وبلاگ

خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول

قیمت خانه در کادیکوی استانبول

قیمت خانه در کادیکوی استانبول

قیمت خانه در کادیکوی استانبول در محله های مختلف آن فرق می کند. این بخش از استانبول هم دارای محله های گران قیمت و هم دارای محله های ارزان قیمت است. که افراد می توانند با توجه به بودجه ای که دارند مناسب ترین خانه را در کادیکوی استانبول خریداری نمایند. این منطقه به دلیل وجود امکانات مربوط به حمل و نقل، سرویس دهی خوب در هتل ها و قیمت مناسب اجناس یکی از ایده آل ترین گزینه ها برای زندگی و خرید نمودن در استانبول به حساب می آید. اگر شما عزیزان به دنبال خرید خانه چه به قصد زندگی کردن و یا خرید و فروش در کادیکوی استانبول هستید و آگاهی از قیمت آن برایتان خیلی مهم است پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله ما را همراهی بفرمایید. در این مقاله می خواهیم به معرفی محله های کادیکوی بپردازیم تا با ویژگی آن ها از جمله قیمت بیشتر آشنا شوید.

مطالعه کنید » خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول

آشنایی با منطقه کادیکوی استانبول

قبل از این که به بررسی قیمت خانه در کادیکوی استانبول بپردازیم؛ می خواهیم قدری درباره این منطقه صحبت کنیم تا با محله های این بخش از استانبول بیشتر آشنا شویم.  

همان طور که می دانید استانبول به واسطه داشتن محله ها و اماکن تاریخی و قدیمی یکی از شهرهای مهم و معروف ترکیه به شمار می رود. یکی از این محله ها، کادیکوی است که از قدمت تاریخی بالایی برخوردار می باشد و به لحاظ موقعیت جغرافیایی جزء قسمت آسیایی استانبول است و روی ساحل شمالی دریای مرمره قرار دارد و از نظر جمعیتی نیز جزء شلوغ ترین بخش های استانبول به حساب می آید.

این منطقه که به دهکده قاضی نیز شهرت دارد در واقع یکی از مناطق سر زنده و مهم استانبول به شمار می رود چرا که در مرکز این شهر قرار گرفته و تردد به سرتاسر استانبول را ممکن کرده است. کادیکوی منطقه ای مسکونی و تجاری به شمار می رود که وجود تعداد زیادی سینما و کتابفروشی، آن را به یکی از مناطق مهم فرهنگی در استانبول تبدیل نموده است. مساحت حدودی کادیکوی به 41 هزار متر مربع می رسد که 20 محله کوچک را در دل خود گنجانده است.

خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول
خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول

محله های معروف کادیکوی استانبول

قیمت خانه در کادیکوی استانبول با توجه به قرار گیری در محله های مختلف، فرق می کند. همان طور که پیش تر نیز اشاره نمودیم کادیکوی از 20 محله تشکیل شده است که محله های زیر از معروفترین محله ها به شمار می روند.

  • محله‌ فنرباغچه
  • محله‌ آجی بادم
  • محله‌ فیکیرتپه
  • محله‌ بستانجی
  • محله‌ ذوهتوپاشا
  • محله‌ حسن پاشا
  • محله‌ مردیونکوی
  • محله‌ مودا
  • محله‌ سوآدیه
  • محله‌ جاده بستان
  • محله‌ راسیم پاشا

محله هایی که اشاره نمودیم همگی در بخش آسیایی استانبول قرار دارند و از بناهای تاریخی و قدیمی بی شماری برخوردار می باشند. این محله ها مساجد و صومعه های زیادی دارند که خود گویای تاریخی بودن کادیکوی است. علاوه بر آثار تاریخی که فرهنگ غنی این بخش از استانبول را نشان می دهد، به لطف برخورداری از تعداد زیادی فضای سبز و همچنین پارک های متنوع، کادیکوی از مناطق زیبای گردشگری در استانبول نیز به حساب می آید.

با گشت و گذار در هر کدام از این محله ها می توان شاهد تلفیقی از تاریخ و مدرنیته بود. به لطف برخورداری از زیر ساخت های لازم از جمله وسایل حمل و نقل، ایستگاه های قطار، هواپیما و فرودگاه زندگی در محله های کادیکوی بسیار آسان و راحت است. توسعه زیر ساخت های مورد نیاز و آغاز به کار نمودن پروژه های عظیم به منظور گسترش زیر ساخت های شهری در محله های کادیکوی استانبول موجب شده تا مالکیت خانه و سایر مستغلات بسیار ارزشمند و بهادار باشند.

قیمت خانه در کادیکوی استانبول به دلیل وجود محله های مختلف با امکانات متنوع؛ متغیر می باشد. در این مناطق هم خانه های گران قیمت و هم ارزان قیمت مشاهده می شود تا افراد با هر میزان بودجه ای که دارند بتوانند منزل مسکونی مناسبی را اجاره و یا حتی خریداری نمایند. در برخی از محله های کادیکوی، خانه هایی با قیمت ارزان و مناسب یافت می شود و بسیاری از افراد خارجی که به قصد تفریح، سرمایه گذاری و یا زندگی کردن به استانبول می روند ترجیح می دهند که خانه خود را از این محله ها انتخاب نمایند. محله‌ راسیم پاشا، فنرباغچه، جاده بستان، سوآدیه و آجی بادام از جمله محله های معروفی هستند که قیمت خانه در آن ها ارزان و مناسب است.

وضعیت سرمایه گذاری در کادیکوی استانبول

وجود زیر ساخت های لازم، جاذبه های شهری، جاذبه های ورزشی، معماری شهری، امکانات آموزشی و دانشگاهی و همچنین امن بودن سرمایه گذاری در کادیکوی، موجب شده تا املاک از ارزش بالایی برخوردار باشند و خرید و فروش با استقبال بی نظیری از سوی متقاضیان به ویژه افراد خارجی مواجه گردد. با توجه به این که کادیکوی از امکانات شهری و فرهنگی مناسبی برخوردار است می توان به عنوان یکی از مهمترین مناطق سرمایه گذاری ملک، روی آن حساب ویژه ای باز نمود. همین امر موجب شده تا قیمت خانه در کادیکوی استانبول رشدی صعودی داشته باشد. اگر چه ممکن است قیمت املاک در این بخش از استانبول کمی گرانتر باشد اما جذابیت سرمایه گذاری و نقد شوندگی بالا دلیلی شده تا خانه و سایر املاک کادیکوی از سوی سرمایه گذاران با استقبال خوبی همراه شود.

کلام پایانی

با انتشار این پست سعی نمودیم که بحث قیمت خانه در کادیکوی استانبول را مورد بررسی قرار دهیم تا اگر آن دسته عزیزانی که قصد خرید برای سرمایه گذاری و یا زندگی کردن را دارند با علم و آگاهی بیشتری در این زمینه قدم بردارند. چنانچه به دنبال آگاهی از قیمت خانه برای اجاره و یا خرید در کادیکوی استانبول هستید، پیشنهاد می کنیم که با تیم مشاورین آسمان تماس برقرار نمایید. این تیم با برخورداری از کادری مجرب و همچنین سابقه ای درخشان در خصوص خرید و فروش ملک در ترکیه می تواند شما را به بهترین شکل ممکن یاری نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه