وبلاگ

قیمت خانه در مال تپه استانبول

قیمت خانه در مال تپه استانبول

منطقه مال تپه در بخش آسیایی شهر استانبول قرار دارد. این منطقه زیبا و سر سبز از سمت جنوب با دریای مرمره، از سمت غرب با منطقه کادیکوی ، از سمت شرق با منطقه کارتال و از شمال با منطقه آتاشهیر همسایه می باشد. به طوری که امروزه اطلاع از قیمت خانه در مال تپه استانبول یکی از مورد استقبال ترین درخواست ها جهت اطمینان از سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه است.
جهت اطلاع از قیمت و خرید خانه در مال تپه استانبول بر روی لینک کلیک نمایید.
مال تپه از نظر تعداد جمعیت ساکن در آن، چهارمین منطقه بزرگ قسمت آسیایی استانبول و نیز نهمین منطقه بزرگ شهر استانبول به شمار می آید. منطقه مال تپه 18 محله مختلف دارد که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.
این منطقه زیبا دارای جاذبه های دیدنی بسیاری است که از جمله این جاذبه ها می توان به فروشگاه ها و مراکز خرید مشهور این منطقه و ساحل زیبای مال تپه که هم ساحل شنی و هم ساحل صخره ای است و برای ورزش و پیاده روی بسیار مناسب است اشاره نمود. به همین دلیل منطقه مال تپه یک منطقه بسیار مناسب برای سرمایه گذاری در شهر استانبول محسوب می شود که شما می توانید با سرمایه گذاری در آن هم لذت زندگی در یک منطقه فوق العاده زیبا را تجربه کنید و هم اقامت کشور ترکیه را بدست آورید.
در این مقاله قصد داریم تا به بررسی منطقه مال تپه و قیمت خانه در مال تپه استانبول بپردازیم. پس اگر شما هم قصد سرمایه گذاری در منطقه مال تپه را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا درباره این منطقه زیبا اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید.
محله های مختلف منطقه مال تپه استانبول
همان گونه که اشاره شد، منطقه مال تپه استانبول شامل 18 محله مختلف می شود. محله های منطقه مال تپه شامل محله آتای چشمه، محله آلتین تپه، محله آیدین اولر، محله باغلار باشی، محله باشی بیوک، محله بیوک باکال کوی، محله جویزلی، محله چینار، محله اسن کنت، محله فیض الله، محله فیندیکلی، محله گیرنه، محله گولن سو، محله گول سویو، محله ایده آل تپه، محله کوچوک یالی، محله یالی و محله زمرداولر مي باشد.

قیمت خانه در مال تپه استانبول
قیمت خانه در مال تپه استانبول

لازم به ذکر است که هر یک از محله هیا منطقه مال تپه جاذبه های دیدنی و گردشگری خاص خود را دارد که باعث تمایز آن ها از یکدیگر می شود اما نکته ای که باید به هنگام خرید خانه در این محله ها به آن توجه داشته باشید این است که قیمت خانه در محله هایی که در کنار ساحل واقع شده اند مانند محله کوچوک یالی که در امتداد جاده ساحلی قرار دارد از سایر محله ها کمی بالاتر است.
خرید خانه در مال تپه استانبول
ساخت و ساز مسکن در سال های اخیر در منطقه مال تپه استانبول رشد قابل توجهی داشته است به گونه ای که منطقه مال تپه به یکی از قطب های مهم شهر استانبول در حوزه برج سازی و ساخت و سازهای لوکس تبدیل شده است. همین امر سبب شده است تا مهاجران و افراد بسیاری این منطقه زیبا را برای سکونت در کشور ترکیه و شهر استانبول انتخاب نمایند.
قیمت مسکن در این منطقه در طی سال های گذشته رشدی تقریبا 3 برابری را داشته است که این امر خود بیانگر این است که سرمایه گذاری و خرید ملک در این منطقه می تواند سودآوری بسیار خوبی را برای شما و خانواده تان رقم بزند.
در خصوص قیمت خانه در مال تپه استانبول باید اشاره نمود که منطقه مال تپه دارای محله های مختلفی است که قیمت خانه در هر یک از آن ها متفاوت است، علاوه بر این فاکتور هایی مانند متراژ خانه، امکانات مختلف آن، تعداد اتاق ها، سن بنا و … نیز بر قیمت خانه تاثیر گذارند.
مراکز خرید منظقه مال تپه
پس از بررسی قیمت خانه در مال تپه استانبول اکنون می خواهیم تا به بررسی مراکز خرید این منطقه زیبا بپردازیم. همان گونه که اشاره شد در این منطقه مراکز خرید بسیار زییا و مشهوری مانند مرکز خرید هیلتون ، مرکز خرید مال تپه پارک ، مرکز خرید فوایه و مرکز خرید مال تپه پیازا قرار گرفته اند که هر یک از آن ها دارای امکانات خاص و متنوعی مب باشند به طور مثال در مرکز خرید مال تپه پارک برندهای معتبر و مشهوری همچون اپل، ویکتوریا سیکرت، سواروسکی و …حضور دارند که شما می توانید اقلام و کالاهای مورد نیاز خود را از طریق آن ها تهیه نمایید.
همچنین این مرکز خرید زیبا دارای امکانات تفریحی متنوعی همچون سینما، کافه و رستوراه های شیک، زمین بازی کودکان و … است که می تواند اوقات خوشی را برای شما و خانواده اتان به ارمغان آورد.
جمع بندی قیمت خانه در مال تپه استانبول
در این مقاله به بررسی منطقه مال تپه و همچنین قیمت خانه در مال تپه استانبول پرداختیم. همان گونه که اشاره شد قیمت خانه در مال تپه استانبول به فاکتور های زیادی وابسته است اما با توجه به مطالب گفته شده مشخص است که سرمایه گذاری در این منطقه جذاب می تواند بسیار سود آور باشد.
علاوه بر این که شما می توانید با خرید خانه در این منطقه اقامت کشور ترکیه را نیز بدست آورید و در کنار یک سرمایه گذاری مطمئن و پرسود، زندگی لذت بخشی را در کشور زیبای ترکیه تجربه کنید. البته توجه به این نکته نیز ضروری است که به هنگام تصمیم به خرید ملک در کشور ترکیه باید با افراد آگاه به قوانین کشور ترکیه مشورت کنید تا در آینده به مشکل برنخورید و بتوانید با خیالی آسوده اقدام به سرمایه گذاری نمایید.
به همین جهت کارشناسان و مشاوران ما همواره در کنار شما عزیزان می باشند و شما می توانید در صورت وجود هر گونه سوال و یا ابهامی در این زمینه با آن ها در ارتباط باشید و پاسخ پرسش های خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید تا بتوایند بهترین انتخاب را در این حوزه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه