وبلاگ

قیمت آپارتمان در خیابان بغداد استانبول

قیمت آپارتمان در خیابان بغداد استانبول

خیابان بغداد استانبول در ترکیه یکی از معروف ترین و لوکس ترین خیابان های استانبول است که کم تر کسی است که آن را نشناسد. امروزه اشخاص بسیاری در فکر اقامت و مهاجرت به ترکیه هستند. به همین سبب تقاضا برای خرید ملک در ترکیه به ویژه اطلاع از قیمت آپارتمان در خیابان بغداد استانبول در حال افزایش است.
جهت خرید و اجاره آپارتمان در خیابان بغداد استانبول بر روی لینک کلیک کنید.
خیابان بغداد در قسمت آسیایی شهر استانبول قرار دارد. این خیابان با وجود انواع کافه ها و رستوران ها و مراکز خرید و بوتیک ها با فضایی سرزنده و زیبا همواره مورد توجه مسافران و توریست ها بوده است علاوه بر این خیابان بغداد بهترین گزینه برای انواع خرید های لاکچری ساکنین شهر استانبول به حساب می آید.
همچنین دسترسی آسان و برخورداری از انواع خدمات شهری و وسایل حمل و نقل عمومی مانند تاکسی و اتوبوس دریایی و قطار شهری سبب شده است تا منطقه ی بسیار مناسبی برای خرید آپارتمان به حساب آید.
اگر شما نیز به دنبال شناخت بیشتر خیابان بغداد استانبول و همچنین قیمت آپارتمان در خیابان بغداد استانبول هستید حتما نوشتار زیر را تا انتها مطالعه نمایید.
خیابان بغداد استانبول
خیابان بغداد استانبول در ترکیه به عنوان معروف ترین خیابان استانبول به حساب می آید که طول تقریبی آن حدود ۱۴ کیلومتر است. اگر نام دریای مرمره را شنیده باشید خیابان بغداد استانبول دقیقا به موازات این دریا کشیده شده است. فضای سرزنده و مملو از جمعیت این خیابان با وجود انواع کافه های مشهور و رستوران های خاص و مراکز خرید با حضور معروف ترین برند های بین المللی همواره مورد توجه ساکنین شهر استانبول و همچنین مسافرین به استانبول بوده است. پس اگر روزی گذرتان به استانبول ترکیه افتاد به خیابان بغداد استانبول بروید و چند ساعتی از فضای دلنشین و سرزنده این خیابان بهره مند شوید همچنین اگر به دنبال سرمایه گذاری در خیابان بغداد و آگاهی از قیمت آپارتمان در خیابان بغداد استانبول هستید شک نکنید که بهترین گزینه ممکن را انتخاب کرده اید.
مراکز و فروشگاه های خیابان بغداد
همانطور که گفته شد در خیابان بغداد اغلب مراکز خرید و فروشگاه های معروف با حضور برند های معروف دنیا حضور دارند و همین امر سبب شده است تا این منطقه یکی از بهترین گزینه های ممکن برای انواع خرید های لاکچری محسوب شود!

قیمت آپارتمان در خیابان بغداد استانبول
قیمت آپارتمان در خیابان بغداد استانبول

از جمله فروشگاه ها و مراکز خرید معروف در این منطقه می توان به فروشگاه های واکو، گیلان، پاشاباغچه، بیمن، بانگو، لانکوم، بادی شاپ و… اشاره کرد.
وجود و حضور در رستوران ها و کافه های مدرن با ویترین های رنگارنگ و سرزنده و فضایی مملو از جمعیت می تواند یک گزینه عالی بعد از یک خرید طولانی محسوب شود.وجود چنین امکاناتی در این منطقه سبب شده است افراد بسیاری به دنبال سرمایه گذاری و آگاهی از قیمت آپارتمان در خیابان بغداد استانبول باشند.
همچنین جالب است بدانید که منطقه خیابان بغداد استانبول از دیرباز به عنوان یکی از مراکز برگزاری انواع فستیوال ها و جشن های عمومی به حساب می آید.
دسترسی آسان به خیابان بغداد
دسترسی آسان به خیابان بغداد باعث شده است تا اشخاص بسیاری در فکر خرید یا اجاره آپارتمان و قیمت آپارتمان در خیابان بغداد استانبول باشند. منطقه خیابان بغداد به سبب برخورداری از امکانات و خدمات شهری و وسایل حمل و نقل عمومی همواره مورد توجه است. خیابان بغداد یک خیابان یک طرفه است و از میدان تکسیم که از معروف ترین میادین استانبول است به راحتی می توان با اتوبوس خود را به خیابان بغداد رساند.
ایستگاه مترو بستانچی در نزدیکی خیابان بغداد از راه های دسترسی به این منطقه محسوب می شود و از این طریق حتی می توانید خود را به بخش اروپایی استانبول نیز برسانید. یکی دیگر از مسیر های دسترسی به خیابان بغداد اسکله کادیکوی است که از طریق کشتی می توانید خودتان را به اسکله کادیکوی برسانید و از آن جا با دلموش یا تاکسی به خیابان بغداد بروید.
عوامل موثر بر قیمت آپارتمان در خیابان بغداد استانبول
اگر به دنبال انتخاب یک منطقه امن و مناسب برای خرید یا اجاره آپارتمان هستید پیشنهاد ما منطقه خیابان بغداد استانبول و محله های اطراف آن است. خیابان بغداد با وجود انواع امکانات و خدمات شهری و انواع مراکز خرید و بوتیک ها و رستوران ها و کافه ها قطعا محل مناسبی برای خرید یا اجاره آپارتمان محسوب می شود.
خیابان بغداد استانبول از مناطق اعیان نشین و مرفه استانبول محسوب می شود و به عبارتی پاتوق افراد ثروتمند و متمول است بنابراین قیمت آپارتمان در خیابان بغداد استانبول نسبت به مناطق دیگر استانبول گران تر است. اما در هر حال در منطقه خیابان بغداد نیز با توجه به نوع نیاز مخاطب و نوع آپارتمان و متراژ و… می تواند قیمت آپارتمان متفاوت باشد.
طبیعتا انتخاب و خرید واحد در رزیدانس ها و برج های این منطقه بسیار گران تر از آپارتمان های قدیمی با متراژ کم است. در هر حال انتخاب یک مکان مناسب در خیابان بغداد نیازمند آشنایی از مناطق مختلف این خیابان است. بنابراین لازم است پیش از هر اقدامی برای خرید آپارتمان در خیابان بغداد با کارشناسان مجرب مشورت کنید. توجه داشته باشید که قوانین ناظر بر خرید آپارتمان در ترکیه بسیار متفاوت است و نیازمند مشورت با یک کارشناس مجرب است.برای مثال برخورداری مکان انتخابی شما برای خرید آپارتمان از مجوز اسکان برای دریافت اقامت بسیار اهمیت دارد که در این خصوص می توانید با کارشناسان و مشاورین شرکت آسمان مشورت کنید.
جمع بندی قیمت آپارتمان در خیابان بغداد استانبول
خیابان بغداد استانبول یکی از لوکس ترین خیابان های استانبول ترکیه در بخش آسیایی این شهر محسوب می شود. برخورداری این منطقه از انواع خدمات و امکانات شهری و کافه ها و رستوران ها و مراکز خرید با حضور انواع برند های بین المللی سبب شده است تا اشخاص بسیاری به دنبال سرمایه گذاری، خرید آپارتمان و آگاهی از میزان قیمت آپارتمان در خیابان بغداد استانبول باشند.
قیمت آپارتمان در این منطقه حسب مورد با توجه به نیاز مخاطب، میزان متراژ خانه و نوع آپارتمان انتخابی و… می تواند متفاوت باشد. شرکت آسمان با برخورداری از کادر مجرب مشاورین املاک ترکیه می تواند شما را در انتخاب یک مکان مناسب در خیابان بغداد استانبول در اسرع وقت یاری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه