وبلاگ

محله سنجاق تپه استانبول

محله سنجاق تپه استانبول

محله سنجاق تپه استانبول جز مناطق آسیایی شهر استانبول است که امروزه یکی گزینه های مورد توجه جهت خرید ملک در ترکیه است. محله سانجاک تپه استانبول از سال ۲۰۰۸ به منطقه ای مستقل تبدیل شد. این منطقه زیبا و سر سبز دارای حدود 61 کیلومتر مساحت و حدود 241000 نفر جمعیت می باشد که با وجود پیشرفت های اخیر این منطقه این جمعیت روز به روز در حال افزایش است و همواره افراد بیشتری جذب زیبایی های این شهر سر سبز می شوند.
محله سانجاک تپه استانبول از طرف جنوب با منطقه کارتال و از طرف غرب با منطقه آتاشهیر و عمرانیه همسایه می باشد و به راحتی به مناطق مختلف استانبول دسترسی دارد. محله سنجاق تپه استانبول یک منطقه آرام و به دور از هیاهو و تنش می باشد که در دل طبیعتی سر سبز قرار گرفته است.
در اطراف این منطقه زیبا جنگل های انبوه و سرسبز قرار گرفته اند که همین امر سبب آب و هوای فوق العاده مطلوب این منطقه گردیده است. همچنین در این منطقه پروژه های ساختمانی مدرن و نو ساز بسیاری نیز وجود دارند که می توانید بر روی آن ها سرمایه گذاری کرده و آینده ای درخشان را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.
در این مقاله قصد داریم تا به محله سنجاق تپه استانبول و امکانات رفاهی، آموزشی، درمانی و … آن بپردازیم تا شما را با این منطقه خاص و زیبا آشنا نماییم. پس اگر شما هم قصد سفر و یا سرمایه گذاری در این منطقه زیبا را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا از ویژگی های مختلف این منطقه آگاهی های لازم را کسب کنید.
جاذبه های دیدنی محله سنجاق تپه استانبول
دراین قسمت می خواهیم شما را با برخی جاذبه های دیدنی بسیار زیبای محله سنجاق تپه استانبول آشنا کنیم. پیشنهاد می کنیم که اگر به این منطقه زیبا آمدید حتما از این مناطق دیدن نمایید و تجربه ای فوق العاده را برای خود رقم بزنید.
پارک جنگلی آیدوس
پارک جنگلی آیدوس در محله سنجاق تپه و در بلند ترین نقطه شهر استانبول قرار گرفته است. پارک آیدوس به زمان‌های رومی‌ها و بیزانس‌ها برمی گردد و مشرف به قلعه آیدوس می‌باشد که دلیل نام گذاری این مکان نیز همین امر است.
تپه های بلند و زیبای این پارک سبب شده تا پارک جنگلی آیدوس به یکی از پارک های جنگلی جذاب استانبول تبدیل شود. از تفریحاتی که در این مکان می‌توانید به انجام آن های بپردازید می‌توان به دوچرخه سواری، کوهنوردی، شنا در رودخانه‌های متعدد این ناحیه و همچنین پیک نیک اشاره کرد.
پارک ماچکا
پارک ماچکا، یکی دیگر از جاذبه های دیدنی محله سنجاق تپه استانبول می باشد. این پارک وسیع دارای فضای دلنشین و چشم اندازی بسیار زیبا می باشد. در حقیقت در این پارک شما می توانید چشم اندازی زیبا به شهر بزرگ استانبول داشته باشید. از جمله امکانات این پارک می توان به استخرهای زینتی، تله کابین و گیاهان زیبای موجود در این پارک اشاره نمود.
همچنین در این پارک مسیر هایی تعبیه شده اند که برای پیاده روی، نرمش، دو و پیاده روی با سگ ها بسیار مناسب هستند و شما می توانید از آن ها استفاده نمایید. از دیگر امکانات این پارک می توان به محوطه مناسب برای پیک نیک، رستوران، کافه، زمین بازی و محوطه بازی کودکان اشاره نمود که می تواند روز لذت بخش و آرامی را برای شما به ارمغان بیاورد.

محله سنجاق تپه استانبول
محله سنجاق تپه استانبول

مراکز درمانی منطقه محله سنجاق تپه استانبول
یکی از بزرگ ترین و مدرن ترین بیمارستان های شهر استانبول ترکیه در محله سنجاق تپه در حال ساخت می باشد. این بیمارستان مجهز دارای ۴۲۰۰ تخت می باشد و بخش های مختلف درمانی را نیز در برخواهد داشت. وجود این بیمارستان در آینده می تواند باعث رونق هر چه بیشتر این منطقه گردد. همچنین در این بیمارستان پزشکان ماهری نیز به فعالیت خواهند پرداخت به همین دلیل این بیمارستان به یکی از بزرگترین پروژه های حوزه سلامت کشور ترکیه تبدیل خواهد شد.
ویژگی مراکز آموزشی محله سنجاق تپه استانبول
محله سانجاک تپه استانبول شامل 20 محله است که در هر یک از آن ها مدارس خصوصی بسیاری با پیشرفته ترین امکانات به فعالیت می پردازند. از جمله مدارس این منطقه می توان به مدرسه خصوصی انباشت سنجاک تپه اشاره نمود. در خصوص دانشگاه های این منطقه نیز باید اشاره نمود که مجموعه دانشگاهی ایستینیه چکمه کوی در این منطقه واقع شده است که می توانید در آن به تحصیل بپردازید و آینده شغلی درخشانی را برای خود رقم بزنید.
مزایای سرمایه گذاری در محله سنجاق تپه استانبول
امروزه پروژه های ساختمانی زیادی در این منطقه در حال اجرا می باشند که می توانند فرصت مناسبی را برای سرمایه گذاری به وجود آورند. همچنین وجود پروژه های مختلف در این منطقه مانند پروژه ساخت بیمارستان بزرگ این منطقه بر جذابیت محله سانجاک تپه استانبول برای سرمایه گذاری می افزاید.
از نکات قابل توجه برای سرمایه گذاری در این منطقه می توان به مناسب بودن قیمت املاک در این منطقه نسبت به سایر مناطق استانبول اشاره نمود به گونه ای که شما با سرمایه اولیه کمتری می توانید صاحب یک ملک زیبا شده و اقامت کشور ترکیه را بدست آورید.
همچنین لازم به ذکر است که در کنار قیمت مناسب املاک این منطقه، این خانه ها از امکانات خوبی نیز برخوردار می باشند. پس شما می توانید به راحتی و با خیالی آسوده به سرمایه گذاری در این منطقه زیبا بپردازید.
سخن پایانی
در اين مقاله به بررسي محله سنجاق تپه استانبول و امکانات مختلف آن پرداختيم تا شما را بيشتر با اين منطقه زيبا و سرسبز آشنا نماييم. همان گونه که در مقاله نيز اشاره شد اين منطقه رو به پيشرفت روز به روز افراد بيشتري را به خود جذب مي نمايد و پروژه هاي بيشتري در آن شروع به فعاليت مي نمايند به همين دليل فرصتي بسيار مناسب براي سرمايه گذاري در اين منطقه وجود دارد که مي توانيد از آن استفاده نماييد.
اگر شما هم قصد سفر و يا سرمايه گذاري در محله سانجاک تپه استانبول استانبول را داريد و در اين زمينه نيازمند اطلاعات تکميلي مي باشيد مي توانيد همين امروز با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط بوده و تمام اطلاعاتي که به آن نياز داريد را دريافت نماييد تا بتوانيد سفر و سرمايه گذاري امن و مطمئني را تجربه کنيد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه