وبلاگ

خرید آپارتمان رو به دریا در استانبول

خرید آپارتمان رو به دریا در استانبول

خرید آپارتمان رو به دریا در استانبول برای آن دسته از افرادی که قصد زندگی در این کشور را دارند و یا این که از دید سرمایه گذاری به آن نگاه می کنند، می تواند گزینه ای ایده آل باشد. زیرا هم یقینا از نظر موقعیت قرارگیری مناسب است و همین این که این نوع از آپارتمان ها به لحاظ اقتصادی رشد خوبی می کنند و می توان به عنوان یک مورد مناسب سرمایه گذاری بر روی آن حساب ویژه ای باز نمود. در این شهر گزینه های متنوعی از جمله آپارتمان های دو خوابه، سه خوابه، چهار خوابه، پنج خوابه، دوبلکس و … وجود دارد که افراد با توجه به حسن سلیقه خود، هدفی که در پیش دارند و همچنین میزان بودجه ای که برای این امر در نظر گرفته اند می توانند آپارتمانی مناسب خریداری کنند. چنانچه بنا به هر دلیلی قصد خرید آپارتمان رو به دریا در استانبول را دارید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم تا پایان ما را همراهی بفرمایید.

خانه هایی با ویو دریا

ترکیه به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی که دارد همواره یکی از کشورهای مورد توجه در دنیا بوده است. اطرف این کشور توسط دریاهایی همچون دریای مدیترانه، دریای سیاه، دریای مرمر و دریای اژه احاطه شده است. ترکیه به واسطه تنگه بسفر به دو بخش آسیایی و اروپایی تقسیم گردیده که هر کدام موجب ایجاد استراتژیکی خاصی برای این کشور شده اند. وجود دریاهای مختلف موجب شده تا جاذبه های گردشگری و توریستی بی شماری نیز شکل بگیرد که یکی از این جاذبه ها، وجود خانه هایی با ویو دریا در استانبول می باشد. این خانه ها از محبوبیت بالایی در بین مردم ترکیه و همچنین اتباع سایر کشورها برخوردار است. بسیاری از گردشگران خارجی با اجاره نمودن این خانه ها از بودن در کنار دریا و طبیعتی زیبا نهایت لذت را می برند. اما خرید آپارتمان رو به دریا در استانبول، تنها جنبه گردشگری و تفریحی ندارد بلکه خیلی از افراد از دید سرمایه گذاری به آن نگاه می کنند چرا که این مناطق از استانبول ظرفیت و پتانسیل بالایی برای رشد اقتصادی دارد از این رو خرید و فروش یقینا با سود قابل توجهی همراه خواهد بود. عده ای نیز به دنبال گرفتن تابعیت و اقامت در ترکیه هستند که با خرید آپارتمان در استانبول و یا سایر شهرهای ترکیه می توانند به این هدف خود دست پیدا کنند.

آشنایی با محله های رو به دریا در استانبول

همان طور که اشاره نمودیم ترکیه توسط دریاهای مختلفی احاطه شده و استانبول نیز شهری است که با دریای مرمره و سیاه ارتباط دارد از این رو اکثر محله های این شهر نیز به نوعی با دریا ارتباط دارند. از مهمترین محله های استانبول که در مجاورت دریا قرار دارند و برای خرید خانه گزینه ای ایده آل هستند می توان اشاره ای به موارد زیر نمود:

  1. محله سطان احمد

محله سلطان احمد نیز به قلب استانبول شهرت دارد و یکی از قدیمی ترین محله های این شهر به حساب می آید. علاوه بر تاریخچه جذاب از موقعیت جغرافیایی خوبی نیز برخوردار است. در واقع نزدیک بودن سلطان احمد به دریا موجب شده تا افراد زیادی خواهان خرید ملک در این محله باشند. البته قیمت خانه در این بخش از استانبول به نسبت زیاد است.

  • محله باکرکوی

باکرکوی در بخش اروپایی استانبول و در مجاورت دریا قرار گرفته است و یکی از بهترین مناطق برای زندگی کردن می باشد. چرا که هم از امکانات رفاهی برخوردار است و هم این که جاذبه های گردشگری بی شماری را در دل خود گنجانده است.

  • محله کاراکوی

کاراکوی دیگر محله ای در استانبول است که افراد زیادی مایل به خرید خانه در آن هستند. این محله علاوه بر این که در مجاورت دریا واقع شده و ساختمان های آن ویویی مناسب دارند از بافتی هنری و جذاب نیز برخوردار می باشد طوری که بسیاری از گردشگران را مجذوب خود نموده است.

امکانات رفاهی

اکثر آپارتمان هایی که در محله های مختلف استانبول ساخته شده اند به دلیل نوساز بودن از امکانات به روز و پیشرفته ای برخوردار هستند. این آپارتمان ها، به صورت دو خوابه، سه خوابه و حتی پنج خوابه دوبلکس با تراس و منظره زیبا ساخته می شوند. این آپارتمان ها همچنین مجهز به سیستم های گرمایشی در ترانس نیز هستند. از دیگر امکانات رفاهی در آپارتمان هایی با ویوی دریا می توان اشاره ای به موارد زیر نمود:

  • باشگاه بدن سازی
  • مسیر پیاده روی
  • زمین بازی
  • استخر
  • حمام ترکی
  • اسکواش
  • زمین بسکتبال
  • و سایر امکانات تفریحی و اجتماعی دیگر

قیمت آپارتمان در استانبول 2021

مزایای خرید آپارتمان رو به دریا در استانبول

یقینا خرید آپارتمان در استانبول آن هم اگر رو به دریا باشد، از مزایای بی شماری برخوردار خواهد بود. که از آن جمله می توان اشاره ای به موارد زیر نمود:

  • زیبایی خارق العاده
  • آرامشی دلچسب در خانه های رو به دریا
  • بهره بردن از آب و هوای ایده آل
  • ضریب ایمنی بالا
  • گرفتن تابعیت و حق شهروندی
  • اخذ اقامت
  • امکان دسترسی به امکانات عمومی
  • ارزش اقتصادی بالا
  • سرمایه گذاری هوشمندانه
  • و سایر موارد

قیمت خانه رو به دریا در استانبول

یقینا خرید آپارتمان رو به دریا در استانبول در مقایسه با آپارتمان های معمولی بسیار گرانتر می باشد از این رو افراد بایستی هزینه بیشتری را برای خرید در نظر بگیرند. با این حال، قیمت آپارتمان در استانبول متاثر از فاکتورهایی همچون محله، مبله بودن، سال ساخت آپارتمان، مساحت و … می باشد. چنانچه قصد خرید آپارتمان در این شهر از ترکیه را دارید پیشنهاد می کنیم قبل از خرید به اطلاعات جامعی در این زمینه دست پیدا کنید چرا که کلاهبرداری و سوء استفاده های بی شماری ممکن است که سر راهتان قرار بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان گروه مشاورین آسمان تماس حاصل فرمایید تا شما را در زمینه خرید آپارتمان در استانبول به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند و شما را نیز با قیمت روز املاک استانبول آگاه سازند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه