وبلاگ

خرید خانه در پندیک استانبول

خرید خانه در پندیک استانبول

انتخاب ترکیه برای سرمایه گذاری و خرید ملک با توجه به شرایط مطلوب اقتصادی در ترکیه و موقعیت خاص این کشور اخیرا بسیار مورد توجه است. امروزه شاهد مهاجرت ایرانیان بسیاری به ترکیه با توجه به مزیت های بسیار زندگی در این کشور هستیم. در این میان استانبول ترکیه به عنوان پایتخت این کشور و با وجود امکانات گسترده شهری برای زندگی مورد توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی بسیاری است. پندیک استانبول یکی از مناطق واقع در بخش آسیایی ترکیه است که اخیرا به یکی از مهاجر پذیر ترین مناطق استانبول تبدیل شده است. اخیرا با وجود ساخت و ساز های بسیار در این منطقه و با وجود پروژه های گسترده ساختمانی مدرن، خرید ملک و سرمایه گذاری در پندیک استانبول بسیار رواج پیدا کرده است و به یک گزینه ی بسیار مناسب برای یک سرمایه گذاری امن و مطمئن تبدیل شده است. با توجه به قرارگیری پندیک استانبول در شرقی ترین نقطه ی استانبول و در مجاورت دریای مرمره، این منطقه یکی از مهم ترین مناطق توریستی و گردشگری در ترکیه به شمار می رود. اگر قصد آشنایی با پندیک استانبول و شرایط خرید خانه در پندیک استانبول را دارید می توانید نوشتار زیر را تا انتها مطالعه نمایید.

مطالعه کنید » خرید اقساطی آپارتمان در ازمیر ترکیه

منطقه پندیک استانبول

اگر قصد خرید خانه در پندیک استانبول را دارید لازم است ابتدا با موقعیت جغرافیایی این منطقه آشنا شوید. استانبول ترکیه دارای دو بخش اروپایی و آسیایی است و پندیک استانبول در بخش آسیایی این شهر قرار دارد. با توجه به قرار گرفتن این منطقه در شرقی ترین نقطه ی استانبول و در مجاورت دریای مرمره می توانید از آب و هوای ساحلی و مطبوع این منطقه لذت ببرید.

 در شمال این منطقه با وجود جنگل های شیله می توانید در یک محیط سرسبز و زیبا حتی برای زمانی کوتاه آرامش واقعی را تجربه کنید. از جمله محله های مهم واقع در پندیک استانبول می توان محله های چاملیک،ینی، اورتا، یایالار، شیحیل، چینار دره و… را نام برد.

خرید خانه در پندیک استانبول

جاذبه های گردشگری پندیک استانبول

با توجه به قرار گرفتن پندیک در مجاورت دریای مرمره و ساحلی بودن این منطقه، می توانید شاهد جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد در این منطقه باشید. از جمله مناطق و جاذبه های تفریحی و گردشگری این منطقه می توان به ساحل پورتره، پارک ساحلی پندیک، کلیسای کاتولیک فرانسه، مخزن استوانه ای، برج قلعه آیدوس و… اشاره کرد.

منطقه ی پندیک در استانبول دارای مراکز خرید مدرن و متعددی است که از میان آن ها می توان به مرکز خرید آسیا مال، مرکز خرید نومارین، مرکز خرید آتلانتیس، مرکز خرید پندوزیا و… اشاره کرد. بازار سنتی پندیک در نوار ساحلی واقع در منطقه پندیک استانبول با عرضه کالاهای محلی و سنتی می تواند شما را فرهنگ و آداب و رسوم محلی این منطقه بیشتر آشنا کند.

مطالعه کنید » خرید آپارتمان دست دوم در استانبول

زندگی در پندیک استانبول

پندیک استانبول با دارا بودن امکانات گسترده خدمات شهری یکی از بهترین مناطق ترکیه برای اقامت موقت یا دائم محسوب می شود.

منطقه ی پندیک از سیستم حمل و نقل پیشرفته ای برخوردار است. وجود یکی از بزرگ ترین ایستگاه های قطار استانبول در پندیک و همچنین ایستگاه اتوبوس دریایی اسکله پندیک می تواند شما را به راحتی به نقاط مختلف آسیایی و اروپایی استانبول برساند.قرار گرفتن پندیک در نزدیکی فرودگاه صبیحا و وجود خطوط مترو در شهر همگی می تواند از دلایل خرید خانه در پندیک استانبول و یک زندگی آرام در این منطقه باشد.

منطقه پندیک استانبول به لحاظ امکانات و خدمات درمانی و بیمارستان های مختلف با تجهیزات عالی در جایگاه بسیار مناسبی نسبت به سایر نقاط استانبول قرار دارد. همچنین وجود دانشگاه های معتبر در این منطقه دانشجویان داخلی و خارجی بسیاری را به تحصیل در این منطقه ترغیب کرده است. پندیک استانبول دارای مراکز خرید مدرن و بازار های رنگارنگ است. خرید خانه در پندیک استانبول و گشت و گذار در مراکز خرید مدرن و کافه ها و رستوران های این منطقه می تواند یک شب خاطره انگیز برای شما و خانواده تان رقم بزند.

خرید خانه در پندیک استانبول

خرید خانه در پندیک استانبول

با توجه به گسترش پروژه های ساخت و ساز مسکونی در این منطقه، خرید خانه در پندیک استانبول به معنای یک سرمایه گذاری صحیح و مطمئن است. دسترسی آسان و سیستم حمل و نقل پیشرفته در این منطقه، آب و هوای مناسب با طبیعت ساحلی بسیار زیبا، وجود امکانات و خدمات شهری گسترده مانند بیمارستان های مجهز، مدارس و دانشگاه های معتبر، مراکز خرید و رفاهی مدرن و… همگی می تواند از مزیت های خرید خانه در پندیک استانبول باشد.

در منطقه پندیک استانبول می توانید هر نوع ملکی با توجه به نوع نیاز و سلیقه تان از ویلای مدرن رو به دریا گرفته تا مجتمع های مسکونی و برج های نوساز یا آپارتمان های دست دوم پیدا کنید.

خرید خانه در پندیک استانبول اگر چه می تواند یک سرمایه گذاری صحیح و مطمئن باشد اما آشنایی با نقاط مختلف پندیک برای خرید ملک مسئله ی بسیار مهمی است که بایستی در خصوص آن با کارشناسان و مشاوران املاک خرید ملک در ترکیه مشورت کنید. قیمت خرید خانه در پندیک استانبول حسب مورد با توجه به متراژ خانه، نزدیکی یا دوری از ساحل، امکانات خانه مانند پارکینگ و استخر و آسانسور و نگهبانی و… می تواند بسیار متفاوت و متغیر باشد.

نتیجه گیری خرید خانه در پندیک استانبول

پندیک استانبول یکی از بخش های آسیایی استانبول واقع در شرقی ترین نقطه ی این شهر و در مجاورت با دریای مرمره می باشد. با توجه به نزدیکی پندیک به دریای مرمره و آب و هوای مطبوع و تمیز، این منطقه یکی از مناطق گردشگری و توریستی در ترکیه محسوب می شود.

با گسترش پروژه های ساختمانی و ساخت و ساز های مدرن در پندیک استانبول این منطقه یکی از مناطق مهم برای یک سرمایه گذاری صحیح و مطمئن تلقی می شود. زندگی در پندیک استانبول با وجود خدمات گسترده شهری و سیستم حمل و نقل پیشرفته یک زندگی آرام و مرفه به حساب می آید. شما می توانید برای کسب آگاهی بیشتر در خصوص شرایط خرید یا اجاره ملک در پندیک استانبول با کارشناسان مجرب و مشاوران املاک شرکت آسمان در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه