هم در مقایسه با سایر شهرهای بزرگ جهان، قیمت املاک بسیار مناسبی دارد. در شرایط اقتصادی فعلی یکی از روش‌هایی که به منظور حفظ ارزش پول مورد توجه قرار گرفته، سرمایه‌گذاری در کشورهای دیگر از جمله خرید قسطی ملک در استانبول است. اگر برای خانه مد نظر خود پول کافی را ندارید، می توانید از گزینه خرید اقساطی ملک در ترکیه بهره‌مند شوید. اکثر پروژه های ساختمانی در استانبول، برنامه پرداخت اقساطی را ارائه می دهند.
در پروسه خرید اقساطی خانه در ترکیه، اول از همه باید بخشی از مبلغ خانه خریداری شده را به صورت نقدی بپردازید که این مبلغ ممکن است در هر پروژه متفاوت باشد. در نظر داشته باشید که هر چقدر مقدار پولی که برای پیش پرداخت، پرداخت می کنید بیشتر باشد، از درصد سود سایر اقساط کاسته می شود. از این رو به شما پیشنهاد می کنیم تا جایی که می توانید مبلغ پیش پرداخت خود را بالا ببرید.
خرید خانه قسطی در کشور ترکیه این امکان را به افرادی با سطح درآمد متوسط نیز داده است تا بتوانند با پول نه چندان زیاد توانایی خرید ملک را داشته باشند.
در شرایط خرید قسطی خانه در استانبول بعد از آن که مبلغ مورد نظر را پرداخت کردید، مانده قیمت ملک برای خریدار قسط‌ بندی خواهد شد. مدت زمان پرداخت اقساط ملک نیز بین ۲ الی ۱۰ سال متغیر است.
بهترین مناطقی که می توانید در آن ها به دنبال املاکِ قسطی در استانبول بگردید محله های غربی یا شرقی استانبول هستند. استانبول مقصد اصلی خریداران ترکیه در خارج از کشور است که می خواهند وارد بازار اصلی املاک و مستغلات ترکیه شوند. ساخت و ساز در حومه شهر با جدیدترین روند معماری، زیرساخت هایی با کیفیت و پیشرفت های جدید، امکانات کاملی از جمله سالن های ورزشی، استخرهای شنا، پارک ها و مغازه ها را برای زندگی راحت فراهم می کند.
مهم تر از همه، ترکیه در چند سال گذشته با رشد پایدار اقتصادی نشان داده است که دارای یک بازار قابل اعتماد است و جایگاه خود را تا رتبه بیست اقتصاد بزرگ جهان ارتقاء داده است.
مزایای خرید قسطی ملک در استانبول
• از مهم ترین فواید خرید خانه قسطی می توان به افزایش قدرت خرید اشاره کرد. خریدار ملک می تواند با میزان بودجه ای که دارد، خانه ای با امکانات عالی و راحت را خریداری کند، ولی با همان مبلغ نمی تواند همان خانه را بخرد. بنابراین شرایط بهتر و بیشتری در اختیار وی خواهد بود.
• در برخی از پروژه ها شما می توانید بعد از چند وقت ملک خود را تعویض کنید. اگر خانه ای را با شرایط نقدی خریداری کنید پس از انتقال سند دیگر امکان تعویض وجود ندارد.
• فایده دیگر در شرایط خرید قسطی خانه در استانبول این است که هیچ نوع ضمانت اضافی یا اثبات درآمد برای آن لازم نخواهد بود. در صورتی که پرداخت اقساط ملک در مدت زمان یک سال یا کمتر انجام شود به طور معمول شامل بهره نخواهد شد.

شرایط خرید قسطی خانه در استانبول

در حالی که شما به دنبال آپارتمان های فروشی در استانبول هستید ، اصطلاحات زیادی در املاک و مستغلات و خرید قسطی ملک در استانبول وجود دارد که فقط در بازار ترکیه استفاده می شود.
قرار داد خرید و Tapu
قرارداد خرید با “سند مالکیت یا “Tapu متفاوت است. Tapu سندی است که مالکیت کامل شما بر ملک را تأیید می کند و به شما اجازه می دهد برای فروش یا اجاره یا رهن اقدام کنید.
علاقمندان به مالکیت در مجتمع های مسکونی استانبول باید بدانند که شرکت های ساختمانی که امکان پرداخت اقساطی را ارائه می دهند سند مالکیت را تا پرداخت آخرین قسط تحویل خریدار نخواهند داد.
در پروژه های مسکونی استانبول، مبلغ پرداخت اولیه حداقل 20٪ قیمت ملک است.
مبلغ رزرو سپرده ای است که فقط برای تأیید قصد خرید و رزرو ملک با قیمت پایانی که توافق شده است پرداخت می شود که غالباً بین 700 تا 2000 دلار است.
شرایط خرید قسطی خانه در استانبول
وام بانک برای خرید قسطی ملک در استانبول
در این گزینه طرف قرارداد شما بانک خواهد بود. به این صورت که شما از بانک مربوطه وامی را دریافت می کنید و بانک ملک مورد نظر را برای شما خریداری می کند و شما طی اقساطی آن مبلغ را به بانک پرداخت می کنید. وام مسکن به وام گیرنده اجازه می دهد تا از ملک استفاده کند به این ترتیب که پس از پرداخت کامل مبلغ وام، مالکیت ملک به آن شخص واگذار می شود. بسیاری از افراد فرقی بین وام رهن و خرید ملک از طریق اقساط از شرکت ساختمانی را نمی دانند. معمولاً تفاوت بین پرداخت رهن و اقساط این است که اقساط شامل بهره نیست.

انتقال مالکیت و شرایط خرید قسطی خانه در استانبول

به معنای مالکیت مال است و عنوان ملک باید از یک شخص به شخص دیگر یا از صاحب ملک به خریدار با در نظر گرفتن مالی برابر با ارزش توافق شده در قرارداد فروش منتقل شود. هنگامی که خانه مورد نظر خود را برای خرید انتخاب کردید، قرارداد فروش تهیه می شود. در این توافق نامه کلیه قسمتهای مهم فروش از جمله شرایط پرداخت و از همه مهم تر تحویل اسناد ذکر شده است. مطمئن شوید که فروشنده، مالک واقعی است و بدهی و اسناد قانونی مربوط به خانه بررسی شده است. توافق نامه فروش به زبان ترکی خواهد بود. همچنین برای خرید قسطی ملک در استانبول به یک وکیل و یا یک مترجم احتیاج دارید که اگر در این زمینه تخصص ندارید، گروه مشاورین آسمان می توانند به شما در این زمینه کمک کنند.
هر زمان ملکی را از یک بنگاه املاک خریداری می کنید، بنگاه های املاک ثبت شده و دارای مجوز حق دارند 2٪ از قیمت واقعی فروش ملک را هم از خریدار و هم از مالک دریافت کنند.

گزارش ارزیابی
گزارش ارزیابی گزارشی است که قیمت واقعی ملکی را که خریداری می کنید یا می فروشید نشان می دهد. هنگامی که شخصی ملکی را خریداری می کند، اداره ثبت اسناد، املاک و مستغلات برای اطمینان از محافظت از توافق نامه در برابر تقلب، گزارش ارزیابی تأیید شده توسط SPK را قبل از انتقال و ثبت ملک درخواست می کند. این روند 3 تا 6 روز طول می کشد.
حال که با شرایط خرید قسطی خانه در استانبول آشنا شدید، جهت مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با گروه مشاورین آسمان تماس بگیرید تا شما را بیشتر در این زمینه راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه