وبلاگ

خرید خانه در شیله استانبول

خرید خانه در شیله استانبول

انتخاب ترکیه برای یک سفر چند روزه، ممکن است شما را به فکر مهاجرت به این کشور بیندازد.‌در حقیقت شرایط مطلوب اقتصادی در ترکیه و دوری از نوسان های اقتصادی به همراه طبیعت زیبا و منحصر به فرد این کشور، به عنوان پل ارتباطی دو قاره ی اروپا و آسیا سبب شده است تا شاهد مهاجرت گسترده ی خارجیان علی الخصوص ایرانیان به این کشور باشیم.انتخاب ترکیه برای سرمایه گذاری چه از جانب سرمایه گذاران خارجی و چه سرمایه گذاران داخلی یک انتخاب صحیح و منطقی به نظر می رسد اما اقدام به سرمایه گذاری از جانب سرمایه گذاران خارجی نیاز به دقت و توجه بیشتر دارد. آشنایی با شهر ها و مناطق مختلف ترکیه، نوع سرمایه گذاری و… از جمله مسائل بسیار مهمی است که لازم است در خصوص آن با کارشناسان مجرب این حوزه مشورت نمایید.استانبول به عنوان پایتخت ترکیه قطعا به لحاظ جایگاه اقتصادی و برخورداری از امکانات رفاهی در میان سایر شهر های ترکیه در رتبه ی برتر قرار دارد. منطقه شیله در استانبول به عنوان یکی از مناطق مهاجر پذیر در استانبول در قسمت آسیایی این شهر قرار دارد. اگر می خواهید با موقعیت جغرافیایی شیله و خرید خانه در شیله استانبول بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم نوشتار پیش رو را حتما مطالعه نمایید.

منطقه شیله استانبول جهت خرید خانه در شیله

شاید در مواجهه با نام شیله ابتدا این سوال برای شما مطرح شود که منطقه ی شیله دقیقا در کجای ترکیه قرار دارد؟!

شیله در شمالی ترین نقطه ی استانبول قرار دارد و بدون شک یکی از زیباترین و بهترین نقاط استانبول به حساب می آید. با توجه به واقع شدن این منطقه در شمال استانبول می توانید از طبیعت زیبای ساحلی دریای سیاه لذت ببرید. این منطقه در ۶۵ کیلومتری شمال شرق استانبول قرار دارد. و با وجود جذابیت های طبیعی ساحلی به عنوان یکی از مناطق مهم برای گردشگری و بازدید توریست های مختلف شناخته می شود. خرید خانه در شیله استانبول و سرمایه گذاری در این منطقه با توجه به طبیعت بکر و زیبا و آب و هوای بسیار مناسب می تواند یک انتخاب بسیار ایده آل باشد.

طبیعت شیله استانبول تنها به زیبایی ساحل دریای سیاه منحصر نیست.وجود جنگل های سرسبز و بسیار زیبای شمال این منطقه از دیگر زیبایی های طبیعی منطقه ی شیله استانبول محسوب می شود.

جاذبه های گردشگری شیله استانبول

اگر شیله استانبول را برای یک اقامت موقت یا حتی برای اقامت دائم انتخاب کرده اید مطمئن باشید که در همه ی اوقات با وجود جاذبه های تفریحی و گردشگری اعجاب آور در این منطقه هرگز حوصله تان سر نخواهد رفت!

با خرید خانه در شیله استانبول می توانید از طبیعت زیبایی ساحلی دریای سیاه بهره مند شوید. شیله استانبول بر خلاف سایر مناطق ساحلی مملو از جمعیت و ازدحام نبوده و می توانید برای لحظاتی ولو کوتاه با قدم زدن در کنار ساحل دریای سیاه، آرامش را تجربه کنید.

منطقه ی شیله استانبول علاوه بر طبیعت مسحور کننده ی ساحلی، یک منطقه ی تاریخی و باستانی به حساب می آید. از جمله مناطق مهم تاریخی این منطقه می توان به قلعه شیله، آرامگاه مقدس کوم بابا، غار شیله، فانوس دریایی شیله و… اشاره کرد.

زندگی در شیله استانبول

انتخاب این منطقه و خرید خانه در شیله استانبول، با وجود امکانات رفاهی و تفریحی گسترده می تواند یک انتخاب صحیح باشد. ساحلی بودن این منطقه سبب شده است تا ساکنین این منطقه از انواع تفریحات لازم بهره مند باشند. از جمله امکانات این منطقه ی ساحلی می توان به انواع پلاژ های ساحلی، حمام آفتاب، کافه های مدرن و سنتی با انواع غذا های دریایی اشاره کرد.

در منطقه ی شیله استانبول اگرچه پاساژ ها و مراکز خرید مدرن وجود ندارد اما با وجود فروشگاه های مختلف و بازار های محلی می توانید مایحتاج خود را به راحتی تامین کنید.

به لحاظ دسترسی آسان به سایر نقاط استانبول و خدمات حمل و نقل، شیله استانبول در جایگاه خوبی قرار دارد. با خرید خانه در شیله استانبول به لحاظ دسترسی آسان و خدمات حمل و نقل لازم نیست نگرانی خاصی داشته باشید.وجود اتوبان اسکودار – شیله می تواند شما را به سایر مناطق استانبول برساند. این منطقه با وجود اتوبوس ها و دلموش های مختلف می توانند رفت و آمد شما را تسهیل کنند. 

خرید خانه در شیله استانبول

با خرید خانه در شیله استانبول مطمئن باشید که یک سرمایه گذاری امن و مطمئن را انجام داده اید البته آشنایی با مناطق مختلف شیله و شرایط خرید یا اجاره ملک در این منطقه، بایستی از طریق مشاوره با کارشناسان حوزه ی خرید و فروش املاک در ترکیه انجام گیرد تا احتمال هرگونه ضرر و زیان احتمالی منتفی شود‌.

مطالعه کنید » خرید خانه در پندیک استانبول

با خرید خانه در شیله استانبول طبق قوانین و مقررات ترکیه امکان اخذ اقامت ترکیه را پیدا خواهید کرد. اگر چه راه های مختلفی برای اخذ اقامت ترکیه وجود دارد اما خرید ملک و سرمایه گذاری در ترکیه یکی از بهترین روش های ممکن به این منظور تلقی می شود.

این منطقه با طبیعت بسیار زیبای ساحلی و قیمت مناسب تر خرید خانه در شیله استانبول نسبت به نقاط مرکزی استانبول اخیرا بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. با این حال قیمت خرید ملک در شیله استانبول با توجه به نوع ملک، نوع منطقه، امکانات خانه مانند پارکینگ و آسانسور و… می تواند بسیار متفاوت باشد.

نتیجه گیری خرید خانه در شیله استانبول

منطقه شیله استانبول یکی از مناطق بسیار زیبای ساحلی با وجود ساحل دریای اژه و جنگل های زیبا و سرسبز در شمال استانبول محسوب می شود. اخیرا با گسترش پروژه های ساختمانی و ساخت و ساز در این منطقه می توان آینده ی روشنی را در خصوص سرمایه گذاری در این منطقه انتظار داشت.

شیله استانبول با وجود خدمات رفاهی و تفریحی گسترده، شبکه ی حمل و نقل پیشرفته، طبیعت و آب و هوای منحصر به فرد و… می تواند یک انتخاب عالی و ایده آل برای خرید یا اجاره ملک و سرمایه گذاری باشد.

مطالعه کنید » خرید خانه در بیلوک دوزو استانبول

شرکت آسمان با برخورداری از کادر مجرب کارشناسان و مشاوران املاک در ترکیه می تواند راهنمای شما در خصوص خرید یا اجاره ملک در شیله استانبول باشد و شما را در اتخاذ بهترین تصمیم ممکن یاری نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه