وبلاگ

سایت خرید خانه در ترکیه

سایت خرید خانه در ترکیه

سایت خرید خانه در ترکیه موضوع پست امروز است که می¬خواهیم به طور مفصل در این زمینه صحبت کنیم. این روزها ترکیه به مقصدی جذاب برای اتباع سایر کشورها به خصوص ایرانیان برای سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه تبدیل شده است.
عده ای در پی این هستند که بتوانند با سرمایه گذاری به طرق مختلف در مرزهای خارج از کشور به نوعی سرمایه و دارایی خود را چند برابر نمایند. شاید این تصمیم گیری چندان هم بیراه نباشد چرا که سرمایه گذاری در کشورمان به دلیل عدم ثبات اقتصادی امری ریسک پذیر است. از این رو بهترین تصمیم برای افزایش دارایی، سرمایه گذاری در کشوری است که سختی کمتری داشته باشد و احتمال رشد تصاعدی در آن زیاد باشد. یکی از این کشورها، ترکیه است که با اقتصاد رو به رشد خود توانسته زمینه خوبی را برای جذب سرمایه گذاران خارجی فراهم آورد.
یکی از بهترین فرصت های سرمایه گذاری برای ایرانیان در آن سوی مرزها، خرید ملک در ترکیه است که با استقبال خوبی نیز از سوی هموطنانمان رو به رو شده است. البته تصمیم گیری برای خرید ملک به اطلاعات کافی نیاز دارد چرا که افراد در کشوری سرمایه گذاری می کنند که دقیقا نمی دانند چه قسمت هایی ارزش سرمایه گذاری دارد، از این رو کمک گرفتن از مشاورین املاک و سر زدن به سایت خرید خانه در ترکیه می تواند آن ها را در این زمینه به شکل بهتری یاری نماید.
دلایل خرید ملک در ترکیه
در این بخش از مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم که چرا در بین کشورهای متعدد، ترکیه برای امر سرمایه گذاری اهمیت دارد؟ در واقع دلایل و چرایی خرید ملک در ترکیه چه چیزی می تواند باشد؟
همان طور که می دانید ترکیه از جاذبه های گردشگری بی شماری برخوردار است و از دیرباز سرمایه گذاری های فراوانی را در این بخش انجام داده تا با جذب گردشگر از جاهای مختلف دنیا بتواند به درآمدزایی برسد که ظاهر در این امر نیز موفق عمل کرده، طوری که یکی از دلایل رشد اقتصادی را می توان در رونق صنعت گردشگری جستجو کرد.

سایت خرید خانه در ترکیه
سایت خرید خانه در ترکیه

ترکیه علاوه بر گردشگری در بحث آموزشی نیز توانسته به عنوان کشوری مهم خود را مطرح کند. این کشور با فراهم آوردن زیر ساخت های لازم آموزشی، بهره بردن از اساتید مجرب و متخصص و امکانات مدرن توانسته کیفیت آموزش را به سطح استانداردهای جهانی نزدیک سازد. این کشور یکی از 10 قطب برتر آموزشی در دنیا به حساب می آید.
از دیگر دلایل خرید ملک در ترکیه می توان به قوانین و شرایط آسانتر در خصوص خرید اشاره کرد. دولت ترکیه به منظور جذب هر چه بیشتر سرمایه گذار خارجی قوانینی را اتخاذ نموده که به موجب آن افراد می توانند با خرید ملکی به ارزش 250 هزار دلار آمریکایی سرمایه گذاری لازم را انجام دهند. این ارزش در سال های قبل 1 میلیون دلار بود.
از نظر یک سرمایه گذار ایرانی تمام مواردی که در قسمت بالا به آن ها اشاره کردیم می تواند نوید دهنده یک سرمایه گذاری مطمئن به همراه رشد مناسب باشد.
مزایای خرید خانه در ترکیه
حال که با دلایل خرید ملک در ترکیه برای یک ایرانی آشنا شدیم می خواهیم ببینیم سرمایه گذار با خرید خانه علاوه بر سرمایه گذاری پر سود به چه منافعی می تواند دست پیدا کند.
• در صورتی که افراد ملکی را به ارزش 250 هزار دلار آمریکایی خریداری کنند می توانند به راحتی برای اخذ شهروندی و گرفتن پاسپورت نیز اقدام نمایند. همان طور که اشاره کردیم در زمان های گذشته این ارزش برابر با یک میلیون تومان بود اما در سال های اخیر دولت ترکیه با تصویب قوانین جدید در خصوص سرمایه گذاری و مهاجرت، ارزش آن را کاهش داد.
• از دیگر مزایای خرید خانه در ترکیه این است که افراد در صورت خرید ملک و دریافت کارت اقامت دائمی می توانند بدون داشتن ویزا به راحتی رفت و آمد کنند.
• دریافت پاسپورت ترکیه در کوتاه ترین زمان ممکن (30 روز) از دیگر مزایای خرید ملک در ترکیه به حساب می آید. همان طور که می دانید پاسپورت ترکیه از ارزش و اعتبار بالایی در دنیا برخوردار می باشد. افراد با در دست داشتن پاسپورت این کشور می توانند به بیش از 70 کشور دنیا بدون داشتن ویزا و یا هر گونه محدودیت سفر کنند. همچنین با داشتن پاسپورت ترکیه، شانس اخذ ویزای کانادا، ویزای انگلیس، ویزای استرالیا و مولتی شینگین نیز بیشتر خواهد بود.
• از دیگر مزایای ارزشمند این است که افراد می توانند دو تابعیت داشته باشند. شهروندان ایرانی با داشتن Turkuaz Card می توانند علاوه بر ایرانی بودن تابعیت ترکیه را نیز به دست آورند تا از مزایا و امکانات دو کشور استفاده نمایند.
امکان کسب درآمد پرسود ارزی، ایجاد فرصت های کاری بین المللی، حق رای، مزایای حقوق بازنشستگی، تحصیل رایگان، خدمات کامل بیمه درمانی و بازپرداخت دانشگاهی از دیگر مزایای خرید ملک در ترکیه به حساب می آید.
معرفی بهترین سایت خرید خانه در ترکیه
سایت های بی شماری در زمینه خرید ملک در ترکیه وجود دارد که در زیر به پاره ای از آن ها پرداختیم:
• وب ‌سایت Hurriyet Emlak
• وب سایت Sahibinden.com
• وب ‌سایت Zingat.com
• وب ‌سایت MilliyetEmlak.com
• وب ‌سایت MilliyetEmlak.com
• وب‌ سایت Emlakjet.com
• وب سایت Emlaktown.com
البته پیشنهاد ما این است که خریداران عزیز تنها به این سایت ها بسنده نکنند و سعی نمایند که از مرجع های مختلف اطلاعات کافی به دست آورند.
جمع بندی سایت خرید خانه در ترکیه
در این مقاله سعی کردیم که شما عزیزان را با دلایل و خرید ملک در ترکیه بیشتر آشنا کنیم و همچنین به معرفی چند تا از بهترین سایت خرید خانه در ترکیه بپرداختیم تا اگر خواستید برای خرید خانه اقدام نمایید و یا اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید به راحتی بتوانید به اهداف خود دست پیدا کنید.
در همین راستا تیم مشاورین آسمان با برخورداری از کادری مجرب و متخصص آمادگی هر گونه راهنمایی و مشاوره در زمینه خرید خانه در ترکیه را دارد. بدین ترتیب اگر سوالی دارید و می خواهید اطلاعات کافی در زمینه خرید خانه به دست آورید می توانید با گروه مشاورین آسمان در تماس باشید و مشاوره لازم را برای انتخابی بهتر دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه