وبلاگ

مشاور املاک در ازمیر

خرید ویلا در ازمیر ترکیه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

ازمیر به عنوان یکی از شهر های بزرگ ترکیه پس از دو شهر استانبول و آنکارا و به جهت برخورداری از موقعیت خاص تجاری و صنعتی همواره مورد توجه غالب سرمایه گذاران داخلی و خارجی بوده است. به دلیل هزینه پایین زندگی در ازمیر و برخورداری این شهر از موقعیت های شغلی و کاری به سبب رونق اقتصادی خاص این منطقه هر ساله اشخاص بسیاری به خصوص ایرانیان به دلیل همسایگی با این کشور، ازمیر را به عنوان اقامتگاه دائم خود و یا یک سفر چند روزه انتخاب می کنند. اگر با جاذبه های طبیعی خاص منطقه ازمیر آشنایی ندارید لازم است بدانید که ازمیر یک شهر بندری است. جنوب این منطقه دارای سواحل زیبا و چشم نواز ماسه ای است. قرار گرفتن منطقه ازمیر در ساحل دریای اژه و زیبایی در خور آن سبب شده است این منطقه به مروارید اژه ملقب شود. موقعیت بندری ازمیر به علاوه سواحل زیبا و هزینه پایین زندگی در ازمیر اشخاص بسیاری را به خرید ویلا در ازمیر ترکیه ترغیب کرده است. اگر شما نیز به دنبال آشنایی با ازمیر ترکیه و شرایط خرید ویلا در این منطقه هستید نوشتار زیر را حتما تا انتها دنبال نمایید.

موقعیت جغرافیایی ازمیر
اگر کمی با موقعیت جغرافیایی کشور ترکیه آشنا باشید حتما می دانید که این کشور از نقاط مختلف دارای مرز آبی است به طوری که از شمال با دریای سیاه مرز آبی دارد ، از جنوب غرب با دریای مدیترانه و از غرب با دو دریای مرمره و اژه مرز آبی دارد. دریای اژه دقیقا منطقه ای است که در ساحل آن منطقه ی ازمیر قرار دارد. ازمیر در یک کلام یک منطقه ی خاص بندری با ساحل ماسه ای چشم نواز و زیباست. از طرف دیگر در منطقه ازمیر با کوه ها و جنگل های انبوه و زیبا مواجه می شوید که وجود چنین چشم انداز های زیبایی شما را حقیقتا مسحور خواهد کرد!
ازمیر در غرب ترکیه قرار دارد و مساحتی حدود ۷۳۴ هزار کیلومتر مربع دارد. این منطقه دارای جمعیت تقریبی ۴ هزار نفر است و از آب و هوای مطبوع و دل انگیز مدیترانیه ای برخوردار است.

خرید ملک ارزان در ازمیر

مکان های دیدنی ازمیر
ازمیر منطقه ای باستانی و تاریخی محسوب می شود. همین امر سبب شده است از مکان های تاریخی خاص و معروفی برخوردار باشد.شاید معروف ترین مکان دیدنی در ازمیر برج ساعت باشد. برج ساعت در مرکز ازمیر قرار دارد و همواره مورد توجه گردشگران مختلف در ازمیر قرار دارد. از دیگر مناطق مهم و دیدنی در ازمیر می توان به موارد زیر اشاره کرد:
● محراب پرگامون
● شهر آیگای یا قلعه نمرود
● موزه با فضای باز آگورا
● آسانسور ازمیر
● شهر افه سوس
● شهر باستانی هیراپولیس
● کوه سیپیلوس
توجه داشته باشید که مناطق دیدنی ازمیر تنها به موارد گفته شده خلاصه نمی شود. بلکه قدمت این منطقه و طبیعت زیبای آن هر نقطه از آن را به مکانی زیبا و خاص بدل کرده است. محیط آرامش بخش ساحل چشمه و ماوی کوی ازمیر از جمله مناطقی است که هیچ گاه دلتان نمی آید آن را ترک کنید!

هزینه زندگی در ازمیر
به طور کلی هزینه زندگی در ازمیر نسبت به سایر شهر های ترکیه مانند استانبول و آنکارا پایین تر است. همین موضوع باعث شده است که اشخاص زیادی به دنبال خرید ویلا در ازمیر ترکیه باشند. هزینه زندگی در این منطقه به سبب ثبات و عدم تغیر نسبت به سایر مناطق مورد توجه است. به دلیل پایین بودن هزینه زندگی در ازمیر احتمال کسب شغل یا کار در مدت زمان کوتاه در این منطقه بسیار زیاد است زیرا ازمیر به سبب بندری بودن از رشد و رونق اقتصادی چشم گیری برخوردار است. وجود سیستم حمل و نقل پیشرفته و گسترده در ازمیر شما را از صرف هزینه های بسیار برای رفت و آمد در نقاط مختلف این منطقه دور نگه می دارد.

خرید آپارتمان دست دوم در ازمیر

سرمایه گذاری در ازمیر ترکیه
همانطور که اشاره شد ازمیر یک منطقه صنعتی و تجاری با رونق اقتصادی چشمگیر است و همین عامل به همراه بندری بودن این شهر و آب و هوای معتدل، ساحلی بودن و امنیت در خور توجه سبب شده است اشخاص بسیاری به دنبال سرمایه گذاری در این منطقه باشند. ثبات اقتصادی و هزینه پایین زندگی در ازمیر خارجیان بسیاری از جمله ایرانیان را به دلیل نزدیکی و همسایگی دو کشور به این منطقه سوق می دهد. سرمایه گذاری از جمله خرید ویلا در ازمیر ترکیه می تواند شرایط اقامت دائم شما را در این منطقه فراهم آورد.

خرید ویلا در ازمیر ترکیه
ساحلی بودن این منطقه و آب و هوای مطبوع افراد بسیاری را به خرید ویلا در ازمیر ترکیه ترغیب می کند. ازمیر از نقاط ساحلی مختلفی از جمله ساحل چشمه، ایلیچا، پیر لانتا پلاژ ، ماوی کوی، بویالیک پلاژ و… برخوردار است. طبیعتا قیمت خرید ویلا در ازمیر ترکیه با توجه به شرایط و نیاز مخاطب، متراژ ویلا، منطقه خاص انتخابی و… حسب مورد می تواند متفاوت باشد.

مشاوره خرید ویلا در ازمیر
امروزه انجام هر کار به ظاهر ساده ای نیازمند تخصص است. گستردگی و پیچیدگی قوانین مهاجرت و خرید ملک در ترکیه سبب شده است تا پیش از هر اقدامی مشاوره با کارشناسان مجرب خرید ملک در ترکیه ضرورت داشته باشد. علاوه بر این شناخت نقاط مختلف ترکیه و انتخاب نوع آپارتمان یا ویلا مسئله ای است که کارشناسان مجرب این حوزه از آن به خوبی مطلع اند و می توانند شما را در اتخاذ یک تصمیم درست و مطمئن یاری کنند.

نتیجه گیری
ازمیر ترکیه از شهر های مهم این کشور پس از استانبول و آنکارا به حساب می آید. موقعیت خاص جغرافیایی این منطقه، ساحلی و بندری بودن آن و آب و هوای مطبوع به همراه رونق چشمگیر اقتصادی و هزینه پایین زندگی اشخاص بسیاری را ترغیب به خرید ویلا در ازمیر ترکیه کرده است. اگر شما نیز به دنبال آگاهی از شرایط خرید و انواع ویلا در مناطق مختلف ازمیر ترکیه هستید همین حالا با کارشناسان مجرب شرکت آسمان تماس بگیرید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه