وبلاگ

امنیت سرمایه گذاری در ترکیه

معایب خرید خانه در استانبول

معایب خرید خانه در استانبول : خرید ملک در ترکیه در ابتدا ممکن است برای شما چالش برانگیز و ترسناک باشد.
کشور ترکیه به دلیل موقعیت ویژه جغرافیایی که دارد برای زندگی و راه اندازی کسب و کار و همچنین سرمایه گذاری بسیار مناسب است. اگرچه اکثریت قریب به اتفاق خرید ها در شهر استانبول به خوبی انجام می شود و اکثر مردم از سرمایه گذاری خود در کشور ترکیه بسیار راضی بوده اند، اما مواردی از جمله فروش یک ملک به بیش از چندین نفر، پنهان کردن اسناد رسمی، شرکت های مهاجرتی دروغین و … که گاهی اوقات در مجامع اجتماعی برجسته می شوند، می تواند شهرت بدی برای نمایندگان املاک و متقاضیان خرید ملک در ترکیه بوجود آورد.
چه بسیار کسانی که برای رسیدن به سرزمین آرزوهایشان سرمایه و اموال و حتی جان خود را از دست دادند و این موضوع دلیلی جز نا آگاهی و بی اطلاعی از قوانین و به عبارتی بی گدار به آب زدن نداشته است. خوشبختانه، با افزایش سرمایه گذاری از جانب خارجی ها، دولت ترکیه کنترل ها و مجازات های سختگیرانه ای را اعمال کرده تا این مشکلات کم و بیش از بین بروند. خرید ملک در یک کشور خارجی تغییر سبک زندگی است که باید به خوبی در مورد آن فکر کرد و انتخاب کشوری که نیازهای اولیه شما را ارضا کند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

با افزایش تقاضا برای خرید ملک در ترکیه از سوی مردم ایران، دزدان و کلاه برداران نیز از این فرصت استفاده کرده ‌اند و با پیشنهاد های وسوسه انگیز خود از جمله ملک ارزان قیمت سعی در گمراه کردن مردم و سرمایه گذاران ایرانی دارند. برای این که از هرگونه تقلب ، فریب ، کلاهبرداری یا دور زدن قوانین هنگام خرید مستغلات در ترکیه جلوگیری کنید ، نکات زیر را که توسط کارشناسان حقوقی گروه مشاورین آسمان تهیه شده است ، مطالعه نمایید.

امنیت سرمایه گذاری در ترکیه

پنهان کردن اسناد رسمی از جمله معایب خرید خانه در استانبول

شما باید در تمام مراحل خرید به سند مالکیت و سایر اسناد رسمی ملک دقت کنید. اگر می خواهید پروسه خرید را ادامه دهید وکیل یا مشاور املاک در حضور فروشنده و خریدار باید قرارداد فروش را با ذکر شرایط کامل فروش تنظیم کنند. شرایط پرداخت به طور واضح با بند مجازات در مورد هر کسی که شرایط توافق شده را رعایت نکند، باید ذکر شود و هنگام پرداخت پیش پرداخت مطمئن شوید که مقدار زیادی را پرداخت نمی کنید، زیرا پس انداز پول در ابتدای راه اقامت ترکیه بسیار مهم است.

شرکت های مهاجرتی دروغین و وکلای حقوقی که نام و نشان به خصوصی ندارند

اولین کاری که باید انجام دهید یافتن یک وکیل یا یک شرکت معتبر برای خرید ملک در ترکیه است. برخی از افراد می گویند شما برای خرید در اینجا نیازی به وکیل ندارید و فقط می توانید از آژانس املاک و مستغلات برای انجام کارهای اداری استفاده کنید. اما داشتن پوشش مطمئن یک وکیل یا یک شرکت مستقل خیال خریدار را آسوده می کند که این امر هنگام خرید خانه در یک کشور خارجی بسیار مهم است. در ایران نیز شاهد آن هستیم که برخی افراد سودجو خود را به عنوان وکیل مهاجرت معرفی می کنند که هیچگونه مجوز و پروانه رسمی برای انجام این کار را ندارند و با گرفتن پول های زیاد تحت عنوان خرید ملک و اقامت کشور ترکیه مبالغ زیادی را دریافت می کنند اما دریغ از این که بتوانند کاری از پیش ببرند. از این رو ابتدا باید مجوز و پروانه این شرکت ها را مشاهده کرده و بعد از آن اقدام به خرید ملک در ترکیه کنید.

ظاهر فریبنده و اغراق آمیز موسسات

از جمله معایب خرید خانه در استانبول، ظاهر فریبنده بسیاری از موسسات فروش ملک در ترکیه می باشد. مراقب افرادی که با اتومبیل ها و دفاتر لوکس کارآیی خود را نشان می دهند و احساسات یا افکار شما را تحت تأثیر قرار می دهند باشید. فروشنده فریبکار ممکن است به شما قول دهد در مدت کوتاهی سود زیادی کسب کنید، بنابراین از این فروشنده و این آپارتمان اجتناب کنید و به آن ها اعتماد نکنید.

10

رزومه شرکت یا بنگاه املاک و مستغلات
بسیار ضرروری است که از جزئیات و اطلاعات کامل در مورد شرکت املاکی که با آن سرو کار دارید هنگام خرید ملک در ترکیه اطلاع داشته باشید و بررسی کنید که آیا کارهای قبلی که این شرکت انجام داده است معتبر بوده است یا خیر، شما می توانید بهترین شرکت های املاک و مستغلات را در اینترنت جستجو کنید و کیفیت وب سایت های این شرکت ها اولین شاخص سطح کارآیی آن مجموعه است. حتما با آن ها یک تماس تلفنی برقرار کنید تا از روند کاری و حرفه ای بودن آن ها مطمئن شوید. به عنوان نکته آخر ، اکثر آژانس های املاک حرفه ای باید حداقل یک کارمند داشته باشند که بتواند انگلیسی روان را صحبت کند.

گروه مشاورین آسمان در زمینه مشاوره سرمایه گذاری در ملک خرید، فروش و اجاره در شهر استانبول (به صورت تخصصی بخش آسیایی)، اخذ شهروندی کشور ترکیه توسط وکیل رسمی ترک، ثبت انواع شرکت و اخذ مجوزهای مورد نیاز مشتری، اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های استانبول و غیره فعالیت می کند و با توجه به تجربیات خود از همان ابتدا به شما کمک می کند تا بتوانید اهداف مورد نظر خود را به صورت هدفمند جلو ببرید.
حاال که معایب خرید خانه در استانبول را دریافتید ، جهت خرید ملک و اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق منو سایت ، خدمات ما را مشاهده یا از طریق مشاوره رایگان و بخش “تماس با ما” ، با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه