وبلاگ

راهنمای دریافت پاسپورت ترکیه در کوتاه ترین زمان-وب سایت آسمان ترکیه

راهنمای دریافت پاسپورت ترکیه در کوتاه ترین زمان

به احتمال زیاد به عنوان یک شهروند ایرانی، تا کنون به فکر دریافت پاسپورت کشور خود بوده اید؛ اما همان طور که می دانید طی چند سال اخیر به دلایل سیاسی، پاسپورت کشورمان از لحاظ اعتبار افت کرده است. و نمی توانید به راحتی با استفاده از پاسپورت ایران به کشورهای مختلف دنیا سفر کنید. یکی از بهترین راه ها برای رهایی از این مشکل، دریافت پاسپورت معتبر کشور دیگه ای است؛ در حال حاضر بهترین گزینه برای ایرانیان دریافت پاسپورت ترکیه است.

پاسپورت ترکیه یکی از معتبرترین پاسپورت های دنیاست. که علاوه بر اینکه امکان سفر به کشورهای اروپایی را برای شما فراهم می کند، دریافت آن مزیت های دیگری هم دارد. در این مقاله قصد داریم در مورد دریافت پاسپورت ترکیه در کوتاه ترین زمان صحبت کنیم.

مزایای دریافت پاسپورت ترکیه

گفته شده است که پاسپورت ترکیه جزء یکی از 30 پاسپورت معتبر دنیا محسوب می شود؛ در حالی پاسپورت ایران از نظر اعتبار در رتبه 86 قرار دارد. به علاوه با در دست داشتن پاسپورت ترکیه شما می توانید بدون نیاز به ویزا، به بسیاری از کشورهای دنیا سفر کنید. اگر قصد دارید برای دریافت ویزاهای معتبری مانند ویزای شینگن، ویزای کانادا و ویزای امریکا اقدام کنید، در صورت داشتن پاسپورت کشور ترکیه شانس شما برای موفقیت در این زمینه بسیار بالا خواهد بود.

از تمام این موارد که بگذریم، اگر موفق به دریافت پاسپورت ترکیه شوید، از تمامی حقوق شهروندی این کشور مانند خدمات بهداشت، درمان، بازنشستگی، آموزش و… بهره مند خواهید شد. همچنین می توانید با خیال راحت در این کشور سرمایه گذاری کرده و در انواع پروژه های مالی شرکت کنید؛ از آنجا که اوضاع اقتصادی ترکیه در حال پیشرفت است، سرمایه گذاری در این کشور به نفع شما تمام خواهد شد.

مزایای دریافت پاسپورت ترکیه

روش های اخذ پاسپورت ترکیه

اکنون که با مزایای دریافت پاسپورت ترکیه آشنا شدید، طبیعتا علاقه دارید که هرچه سریع تر راه های اخذ پاسپورت این کشور را بدانید. از جمله راه های دریافت پاسپورت ترکیه، کسب پذیرش تحصیلی ترکیه یا کاری و اقامت پنج ساله در این کشور است؛ اما این راه بسیار طولانی و زمان بر بوده و به علاوه برخی از افراد تمایلی به اقامت در کشور ترکیه ندارند. برای دریافت پاسپورت ترکیه راه های دیگری وجود دارد.

برای مثال دریافت پاسپورت از طریق ازدواج، سرمایه گذاری در یک شرکت معتبر این کشور، دریافت پاسپورت از طریق کار آفرینی یا سپرده بانکی و… یکی از بهترین و مطمئن ترین راه ها برای دریافت پاسپورت ترکیه، خرید ملک در این کشور است. بسیاری از افراد این راه را ترجیح می دهند و با این کار با یک تیر دو نشان می زنند. هم پاسپورت کشور ترکیه را به دست می آورند. و هم از این طریق یک سرمایه گذاری مطمئن و پر بازده انجام می دهند. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که برای دریافت پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک، باید ملک شما ارزشی معادل حداقل 250 هزار دلار امریکا داشته باشد.

پاسپورت ترکیه

گرفتن پاسپورت ترکیه چند روز طول می کشد؟

یکی از آسان ترین و سریع ترین راه ها برای دریافت پاسپورت ترکیه، خرید ملک در این کشور است. فرآیند اخذ پاسپورت از این طریق شامل این مراحل می شود. انتخاب ملک مورد نظر، توافق با صاحب ملک و انجام معامله، طی کردن روال قانونی خرید ملک و سپس در خواست شهروندی ترکیه، درخواست دادن و دریافت مجوز اقامت در ترکیه، مراجعه به اداره جمعیت و شهروندی کشور ترکیه و نهایی سازی درخواست.

تمامی مراحل گفته شده در مدت زمانی معادل 30 روز کاری طول می کشد. بنابراین می توان گفت گرفتن پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک، یکی از آسان ترین و سریع ترین روش های ممکن است. نکته مهم در مورد خرید ملک در کشور ترکیه و به دنبال آن اخذ پاسپورت ترکیه این است که در صورت خرید ملک در این کشور، تا حداقل سه سال اجازه فروش آن ملک را نخواهید داشت.

خلاصه مقاله و نتیجه گیری

طی سال های اخیر به خاطر مسائل و مشکلات سیاسی، از اعتبار جهانی پاسپورت ایرانی کاسته شده است. از آنجایی که ترکیه در همسایگی کشور ما قرار دارد. و روابط خوبی هم بین کشور ایران و ترکیه حکم فرما است. یکی از بهترین راه ها برای حل این مشکل، دریافت پاسپورت ترکیه است. پاسپورت ترکیه از جمله معتبرترین پاسپورت های دنیا محسوب می شود. در این مقاله سعی کردیم بهترین راه های دریافت پاسپورت ترکیه، در کوتاه ترین زمان ممکن را مورد بررسی قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه