وبلاگ

خرید خانه در ماسلاک استانبول

خرید خانه در ماسلاک استانبول

با افزایش سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه، انتخاب بهترین منطقه برای سکونت یا سرمایه گذاری در شهر های مختلف این کشور به خصوص استانبول دغدغه ی سرمایه گذاران بسیاری است.در میان مناطق مختلف استانبول، منطقه ی ماسلاک یکی از سرشناس ترین و بهترین مناطق استانبول محسوب می شود. لذا در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی منطقه ی ماسلاک در استانبول ترکیه شما را با شرایط خرید خانه در ماسلاک استانبول بیشتر آشنا کنیم.

منطقه ماسلاک در استانبول

حتما می دانید که استانبول ترکیه از دو بخش آسیایی و اروپایی تشکیل شده است. طبیعتا این موقعیت استراتژیک می تواند در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی نقش بسیار کلیدی و مهم داشته باشد.در این میان منطقه ی ماسلاک در استانبول یکی از مناطق اروپایی این شهر به حساب می آید که در بخش بزرگ تری به نام منطقه ساریر واقع شده است.

منطقه ماسلاک استانبول به دلیل دسترسی آسان به دریا یک جاذبه ی بسیار زیبا طبیعی محسوب می شود و همه ساله توریست ها و گردشگران مختلفی را مجذوب خود می کند. در حقیقت منطقه ماسلاک استانبول در ساحل غربی تنگه بسفر واقع شده است و نقطه ی پیوند دو دریای بسیار زیبای مرمره و دریای سیاه می باشد.

منطقه ی ماسلاک استانبول در نزدیکی یکی از زیباترین جنگل های طبیعی ترکیه یعنی جنگل بلگراد واقع شده است و به لحاظ انواع خدمات عمومی و آموزشی و تفریحی در زمره ی بهترین مناطق استانبول می باشد.

زندگی در ماسلاک استانبول

منطقه ماسلاک استانبول در یکی از لوکس ترین و بهترین نقاط استانبول واقع شده است. در حقیقت با خرید خانه در ماسلاک استانبول به لحاظ یک زندگی مرفه و آرام دچار هیچ مشکلی نخواهید شد. در ماسلاک انواع مراکز خرید مدرن و به روز مانند مرکز خرید وادی وجود دارد که این مرکز خرید یکی از بهترین و مجهزترین مراکز خرید در ترکیه به حساب می آید.

قیمت آپارتمان در استانبول 2021

منطقه ی ماسلاک استانبول از جمله مناطقی است که به لحاظ امکانات پیشرفته حمل و نقل و دسترسی آسان به سایر مناطق استانبول در جایگاه ممتازی قرار دارد. بنابراین با خرید خانه در ماسلاک استانبول از نظر دسترسی به سایر مناطق استانبول دچار مشکل نخواهید شد. ماسلاک استانبول به مناطق مهم استانبول مانند شیشلی و لونت بسیار نزدیک است. همچنین با میدان مرکزی مهم استانبول یعنی میدان تکسیم فاصله کوتاهی دارد‌.

به لحاظ وجود مدارس خصوصی و دولتی و انواع دانشگاه های معتبر به لحاظ علمی ماسلاک استانبول از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

خرید خانه در ماسلاک استانبول

اگر قصد خرید خانه در ماسلاک استانبول را دارید؛ می توانید از یک انتخاب صحیح مطمئن باشید. در حقیقت ماسلاک استانبول تمام معیار های لازم برای یک زندگی مرفه و ایده آل را دارا است. منطقه ماسلاک استانبول از جمله مناطقی است که در آن هر روزه شاهد رشد سرمایه گذاری هستیم لذا انتخاب این منطقه برای سرمایه گذاری می تواند نوید بخش یک سرمایه گذاری مطمئن و پر سود برای شما باشد.  

یکی از ویژگی های مهم منطقه ماسلاک که باعث استقبال گسترده سرمایه گذاران و مهاجرین ایرانی از این منطقه شده است، دسترسی آسان و موقعیت مرکزی این منطقه است. علاوه بر این ماسلاک استانبول به دلیل دسترسی نزدیک به دریا و وجود جنگل بلگراد در نزدیکی این منطقه یک محیط بسیار زیبای طبیعی است و آب و هوای مطبوعی دارد.

منطقه ی ماسلاک استانبول به وجود آسمان خراش ها و برج های بلندش معروف است و در واقع معماری لوکس و مدرن این منطقه می تواند شما را شگفت زده کند.

قیمت خانه در ماسلاک استانبول

در خصوص قیمت خرید خانه در ماسلاک استانبول توجه داشته باشید که این منطقه جزء مناطق لوکس و مرفه استانبول به حساب می آید و طبیعتا قیمت خانه در این منطقه می تواند گران باشد اما در ماسلاک استانبول تقریبا هر نوع ملکی را منطبق با سلیقه تان خواهید یافت.

 در حقیقت در ماسلاک استانبول همه نوع ملک از برج های بلند گرفته تا انواع ویلا های مدرن، آپارتمان ها و رزیدنس های مسکونی و… یافت می شود. همچنین امکانات هر ملکی متفاوت از دیگری است برخی از املاک این منطقه از امکانات بسیار لوکس مانند انواع سالن های ورزشی و بدن سازی، استخر سرپوشیده، مناظر و ویو ساحلی و چشم انداز های بکر طبیعی برخوردار هستند و طبیعتا این دسته از عوامل باعث می شود تا قیمت خرید خانه در ماسلاک استانبول بسیار متفاوت و متغیر باشد.

علی رغم این نکته که سرمایه گذاری در منطقه ماسلاک استانبول نسبت به دیگر مناطق استانبول می تواند یک سرمایه گذاری عالی و پر سود باشد اما توجه داشته باشید که آشنایی با شرایط خرید و فروش ملک در ترکیه امری کاملا تخصصی است و از آن جا که غالب مهاجرین و سرمایه گذاران ایرانی نسبت به این دسته از مسائل از آگاهی لازم و کافی برخوردار نیستند، لذا توصیه ما این است که پیش از اقدام به خرید خانه در ماسلاک استانبول یا دیگر مناطق ترکیه با کارشناسان و مشاورین املاک مجرب در ترکیه مشورت نمایید.

نتیجه گیری

منطقه ماسلاک استانبول یکی از سرشناس ترین و لوکس ترین مناطق شهر استانبول محسوب می شود که در بخش اروپایی این شهر واقع شده است. ماسلاک استانبول در منطقه ی بزرگ تری به نام ساریر قرار گرفته است و از لحاظ موقعیت جغرافیایی در نقطه ی پیوند دو دریای سیاه و دریای مرمره واقع شده است بنابراین اگر به دنبال زندگی یا سرمایه گذاری در منطقه ای از استانبول با چشم انداز زیبای ساحلی هستید، ماسلاک استانبول بهترین گزینه ممکن است.

این منطقه به لحاظ دسترسی آسان به سایر مناطق استانبول و انواع امکانات رفاهی و تفریحی لازم برای یک زندگی مرفه در جایگاه ممتازی قرار دارد. ماسلاک استانبول دارای انواع املاک مسکونی و تجاری با امکانات پیشرفته و مجهز است. لذا برای خرید ملک یا خانه در این منطقه محدودیتی نخواهید داشت. شرکت آسمان با برخورداری از کادر مجرب کارشناسان و مشاورین املاک مجرب در ترکیه می توانند راهنمای شما در خصوص سرمایه گذاری و خرید یا اجاره ملک در ترکیه باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه