وبلاگ

شهروندی از طریق سرمایه گذاری

شهروندی از طریق سرمایه گذاری

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

یکی از روش های اخذ اقامت و یا حتی شهروندی در نقاط مختلف دنیا سرمایه گذاری است. کشور ترکیه نیز از این قاعده مستثنی نیست می توان اخذ شهروندی از طریق سرمایه گذاری را به عنوان یکی از راه های بسیار آسان برای مهاجرت به ترکیه نام برد. سرمایه گذاری روش های مختلفی دارد، سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در کشور ترکیه یکی از رایج ترین این روش ها است. در سال های اخیر اخذ شهروندی از طریق سرمایه گذاری با خرید ملک به ارزش حداقل 250 هزار دلار آمریکا در کشور ترکیه مورد استقبال افراد زیادی از سراسر جهان قرارگرفته است. در این مقاله بیشتر با اخذ شهروندی از طریق سرمایه گذاری آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید تا در زمینه شهروندی از طریق سرمایه گذاری اطلاعات مفیدی کسب نمایید.
اخذ شهروندی از طریق سرمایه گذاری در ترکیه از چه روش هایی صورت می گیرد؟

خرید ملک
همانطور که گفته شد اخذ شهروندی از طریق سرمایه گذاری می تواند تفسیرهای متفاوتی داشته باشد. این که کدام یک از این تفسیرها مد نظر ماست ممکن است مورد سوال قرار بگیرد. لذا در این قسمت می خواهیم به انواع مختلف سرمایه گذاری و معانی مختلف آن بپردازیم. همواره یکی از راه های بسیار معروف و متداول برای دریافت حق شهروندی در ترکیه خرید ملک بوده. پیشتر در مورد خرید ملک با یکدیگر سخن گفته ایم. اما در این مقاله نیز به طور مفصل به آن خواهیم پرداخت.
ثبت شرکت
خرید خانه در ترکیه
همچنین یکی دیگر از روش های سرمایه‌گذاری در این کشور می‌تواند ثبت شرکت باشد شما اگر بتوانید یک شرکت تجاری به نام خود ثبت کنید شانس این را دارید که حق شهروند این کشور را اخذ نمایید. لذا شهروندی از این طریق می تواند از طریق ثبت شرکت صورت بگیرد. در ادامه با شرایط آن بیشتر آشنا خواهیم شد.
سپرده گذاری

البته باید متذکر شد که یکی دیگر از راه های گرفتن حق شهروندی ا در ترکیه سپرده گذاری در این کشور می باشد. شما اگر مقدار مورد نیاز پول برای اخذ شهروندی این کشور را در اختیار داشته باشید، می توانید با سپرده گذاری در این کشور از حقوق یک شهروند ترکیه برخوردار باشید. در این مورد نیز مثل دو مورد قبل به شکل مفصل تری در پاراگراف های بعدی توضیح داده خواهد شد.
شرایط اخذ شهروندی از طریق سرمایه گذاری (خرید ملک در ترکیه) چیست؟
همانطور که قبل تر اشاره شد، یکی از راه های اخذ شهروندی از این طریق، خرید ملک در ترکیه است. این یعنی شما باید یک ملک را به عنوان یک سرمایه اولیه خریداری نمایید تا دولت ترکیه به شما حق شهروندی اعطا نماید. برای خرید این ملک شما به حداقل 250 هزار دلار آمریکا احتیاج دارید. ملک مورد نظر می بایست در مکان های خاصی باشد که دولت ترکیه برای این منظور انتخاب کرده است. پس برای خرید این ملک باید با دقت عمل کنید که در جای مناسب این ملک را خریداری کنید. بدین منظور می بایست از متخصصین مجرب مشاوره بگیرید. گروه مشاورین آسمان آماده خدمت رسانی و ارایه مشاوره به شما عزیزان در این زمینه می باشد.
شرایط اخذ شهروندی از طریق سرمایه گذاری (ثبت شرکت در ترکیه) چیست؟

همانطور که پیشتر گفته شد یکی از راه های شهروندی از طریق سرمایه گذاری در ترکیه، ثبت شرکت می باشد. شرکتی که شما ثبت می کنید باید حداقل ۵۰۰ هزار دلار آمریکا برآورد قیمت شود. بدین معنی شما می ‌بایست یک شرکت برند، کارخانه و یا هر فعالیت اقتصادی که انجام می دهید توسط دولت ترکیه به اندازه ۵۰۰ هزار دلار آمریکا ارزش گذاری شود. این گزینه، مناسب افرادی است که از سرمایه گذاری خود مطمئن هستند. چرا که ممکن است این ارزش گذاری از طرف دولت ترکیه به این رقم به شرکت شما تعلق نگیرد. و حق شهروندی شما با مشکلاتی روبرو شود. در صورتی که شما با خرید ملک می توانید گزینه بسیار مطمئن تری نسبت به ثبت شرکت داشته باشید. در نظر داشته باشید که با این رقم شما می توانید بسیاری از شرایط زمانی را که برای ملک 250 هزار دلاری در ترکیه داشتید را پشت سر بگذارید. پس اگر یک برنامه جامع اقتصادی برای ثبت شرکت در این کشور ندارید، با این رقم می توانید در بازار مسکن سرمایه گذاری مطمئن تری را تجربه کنید.
شرایط اخذ شهروندی (سپرده گذاری) چیست؟

یکی دیگر از مسیرهایی که در کشور ترکیه میتوانید با آن شهروندی از طریق سرمایه گذاری دریافت کنید، سپرده گذاری است. این کار مثل ثبت شرکت پیچ و خم‌های اداری را ندارد. به این خاطر که نیاز به ارزش گذاری نیست شما با افتتاح یک حساب بانکی و قرار دادن مبلغ ۵۰۰ هزار دلار در حساب خود می توانید برای شهروندی این کشور درخواست خود را ثبت نمایید. همانطور که گفته شد حداقل مبلغ برای اینکه بتوانید این درخواست را ثبت نمایید ۵۰۰ هزار دلار آمریکاست. البته باید در نظر داشت که با خرید ملک در این کشور با همین پول، نه تنها می‌توانید این اقامت را دریافت نمایید. بلکه این شانس برای شما وجود دارد که ملکی که تهیه کرده اید از نظر قیمتی رشد کند. و از آن طریق برای شما سود به همراه داشته باشد.
گروه مشاورین آسمان

گروه مشاورین آسمان یکی از خوش نام های فروش ملک در ترکیه آماده خدمت رسانی به هموطنان ایرانی می باشد. این شرکت با در نظر گرفتن قوانین روز و داشتن مشاورین مجرب به شما کمک می کند تا در این زمینه سرمایه گذاری بدون ریسک را تجربه کنید. کافیست با همکاران ما در دفتر ترکیه تماس حاصل فرمایید تا پاسخگوی شما باشیم. تجربه همکاری برای شما بسیار دلچسب خواهد بود چرا که ما با در نظر گرفتن بودجه شما بهترین گزینه های ممکن را به شما ارایه می دهیم. ما همواره به این اندیشیده ایم که ملک هایی با قیمت استثنایی را برای هموطنان خود ارایه کنیم تا نه تنها بتوانند به شهروندی از طریق سرمایه گذاری فکر کنند بلکه بتوانند در این زمینه سرمایه گذاری بدون ریسک با توجیه اقتصادی مناسب را انجام دهند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه