وبلاگ

خرید خانه در لونت استانبول

خرید خانه در لونت استانبول

با افزایش مهاجرت به ترکیه و انتخاب این کشور برای سرمایه گذاری آن چه در اهمیت بسیار قرار دارد انتخاب یک منطقه ی مناسب و رو به رشد برای سرمایه گذاری یا اقامت دائم و موقت است.استانبول به عنوان قطب تجاری و اقتصادی کشور ترکیه، همواره مورد توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای خرید یا اجاره ملک بوده است. آشنایی با مناطق مختلف استانبول و شرایط خرید ملک و سرمایه گذاری در این شهر خود مسئله ای بسیار مهم است که لازم است در خصوص آن با کارشناسان و مشاوران املاک مجرب در ترکیه مشورت نمایید.یکی از مناطق مورد توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استانبول، منطقه ی لونت استانبول می باشد و یکی از مراکز مهم استانبول به لحاظ اقتصادی و تجاری محسوب می شود. اگر قصد خرید خانه در لونت استانبول یا سرمایه گذاری در این منطقه را دارید توصیه می کنیم نوشتار پیش رو را حتما دنبال کنید.

منطقه لونت استانبول

اگر با جغرافیای شهر استانبول تا حدودی آشنا باشید، حتما می دانید که این شهر از دو بخش اروپایی و آسیایی تشکیل شده است. منطقه لونت استانبول در بخش اروپایی شهر استانبول واقع شده است. این منطقه در یکی از معروف ترین بخش های استانبول یعنی منطقه ی بزرگ بشیکتاش قرار دارد و بشیکتاش دقیقا همان منطقه ای است که کانون تجارت و کسب و کار در استانبول محسوب می شود‌. از جمله همسایه های مهم منطقه ی لونت استانبول می توان به مناطق معروف شیشلی در غرب و ساریر در شمال، اتیلر بشیکتاش در شرق و لوازیم در جنوب اشاره کرد.

مطالعه کنید » خرید آپارتمان در منطقه آسیایی استانبول

این منطقه از جمله مناطق ساحلی استانبول تلقی می شود و یکی از لوکس ترین و مرفه ترین مناطق استانبول است.از منطقه ی لونت تا تنگه ی بسفر و ساحل زیبای بشیکتاش فاصله ی بسیار کوتاهی است. لونت استانبول با آسمان خراش ها و برج های بلند با معماری شیک و مدرن معروف شده است و به لحاظ دسترسی به سایر مناطق استانبول در جایگاه بسیار مناسبی قرار دارد. اگر قصد خرید خانه در لونت استانبول را دارید مطمئن باشید که یکی از لوکس ترین و خاص ترین مناطق استانبول را انتخاب کرده اید.

جاذبه های گردشگری لونت استانبول

اگر قصد سفر به استانبول ترکیه را دارید پیشنهاد می کنیم حتما به منطقه ی لونت استانبول سر بزنید. در لونت ترکیه و خیابان های این منطقه با آسمان خراش ها و برج های سر به فلک کشیده ای مواجه خواهید شد که حتما شما را متحیر خواهد کرد.

در خیابان های لونت ترکیه با وجود رستوران ها و کافه های مدرن، مراکز تفریحی و رفاهی متعدد مانند مرکز خرید کانیون، مرکز خرید اوزدیلک پارک، ساپایر و… هرگز از خرید و گشت و گذار در این منطقه خسته نخواهید شد.

لونت استانبول از خاص ترین و منحصر به فرد ترین هتل های مدرن برخوردار است. از جمله هتل های معروف این منطقه می توان به هتل حیات سنتریک اشاره کرد که یکی از مجلل ترین هتل های این منطقه محسوب می شود.

زندگی در لونت استانبول

اگر قصد خرید خانه در لونت استانبول و زندگی در این منطقه را دارید، بهترین گزینه ممکن را انتخاب کرده اید. لونت استانبول به لحاظ دسترسی به مرکز شهر در جایگاه مناسبی قرار دارد و با وجود خدمات حمل و نقل گسترده و دسترسی آسان هیچ نگرانی نخواهید داشت. با وجود ایستگاه لونت به لحاظ دسترسی به دانشگاه بسفر و سایر نقاط استانبول دچار مشکل نخواهید شد.

با خرید خانه در لونت استانبول به لحاظ تحصیل فرزندتان هیچ مشکلی نخواهید داشت. از جمله دانشگاه های با کیفیت علمی بالا در این منطقه می توان به دانشگاه بسفر،دانشگاه بسفروس و… اشاره کرد. وجود انواع بیمارستان ها و مراکز درمانی خصوصی و دولتی، مراکز رفاهی و تفریحی گسترده همگی شرایط لازم را برای یک زندگی مطلوب و مرفه برای شما فراهم آورده اند.

خرید خانه در لونت استانبول

از آن جا که لونت استانبول کانون تجاری و کسب و کار در استانبول محسوب می شود خرید خانه در لونت استانبول می تواند یک سرمایه گذاری پر سود و مطمئن باشد.

اگر چه لونت استانبول به وجود آسمان خراش ها و برج های سر به فلک کشیده معروف است اما تقریبا همه نوع ملک و خانه منطبق با سلیقه و نیاز مخاطب می توان در این منطقه پیدا کرد. طبیعتا انتخاب برج های لونت برای زندگی نوید بخش یک زندگی خاص و منحصر به فرد برای شما است.

قیمت خرید خانه در لونت استانبول با توجه به نوع ملک و امکانات و تجهیزات لازم بسیار متفاوت و متغیر خواهد بود.

از آن جا که غالب مهاجرین ایرانی به دلیل همسایگی با ترکیه و ثبات اقتصادی این کشور به دنبال خرید ملک و سرمایه گذاری در این کشور هستند، لازم است پیش از هر اقدامی با کارشناسان و مشاوران املاک مجرب در ترکیه مشورت نمایند تا متحمل ضرر و زیان مالی نشوند.

نتیجه گیری خرید خانه در لونت

استانبول اگر چه پایتخت ترکیه محسوب نمی شود اما قطب تجاری و اقتصادی در ترکیه محسوب می شود و به همین جهت غالب سرمایه گذاران داخلی و خارجی این شهر را به دلیل جغرافیای خاص و موقعیت تجاری برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند.

یکی از مناطق مهم استانبول که کانون تجاری و اقتصادی این شهر محسوب می شود، منطقه ی لونت استانبول است. این منطقه که در بخش اروپایی استانبول قرار دارد با وجود برج ها و آسمان خراش های سر به فلک کشیده بسیار معروف است.

وجود موقعیت خاص تجاری این منطقه، برج های خاص با معماری مدرن و بسیار زیبا، وجود انواع خدمات شهری و رفاهی و تفریحی مانند انواع مراکز خرید مدرن، رستوران ها و کافه ها، بیمارستان ها و مراکز درمانی، مدارس خصوصی و دولتی و دانشگاه های مهم با کیفیت آموزشی بالا و… همگی از جمله عواملی است که سرمایه گذاران داخلی و خارجی و مهاجرین را به خرید ملک در این منطقه ترغیب کرده است.

اگر قصد خرید ملک و سرمایه گذاری در منطقه ی لونت استانبول را دارید توصیه می کنیم پیش از هر اقدامی با کارشناسان مجرب و مشاوران املاک ترکیه شرکت آسمان در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه