وبلاگ

خرید ملک در مسلک استانبول

خرید ملک در مسلک استانبول

آشنایی با مناطق در حال رشد و مهم ترکیه برای سرمایه گذاری یک امر ضروری و مهم است. در حقیقت استانبول به جهت موقعیت خاص خود و به عنوان پل ارتباطی میان دو قاره اروپا و آسیا همواره قطب مهم تجاری ترکیه برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی محسوب می شود. علاوه بر این وجود امکانات رفاهی گسترده در این شهر سبب شده است تا مهاجرین ایرانی که استانبول را برای اقامت دائم یا موقت خود انتخاب می کنند، تجربه ی یک زندگی خاص و ایده آل را داشته باشند.در این میان مسلک استانبول، یکی از معروف ترین و لوکس ترین مناطق استانبول است که اخیرا مورد توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی واقع شده است. اگر قصد آشنایی بیشتر با منطقه مسلک و شرایط خرید ملک در مسلک استانبول را دارید، توصیه می کنیم نوشتار پیش رو را حتما مطالعه نمایید.

مطالعه کنید » قیمت آپارتمان در استانبول 2021

منطقه مسلک در استانبول

مسلک یکی از مناطق لوکس و ثروتمند نشین استانبول محسوب می شود. مسلک در بخش بزرگ تری به نام ساریر استانبول و در شمال شرق بخش اروپایی استانبول واقع شده است. نزدیکی به جنگل سرسبز و بسیار زیبا ساریر سبب شده است که این منطقه به لحاظ چشم انداز زیبای طبیعی یکی از مناطق منحصر به فرد استانبول به حساب آید.

خرید ملک در مسلک استانبول

آن چه سبب شده است تا مسلک به یکی از مناطق مهم استانبول تبدیل شود وجود برج های بزرگ تجاری و آسمان خراش های مدرن است علاوه بر این، آب و هوای بسیار مطبوع و طبیعت جنگلی عامل مهمی است که سرمایه گذاران داخلی و خارجی را به خرید ملک در مسلک استانبول ترغیب می کند.

جاذبه های گردشگری مسلک استانبول

مسلک از آن جا که زیر مجموعه ی بخش بزرگ تری به نام ساریر است به دلیل آب و هوای مطبوع از دیرباز مورد توجه پادشاهان عثمانی بوده است. اگر مسلک استانبول برای یک سفر چند روزه انتخاب کرده اید، حتما به جنگل بلگراد سری بزنید. این جنگل یکی از زیباترین و معروف ترین جنگل های استانبول است که گردشگران زیادی را مجذوب خود می کند.

از آن جا که مسلک استانبول جزء مناطق لوکس و ثروتمند نشین استانبول تلقی می شود دارای خدمات رفاهی گسترده و انواع مراکز خرید مدرن است. مرکز خرید وادی استانبول یکی از معروف ترین و خاص ترین مراکز خرید این منطقه است که با حضور برترین برند های دنیا و تمام امکانات لازم به فعالیت می پردازد. در حقیقت مسلک استانبول با خیابان های پر جنب و جوش و بازار ها و مراکز خرید متعدد یک منطقه ی سر زنده و توریستی در استانبول است.بنابراین با خرید ملک در مسلک استانبول و زندگی در این منطقه علاوه بر تجربه ی یک زندگی لوکس و ایده آل به هیچ وجه در تامین مایحتاج خود دچار مشکل نخواهید شد.

خرید ملک در مسلک استانبول

زندگی در مسلک استانبول

با زندگی در مسلک استانبول یکی از لوکس ترین مناطق استانبول را انتخاب کرده اید. منطقه مسلک استانبول با موقعیت استراتژیک خود و امکانات رفاهی و خدمات شهری گسترده شما را در گذران زندگی دچار مشکل نخواهد کرد.

مطالعه کنید » خرید ملک در ترکیه

نزدیکی مسلک به بخش های مرکزی استانبول و میدان معروف تکسیم سبب شده است تا در کوتاه ترین زمان ممکن امکان دسترسی آسان به این مناطق را داشته باشید. همچنین با وجود امکانات گسترده خدمات حمل و نقل شهری و وجود خط مترو و اتوبوس در رفت و آمد دچار مشکل نخواهد شد. همین دسترسی آسان سبب شده است تا اشخاص بسیاری به خرید ملک در مسلک استانبول ترغیب شوند.

منطقه ی مسلک استانبول دارای مجهزترین بیمارستان های دولتی و خصوصی و مراکز درمانی است. همچنین با وجود مدارس خصوصی و دولتی و دانشگاه های معتبر به لحاظ علمی در خصوص آینده تحصیلی فرزندتان نگرانی و دغدغه نخواهید داشت.

خرید ملک در مسلک استانبول

خرید ملک در مسلک استانبول یک سرمایه گذاری منطقی و سودمند به نظر می رسد. موقعیت تجاری این منطقه و امکانات گسترده شهری در مسلک این منطقه را به لحاظ سرمایه گذاری به یکی از مناطق آینده دار تبدیل کرده است.

مطالعه کنید » خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول

قیمت خرید ملک در مسلک استانبول به نسبت سایر مناطق استانبول گران تر است اما وجود تنوع ملکی و امکانات رفاهی گسترده باعث شده است تا این منطقه مورد انتخاب سرمایه گذاران و مهاجرین ایرانی بسیاری باشد. قیمت خرید ملک در مسلک استانبول با توجه به نوع امکانات مانند پارکینگ و آسانسور و…، متراژ ملک و سلیقه ی مخاطب می تواند بسیار متفاوت و متغیر باشد.

با خرید ملک و سرمایه گذاری در مسلک استانبول تحت شرایطی مطابق با قانون ترکیه امکان اخذ اقامت و شهروندی این کشور را نیز پیدا خواهید کرد.

نتیجه گیری خرید ملک در مسلک

منطقه ی مسلک استانبول یکی از معروف ترین مناطق استانبول در بخش بزرگ تری به نام ساریر استانبول محسوب می شود. این منطقه در بخش شمال شرق بخش اروپایی استانبول واقع شده است و با وجود آسمان خراش ها و معماری های شیک و لوکس از مناطق مرفه نشین استانبول تلقی می شود.  

موقعیت استراتژیک این منطقه به لحاظ تجاری،وجود امکانات گسترده رفاهی و تفریحی و انواع خدمات شهری مانند بیمارستان ها و مراکز درمانی مجهز، انواع مراکز خرید مدرن، مدارس دولتی و خصوصی و دانشگاه های معتبر به لحاظ علمی و دسترسی آسان به سایر مناطق استانبول همگی از جمله عواملی است که سرمایه گذاران داخلی و خارجی را به خرید ملک در این منطقه ترغیب کرده است.

منطقه ی مسلک استانبول از حیث خرید ملک و سرمایه گذاری از جمله مناطق رو به رشد و آینده دار به حساب می آید. اگر چه سرمایه گذاری در مسلک استانبول در نگاه اول یک سرمایه گذاری ایده آل تلقی می شود اما غالبا به سبب ناآگاهی اشخاص به خصوص مهاجران ایرانی شاهد ضرر و زیان مالی و انتخاب ناصحیح هستیم لذا توصیه می شود اگر قصد سرمایه گذاری در مسلک استانبول را دارید پیش از هر اقدامی با کارشناسان مجرب و مشاورین املاک در ترکیه مشورت کنید.

در این راستا؛ شرکت آسمان با برخورداری از کادر مجرب کارشناسان و مشاوران املاک مجرب در ترکیه می توانند راهنمای شما در اتخاذ بهترین تصمیم ممکن باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه