وبلاگ

قیمت آپارتمان در استانبول 2022

قیمت آپارتمان در استانبول 2022

وجود ثبات اقتصادی در ترکیه و قوانین آسان در جهت اخذ اقامت و شهروندی این کشور، سبب شده است تا اخیرا شاهد ورود بسیاری از مهاجران ایرانی به این کشور باشیم. در این میان به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص استانبول و از این جهت که پل ارتباطی دو قاره آسیا و اروپا می باشد، سرمایه گذاران داخلی و خارجی در میان شهر های مختلف ترکیه، نگاه ویژه ای به استانبول دارند. در حقیقت استانبول با این که پایتخت ترکیه محسوب نمی شود اما کانون تجاری و اقتصادی ترکیه است و خرید خانه و انواع سرمایه گذاری در این منطقه می تواند شما را از یک سرمایه گذاری امن و پر سود مطمئن سازد.اگر قصد آشنایی بیشتر با شرایط خرید ملک و قیمت آپارتمان در استانبول 2022 ( قیمت خانه در استانبول 2021 ) را دارید می توانید نوشتار پیش رو را دنبال کنید.

مطالعه کنید » قیمت آپارتمان در استانبول 2021

مزایای خرید خانه در استانبول

با گسترش مهاجرت به ترکیه و انتخاب استانبول برای سرمایه گذاری، ممکن است در ابتدا برای شما این سوال مطرح شود که مزیت خرید خانه و سرمایه گذاری در استانبول و دلیل این استقبال چیست؟

در حقیقت اولین مسئله ای که باعث گسترش مهاجرت به ترکیه شده است ثبات اقتصادی این کشور است. در کنار این مسئله؛ خرید ملک و اخذ اقامت طبق قوانین ترکیه روند نسبتا آسانی دارد ضمن آن که اقتصاد ترکیه در یک وضعیت رو به رشد به سر می برد و طبیعتا این امر سبب یک سرمایه گذاری امن در این کشور شده است.

اما این که چرا از میان شهر های مختلف ترکیه، سرمایه گذاری در استانبول حائز اهمیت است دلیل نسبتا روشنی دارد. در حقیقت استانبول مرکز اقتصادی و تجاری ترکیه است و تقریبا تمام سرمایه گذاری های مهم تجاری داخلی و خارجی در استانبول انجام می شود. به دلیل مرکزیت این شهر، بازار ملک در استانبول به نحو چشم گیری رونق دارد و با وجود انواع ملک تجاری و مسکونی و گستردگی آن امکان خرید خانه و ملک در استانبول به نسبت آسان تر است.

علاوه بر این استانبول از شهر های پیشرفته و مدرن ترکیه تلقی می شود و تمام امکانات رفاهی لازم برای یک زندگی مطلوب و ایده آل در آن فراهم آمده است. وجود انواع مراکز خرید مدرن با حضور معروف ترین برند های دنیا، انواع مدارس دولتی و خصوصی با کیفیت آموزشی بالا، وجود دانشگاه های معتبر به لحاظ مدرک و رنکینگ بین المللی همگی گواه اهمیت خرید ملک و سرمایه گذاری در استانبول ترکیه است.

قیمت آپارتمان در استانبول 2021

بهترین مناطق استانبول

از آن جا که استانبول دارای دو بخش اروپایی و آسیایی می باشد. دارای مناطق خاص و مختلفی است که انتخاب هر یک با توجه به سلیقه و نیاز مخاطب مزیت خود را به همراه خواهد داشت. از جمله مناطق لوکس و مرفه نشین استانبول می توان به منطقه ی اروپایی شیشلی، ساریر و بشیکتاش اشاره کرد. اگر با موقعیت جغرافیایی ترکیه کمی آشنا باشید حتما می دانید که در این کشور سواحل متعدد وجود دارد و در شهر استانبول نیز برخی از مناطق، ساحلی محسوب می باشند و برای اشخاصی که به دنبال زندگی در یک محیط آرام و زیبا ساحلی هستند بهترین گزینه است.

از آن جا که در استانبول شاهد انواع املاک و مجتمع های مسکونی هستیم امکان خرید ملک و خانه در استانبول به صورت اقساط و پیش فروش نیز وجود دارد و بسیاری از آپارتمان ها در استانبول تا سال 2022 آماده تحویل می باشند و تقریبا در بیشتر مناطق استانبول می توانید از این دست املاک و آپارتمان ها پیدا کنید. البته شناخت مناطق مختلف استانبول و قیمت آپارتمان در استانبول 2022 ( قیمت خانه در استانبول 2021 ) مسئله ی چندان ساده ای نیست و لازم است در خصوص آن با کارشناسان مجرب این حوزه مشورت کنید.

شرایط معاملات ملکی در استانبول

مطابق با قانون ترکیه امکان خرید املاک مختلف از جمله خانه، ملک تجاری، زمین و… در ترکیه برای ایرانیان وجود دارد. خریداری ملک و اقدام به معاملات ملکی در استانبول نیازمند اخذ استعلامات لازم است و از تشریفات خاصی برخوردار است. با خریداری ملک در استانبول امکان اخذ اقامت این کشور را پیدا می کنید و تحت شرایطی و با رعایت حداقل سرمایه گذاری لازم امکان اخذ شهروندی و تابعیت این کشور را خواهید یافت.

طبیعتا ایرانیان از روند تشریفات لازم برای انجام معاملات ملکی در ترکیه چندان آگاهی ندارند و این امر ممکن است آنان را با ضرر و زیان مالی و حتی کلاهبرداری های افراد سودجو مواجه سازد. لذا اگر قصد انجام هر نوع معامله ملکی در ترکیه را دارید با مشاورین مطمئن و مجرب این حیطه مشورت کنید.

قیمت آپارتمان در استانبول 2021

قیمت آپارتمان در استانبول 2022

طبیعتا به طور کلی در خصوص قیمت آپارتمان در استانبول 2022می توان نظر داد زیرا استانبول دارای مناطق مختلف است و برخی از این مناطق مانند شیشلی و بشیکتاش و ساریر از جمله مناطق گران و ثروتمند نشین استانبول به حساب می آید. ضمن آن که نوع خانه و امکانات آن نیز می تواند در میزان قیمت آپارتمان در استانبول 2022 تاثیر داشته باشد.

مطالعه کنید » خرید ملک در ترکیه

بنابراین توصیه ما این است که برای یک سرمایه گذاری مطمئن و به دور از هر گونه ضرر و زیان مالی با مشاورین مجرب و مطمئن املاک در ترکیه مشورت کنید. مشاورین مجرب املاک آسمان با سابقه طولانی در حیطه خرید و فروش املاک در ترکیه می توانند پروژه های ساختمانی و مسکونی مختلف را با توجه به نیاز شما معرفی کنند و در خصوص قیمت آپارتمان در استانبول 2022 ( قیمت خانه در استانبول 2021 ) شما را یاری کنند.

قیمت آپارتمان در استانبول 2021

نتیجه گیری قیمت آپارتمان در استانبول 2022

استانبول ترکیه به عنوان کانون تجاری و اقتصادی ترکیه و پل ارتباطی دو قاره اروپا و آسیا، همواره مورد توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای خرید ملک و سرمایه گذاری بوده است.

مطابق با قانون ترکیه امکان خرید ملک توسط ایرانیان تحت شرایطی وجود دارد و طبیعتا ثبات اقتصادی و وجود امکانات رفاهی گسترده برای زندگی مطلوب، سبب شده است اشخاص بسیاری به فکر سرمایه گذاری در استانبول ترکیه بیفتند. با وجود مناطق متعدد و امکانات مختلف املاک اعم از آپارتمان و ویلا و مجتمع های مسکونی، قیمت آپارتمان در استانبول 2022 بسیار متغیر و متفاوت است. لذا توصیه می شود اگر قصد آشنایی بیشتر با شرایط خرید ملک و قیمت خانه در استانبول 2022 را دارید با کارشناسان مجرب شرکت آسمان در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه