وبلاگ

سرمایه گذاری در ترکیه

سرمایه گذاری در ترکیه برای اخذ تابعیت

امروزه شاهد گسترش فزاینده ی مهاجرت به ترکیه و انواع سرمایه گذاری در شهر های مختلف این کشور از جانب ایرانیان بسیاری هستیم. شاید در مواجهه با چنین امری برای شما سوال شود که مزایای انتخاب ترکیه برای اقامت دائم یا سرمایه گذاری چیست؟ یک بررسی اجمالی و مراجعه به اشخاص مجرب در حوزه ی مشاوره املاک در ترکیه شما را در خصوص مزایای سرمایه گذاری در ترکیه بیشتر آشنا خواهد کرد. در حقیقت با تحولات قانون ترکیه در رابطه با سرمایه گذاری در ترکیه برای اخذ تابعیت شرایط سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران خارجی بسیار سهل و آسان تر شده است و با خرید یک ملک پس از طی شرایط و مراحل لازم قانونی، موفق به اخذ اقامت یک ساله در ترکیه خواهید شد که پس از پنج سال امکان اخذ شهروندی ترکیه را پیدا خواهید کرد.اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سرمایه گذاری در ترکیه و نحوه اخذ اقامت دائم در ترکیه هستید می توانید نوشتار زیر را مطالعه نمایید.

مطالعه کنید : خرید ملک در ترکیه

سرمایه گذاری در ترکیه

همسایگی میان ایران و ترکیه و تشابهات فرهنگی و مذهبی میان این دو کشور، سبب شده است تا ایرانیان بسیاری ترکیه را برای سرمایه گذاری یا حتی اقامت دائم انتخاب کنند.

البته انتخاب ترکیه تنها به جهت همسایگی دو کشور نیست.ترکیه به عنوان پل ارتباطی دو قاره آسیا و اروپا با شرایط عالی و فوق العاده به لحاظ امکانات رفاهی و شرایط اقتصادی مطلوب، وجود شهر های ساحلی با زیبایی طبیعی منحصر به فرد، وجود دانشگاه های معتبر با کیفیت آموزشی بالا،  باعث شده است که اشخاص مختلف به سرمایه گذاری یا زندگی در این کشور ترغیب شوند.

سرمایه گذاری در ترکیه برای اخذ تابعیت

امروزه سرمایه گذاری اتباع خارجی در ترکیه به شکل های مختلفی انجام می شود که مهم ترین آن به صورت سرمایه گذاری با خرید ملک، اجاره ملک، سرمایه گذاری در بخش گردشگری، ساخت و ساز، خرید ملک تجاری، ثبت شرکت در ترکیه و… دنبال می شود.

ممکن است بعد از یک سفر کوتاه به ترکیه با مشاهده ی شرایط ایده آل زندگی در این کشور، به فکر اخذ اقامت در این کشور بیافتید.اخذ اقامت در ترکیه اگر چه به شیوه های مختلفی چون اقامت تحصیلی، اقامت از طریق خرید ملک در ترکیه، اقامت کاری در ترکیه و… امکان پذیر است اما قطعا مطمئن ترین و بهترین راه، اخذ اقامت در ترکیه از طریق خرید یا اجاره ملک است.

توجه داشته باشید که با اقامت در ترکیه امکان اخذ تابعیت و شهروندی این کشور را پیدا نخواهید کرد و تنها تحت شرایط خاص قانونی که در ادامه بررسی می شود مانند سرمایه گذاری در ترکیه برای اخذ تابعیت تحت شرایط خاص قانونی امکان اخذ شهروندی ترکیه را پیدا خواهید کرد.

مزایای اخذ شهروندی ترکیه

سرمایه گذاری در ترکیه برای اخذ تابعیت و دریافت شهروندی ترکیه با توجه به موقعیت و جایگاه ممتاز این کشور به لحاظ اقتصادی به شما امکان تجارت بدون محدودیت را می بخشد، همچنین می توانید برای خود و خانواده تان با هزینه کم گذرنامه ی معتبر تهیه کنید و بدون داشتن ویزا امکان سفر به بیش از ۷۲ کشور را خواهید داشت. 

همچنین با دریافت شهروندی ترکیه از مزایای مختلفی مانند بیمه رایگان، حق رای در ترکیه، اخذ وام و تسهیلات بانکی، معافیت از پرداخت مالیات گمرک و… برخوردار خواهید شد.

سرمایه گذاری در ترکیه برای اخذ تابعیت

اگر قصد اخذ تابعیت و شهروندی در ترکیه را دارید؛ می توانید به راحتی و از طریق خرید ملک به ارزش ۲۵۰ هزار دلار به این هدف دست پیدا کنید!

سرمایه گذاری در ترکیه برای اخذ تابعیت

 اگرچه راه های مختلفی در راستای سرمایه گذاری در ترکیه برای اخذ تابعیت مانند ثبت شرکت در ترکیه، سرمایه گذاری در بانک های ترکیه ، ازدواج و … وجود دارد اما خرید ملک با توجه به شرایط و قوانین آسان تر و با توجه به امنیت حاکم بر معاملات در ترکیه بیشتر قابل توجه است.

در خصوص سرمایه گذاری در ترکیه برای اخذ تابعیت توجه داشته باشید که ملکی که قصد خرید آن را دارید باید شرایط خاصی داشته باشد تا امکان اخذ شهروندی ترکیه را برای شما فراهم کند متاسفانه اشخاص بسیاری به سبب ناآگاهی از این مقررات و کلاهبرداری های افراد سود جو ممکن است در این خصوص متحمل ضرر و زیان شوند لذا توصیه ی ما این است که اگر قصد سرمایه گذاری در ترکیه برای اخذ تابعیت را دارید حتما با کارشناسان مجرب در زمینه ی مشاور املاک در ترکیه مشورت کنید.

اقامت از طریق خرید ملک

اخذ اقامت دائم در ترکیه از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری ممکن است. توجه داشته باشید که میان اقامت دائم و اخذ شهروندی و دریافت پاسپورت ترکیه تفاوت وجود دارد. خرید ملک به ارزش پایین تر ۲۵۰ هزار دلار ممکن است حسب مورد برای شما شرایط لازم برای اقامت موقت یا اقامت دائم در ترکیه را فراهم کند.

البته اخذ اقامت دائم یا موقت در ترکیه از شیوه های دیگری مانند اقامت ترکیه از طریق کار، اقامت تحصیلی و… نیز امکان پذیر است.

نتیجه گیری

موقعیت خاص جغرافیایی کشور ترکیه به عنوان پل ارتباطی دو قاره اروپا و آسیا سبب شده است به لحاظ اقتصادی از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد و سرمایه گذاران خارجی از کشور های مختلف دنیا ترکیه را برای یک سرمایه گذاری امن و مطمئن انتخاب کنند.

شرایط مطلوب زندگی در این کشور با وجود امکانات گسترده خدمات شهری و امنیت حاکم بر معاملات ملکی در این کشور سبب شده است اشخاص بسیاری در فکر خرید ملک در این کشور باشند و بدین صورت از طریق سرمایه گذاری در ترکیه برای اخذ تابعیت، موفق به اخذ شهروندی ترکیه و دریافت پاسپورت این کشور شوند.

از آن جا که خرید ملک و سرمایه گذاری از این طریق برای اخذ تابعیت ترکیه نیازمند شرایط خاصی است لذا توصیه می کنیم اگر قصد خرید ملک در ترکیه برای اخذ تابعیت را دارید با کارشناسان و مشاوران مجرب شرکت آسمان در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه