وبلاگ

خرید زمین در ازمیر ترکیه

خرید زمین در ازمیر ترکیه

اخیرا خرید ملک و سرمایه گذاری در ترکیه توسط ایرانیان بسیار افزایش یافته است. همسایگی میان دو کشور و تشابهات فرهنگی و مذهبی و ثبات اقتصادی در ترکیه از جمله عوامل مهم در ترغیب اشخاص مختلف در خرید ملک و سرمایه گذاری در این کشور به حساب می آید. علاوه بر موارد گفته شده خرید ملک در ترکیه امکان اخذ شهروندی و اقامت دائم ترکیه به شما را می دهد فرصتی که افراد بسیاری درصدد دستیابی به آن هستند. با این حال خرید و فروش ملک یا اجاره آپارتمان به هیچ وجه کار ساده ای نیست خصوصا در مواردی که اشخاص قصد سرمایه گذاری در کشور های خارجی خصوصا ترکیه را دارند بایستی با آگاهی کامل اقدام نمایند. برای مثال شناخت قوانین و مقررات ناظر بر خرید و فروش ملک، آشنایی با مناطق مختلف ترکیه برای خرید ملک و سرمایه گذاری منطبق با نیاز اشخاص از جمله مسائلی است که عموم افراد جامعه با آن بیگانه اند لذا لازم است پیش از هر اقدامی با افراد متخصص در این حوزه مشورت شود. امروزه با توجه به مزیت های فراوان زندگی در ازمیر اشخاص بسیاری به دنبال سرمایه گذاری و خرید زمین در ازمیر ترکیه هستند. به همین جهت و برای آشنایی اشخاص دغدغه مند در این زمینه قصد داریم شما را با شرایط و مزیت های خرید ملک در ازمیر آشنا کنیم.

خرید ملک ارزان در ازمیر

مزیت سرمایه گذاری در ازمیر

ازمیر از جمله شهر های مهم ترکیه محسوب می شود که به لحاظ تجاری و اقتصادی در جایگاه ویژه ای قرار دارد. این جایگاه ویژه به سبب موقعیت خاص جغرافیایی این منطقه و بندری بودن آن حاصل آمده است. به طوری که اخیرا سرمایه داران خارجی و اروپایی این منطقه را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند. در این میان خرید زمین در ازمیر ترکیه یکی از روش های سرمایه گذاری محسوب می شود. ازمیر به عنوان مروارید دریای اژه و با برخورداری از خط ساحلی بسیار زیبا، منطقه ای منحصر به فرد با مناظر طبیعی مسحور کننده و کم نظیر می باشد که به هیچ روی از انتخاب آن برای خرید ملک یا زمین پشیمان نخواهید شد!

سرمایه گذاری و خرید زمین در ازمیر ترکیه از نظر وجود مزایای خاص بسیار حائز اهمیت است. در حقیقت انتخاب ازمیر در میان سایر شهر های ترکیه از این جهت مزیت دارد که در این منطقه به دلیل رشد و ثبات اقتصادی هزینه خرید زمین در ازمیر بسیار مناسب تر و پایین تر از سایر شهر های ترکیه مانند استانبول و آنکارا است. علاوه بر این سرمایه گذاری در ازمیر امکان برخورداری از تحصیل در دانشگاه ها و مدارس این شهر، برخورداری از بیمه های درمانی و فرصت های مناسب شغلی و… را به شما می بخشد.

مناطق مختلف شهر ازمیر

شهر ازمیر در منطقه ی غرب ترکیه قرار دارد و از مناطق مختلف و سواحل منحصر به فردی برخوردار است. طبیعتا آشنایی با مناطق مختلف شهر ازمیر و موقعیت هر یک برای یک سرمایه گذاری مطمئن و امن بسیار اهمیت دارد. مسئله ای که عموما سرمایه گذاران خارجی با آن آشنایی ندارند و چنین امری ممکن است منجر به ضرر و زیان مالی آن ها شود‌.

خرید آپارتمان دست دوم در ازمیر

انتخاب یک منطقه ی مناسب در ازمیر در درجه اول بستگی به روحیات شما دارد. در حقیقت مناطق ازمیر ترکیبی از سلیقه ها و عادات مختلف اشخاص به حساب می آید. به طور کلی از جمله مناطق مهم ازمیر می توان به منطقه کناک یا کوناک، منطقه بورنوا، منطقه آلسانجاک، منطقه گوزل باغچه، کارشیاکا، اورلا، چیلی و… اشاره کرد.

انتخاب هر یک از این مناطق برای خرید زمین در ازمیر ترکیه ویژگی ها و مزیت های خاص خود را دارد که باید مطابق با سلیقه و نیاز مخاطب سنجیده شود.

خرید زمین در ازمیر

با توجه به مطالب گفته شده خرید ملک و سرمایه گذاری در ازمیر به سبب امنیت خاص قرارداد های ملکی در این کشور، هزینه پایین زندگی در این شهر، موقعیت خاص و منحصر به فرد طبیعی این منطقه، آب و هوای مطبوع و مناسب، امکانات گسترده شهری، خطوط حمل و نقل پیشرفته، برخورداری از دانشگاه ها و مدارس با کیفیت آموزشی بالا، امکان اخذ اقامت دائم ترکیه و… بی شک گزینه ای صحیح و مطلوب برای زندگی و سرمایه گذاری می باشد.

خرید زمین در ازمیر با توجه به موقعیت و منطقه انتخابی در این شهر،متراژ زمین و نیاز مخاطب و نوع ملک می تواند بسیار متفاوت باشد.

خرید زمین در ازمیر

مشاوره خرید ملک در ازمیر

از آن جا انجام امور مرتبط با خرید و فروش ملک به خصوص در خارج از کشور امری تخصصی به حساب می آید بنابراین ضروری به نظر می رسد تا پیش از هر اقدامی جهت خرید یا اجاره ملک در ازمیر با کارشناسان این حوزه مشورت کنید. غالب شرکت های معتبر در حوزه مشاوره خرید املاک در  ترکیه از تیم تخصصی مشاورین از دو گروه مشاورین ترک زبان و فارسی زبان برخوردارند و از واحد ها و دپارتمان های تخصصی در این زمینه بهره می برند. بنابراین مشورت با کارشناسان این حوزه می تواند نقش مهمی در اتخاذ یک تصمیم صحیح داشته باشد.

خرید ویلا در ازمیر ترکیه

نتیجه گیری

ازمیر به عنوان یکی از شهر های بزرگ ترکیه از جایگاه ممتازی در زمینه تجاری و صنعتی و اقتصادی برخوردار است علاوه بر این ازمیر از دیرباز منطقه ای با خط ساحلی زیبا و مناظر بکر طبیعی است. ازمیر دارای مناطق مختلف است که انتخاب هر یک ویژگی ها و مزیت های خاص خود را دارد که بایستی با توجه به نیاز مخاطب سنجیده شود. در این میان خرید زمین در ازمیر برای سرمایه گذاری گزینه ای بسیار مطلوب برای اخذ اقامت دائم در ترکیه و برخورداری از مزایای خاص دیگر چون امکانات گسترده شهری به حساب می آید. اگر شما نیز به دنبال آگاهی از شرایط خرید ملک در ازمیر هستید می توانید همین حالا با کارشناسان مجرب شرکت آسمان تماس برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه