وبلاگ

خرید ملک در کارتال استانبول

خرید ملک در کارتال استانبول

منطقه کارتال استانبول با دارا بودن خط ساحلی طولانی در امتداد دریای مرمره یک منطقه بسیار جذاب برای زندگی و سفر محسوب می شود. به طوری که امروزه خرید ملک در کارتال استانبول یکی از مورد استقبال ترین سرمایه گذاری ها جهت خرید ملک در ترکیه است.
منطقه کارتال در بخش آسیایی شهر استانبول واقع شده است. این منطقه زیبا کاز غرب با منطقه مال تپه، از شمال با منطقه سنجاق تپه و از سمت شرق با منطقه پندیک همسایه می باشد. با اینکه منطقه کارتال کمی از مرکز شهر استانبول فاصله دارد اما با این حال جمعیت زیادی را در درون خود جای داده است. به صورتی که این منطقه با دارا بودن مساحتی در حدود 391 کیلومتر ، حدود 500 هزار نفر جمعیت دارد.
منطقه کارتال استانبول یک منطقه آرام و امن است به همین دلیل می تواند یک منطقه بسیار مناسب برای زندگی باشد. منطقه کارتال در سال های اخیر در حوزه ساخت و ساز رشد چشمگیری داشته است به طوری که پروژه های ساختمانی بسیار لوکس و شیکی که دارای انواع امکانات مختلف می باشند در آن ساخته شده است. به همین دلیل سرمایه گذاری و خرید ملک در کارتال استانبول می تواند برای سرمایه گذاران بسیار سودآور باشد زیرا می توانند در یک منطقه آرام و امن صاحب ملکی لوکس با امکانات بسیار عالی شوند.
حضور گسترده وسایل حمل و نقل عمومی و همچنین دسترسی های منطقه زیبای کارتال نیز یکی دیگر از عوامل موثر در محبوبیت این منطقه است. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی منطقه کارتال و همچنین خرید ملک در کارتال استانبول بپردازیم. پس اگر شما هم قصد سفر و یا خرید ملک در کارتال استانبول را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با این منطقه زیبا بیشتر آشنا شوید.
محله های منطقه کارتال استانبول

منطقه کارتال استانبول شامل 20 محله مختلف می باشد که هر کدام از آن ها جذابیت های خاص خود را دارند و همچنین قیمت ملک نیز در هر یک از این محله های با محله دیگر متفاوت است. محله های منطقه کارتال استانبول عبارتند از محله اورتا، محله جوزلی، محله آتار، محله یالی، محله حریت، محله اسن تپه، محله اورهان تپه، محله گوموش پینار، محله اوقومومجو، محله یونوس، محله یوکاری، محله یاکاچیک چارشی، محله کارلیک تپه، محله یونوس، محله تاپسلوی، محله چاووش اوغلو، محله جمهوریت، محله پترول ایش، محله کوردون بویو، محله سوقانلیک.
وضعیت حمل و نقل در منطقه کارتال استانبول
وضعیت حمل و نقل در منطقه کارتال و همچنین دسترسی های این منطقه به سایر قسمت های شهر بسیار مناسب است به گونه ای که ساکنین منطقه کارتال می توانند به وسیله اتوبان مشهور ای 5 که بخش آسیایی و اروپایی شهر استانبول را بهم متصل می سازد و از منطقه کارتال نیز عبور می کند به مناطق مختلف شهر استانبول دسترسی داشته باشند. همچنین جاده ساحلی مشهوری که از منطقه کادیکوی شروع می شود در طول ساحل کارتال نیز ادامه دارد که از جمله راه های حمل و نقل در منطقه کارتال می باشد. به علاوه این منطقه دارای خط مترو نیز می باشد که به منطقه کادیکوی متصل می گردد و می توان از طریق آن به قسمت های مختلف شهر دسترسی پیدا کرد.
لازم به ذکر است که منطقه کارتال در 15 کیلومتری فرودگاه بین المللی سبیها واقع شده است که این موضوع نقش بسیار مهمی در رشد این منطقه داشته است.

خرید ملک در کارتال استانبول
خرید ملک در کارتال استانبول

سرمایه گذاری در منطقه کارتال استانبول
همان گونه که اشاره شد منطقه کارتال در سال های اخیر به دلیل ساخت و ساز های صورت گرفته در آن و همچنین به دلیل دسترسی های مناسبی که به سایر مناطق شهر استانبول دارد رشد چشمگیری داشته است. به طوری که قیمت ملک در این منطقه نسبت به سال های گذشته افزایش قابل توجهی داشته است که این موضوع خود نمایانگر آن است که منطقه کارتال استانبول یک منطقه مناسب برای سرمایه گذاری می باشد.
به دلیل شرایط مناسب برای سرمایه گذاری در این منطقه، پروژه های ساختمانی بسیاری در آن شروع به ساخت و ساز کرده اند. بنابراین شما با خرید ملک در کارتال استانبول می توانید یک سرمایه گذاری سودآور را تجربه کنید و همچنین از این طریق اقامت کشور ترکیه را نیز به دست آورید.
جاذبه های دیدنی منطقه کارتال استانبول
در این بخش به برخی جاذبه های دیدنی منطقه کارتال استانبول می پردازیم
ساحل کارتال
ساحل کارتال استانبول یکی از زیباترین و محبوب ترین سواحل بخش آسیایی شهر استانبول می باشد. در ساحل کارتال هم خاک های شنی و هم خاک های رسی وجود دارند. از جمله امکانات این ساحل بی نظیر می توان به مسیر های تعبیه شده برای دوچرخه سواری، مسیر های پیاده روی و کافه و رستوران های زیبا اشاره نمود.
جنگل آیدوس
جنگل آیدوس با منظره ای بسیار زییا و آرامش بخش در شمال منطقه کارتال واقع شده است. این جنگل یک مکان تفریحی بسیار مناسب برای پیک نیک می باشد. جنگل آیدوس همچنین دارای یک حوضچه 5 کیلومتری است که می توانید در کنار آن بنشینید و از آب و هوای مطبوع این جنگل و همچنین طبیعت بسیار زیبای آن لذت ببرید.
تپه دراگوس
تپه دراگوس از جمله مهم ترین آثار گردشگری قسمت آسیایی استانبول به شمار می رود. این تپه بین منطقه کارتال و مال تپه واقع شده است و شما می توانید از بالای آن جزایر آدالار را مشاهده نموده و از دیدن این منظره زیبا لذت ببرید.
سخن پایانی
در این مقاله به بررسی شهر کارتال استانبول و همچنین خرید ملک در کارتال استانبول پرداختیم تا شما را با این منطقه زیبا بیشتر آشنا کنیم. همان گونه که اشاره شد منطقه کارتال استانبول به دلیل پیشرفت های اخیری که داشته است یک منطقه بسیار مناسب برای سرمایه گذاری در بخش آسیایی استانبول محسوب می شود.
در حقیقت شما می توانید در این منطقه امن و آرام که بیشتر ساکنین آن نیز خانواده ها می باشند خانه مورد علاقه خود را پیدا کنید و علاوه بر تجربه یک زندگی فوق العاده در این منطقه، اقامت کشور ترکیه را نیز بدست آورید. اگر شما هم قصد سرمایه گذاری و خرید ملک در کارتال استانبول را دارید می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان و مشاوران ما ارتباط برقرار کنید و با توجه به مشاوره های دریافتی بهترین تصمیم را اخذ نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه