وبلاگ

خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول

خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول

منطقه کادیکوی در بخش آسیایی استانبول واقع شده است. این منطقه زیبا یکی از قدیمی ترین و معروف ترین مناطق استانبول می باشد. به طوری که امروزه خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول یکی از مورد استقبال ترین سرمایه گذاری ها جهت خرید ملک در ترکیه است.
منطقه کادیکوی از غرب و جنوب با دریای مرمره، از قسمت شمالی با منطقه اسکودار و از طرف شرق با مال تپه همسایه می باشد. مساحت این منطقه زییا در حدود 41 هزار متر مربع می باشد و این منطقه 20 محله کوچکتر را در خود جای داده است.
منطقه کادیکوی استانبول به دلیل داشتن امکانات اجتماعی فوق العاده، همواره در حال پیشرفت است و یکی از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری در استانبول می باشد. منطقه کادیکوی استانبول با دارا بودن جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوع همانند کافه و رستوران های منحصر به فرد، بازار های محلی و مراکز خرید فوق العاده و همچنین سواحل شنی بسیار زیبا یک منطقه پویا و سرزنده در شهر استانبول می باشد.
همچنین خیابان بغداد که یکی از مغروف ترین و لوکس ترین خیابان های ترکیه می باشد نیز در منطقه کادیکوی قرار دارد. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی این منطقه زیبا و همچنین خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول بپردازیم. پس اگر شما هم قصد سرمایه گذاری در این منطقه رو به پیشرفت را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید درباره این موضوع آگاهی های لازم را بدست آورید.
قیمت خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول
در ابتدا برای خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول باید بدانید که منطقه کادیکوی با سه قسمت اصلی و معروف خود شناخته می شود که این مناطق شامل چوره یولو، مینی بوس یولو و ساحل یولو می باشد.
همان گونه که اشاره شد منطقه کادیکوی استانبول شامل 20 محله مانند محله فنرباغچه، محله آجی بادم، محله بستانچی، محله سوآدیه، محله مودا، محله جاده بستان و … می باشد. برای خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول شما باید ابتدا انتخاب کنید که می خواهید در کدام یک از این مناطق ملک مورد نظر خود را خریداری کنید. زیرا قیمت ملک در هر یک از این محله ها با دیگری تفاوت دارد.
قیمت آپارتمان های این منطقه به عوامل متعددی همچون محله انتخابی، متراژ آپارتمان، سن بنا … وابسته است.
خرید ملک و سرمایه گذاری در منطقه کادیکوی با توجه به پروژه های بزرگی که در این منطقه ساخته شده اند و همچنین با توسعه زیر ساخت های آن در طی سال های اخیر می تواند یک سرمایه گذاری مطمئن و سودآور برای سرمایه گذاران باشد.
منطقه کادیکوی جز مناطق تقریبا گران در بخش آسیایی استانبول محسوب می شود به همین دلیل ارزش ملک و زمین در این منطقه به نسبت بالا می باشد. همچنین لازم به ذکر است که قیمت ملک در مناطقی که به خطوط ساحلی نزدیک تر می باشند در مقایسه با سایر قسمت های منطقه کادیکوی بالاتر است.

خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول
خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول

برخی جاذبه های گردشگری منطقه کادیکوی
همان گونه که اشاره شد منطقه کادیکوی استانبول دارای جاذبه های گردشگری بسیاری مانند مراکز خرید مجلل، کافه ها و رستوران های خاص، مساجد و صومعه های بسیار زیبا، کلوب های قایق های تفریحی، تفریحگاه های ساحلی و … می باشد که پیشنهاد می کنیم حتما از آن ها دیدن فرمایید. در ادامه به معرفی برخی از این جاذبه های گردشگری می پردازیم
خیابان بهاریه کادیکوی
خیابان بهاریه یکی از خیابان های معروف در منطقه کادیکوی می باشد. خیابان بهاریه یک خیابان سنگ فرش شده و بسیار زیباست که به دلیل دارا بودن نمایندگی های برند های معروف لباس ترکیه و رستوران های جذابش همواره مورد توجه بازدیدکنندگان قرار می گیرد. همچنین خیابان بهاریه کادیکوی نزدیک اسکله می باشد و شما می توانید با حدود 10 دقیقه پیاده روی به این خیابان زیبا برسید.
خیابان بغداد کادیکوی
خیابان بغداد نیز در منطقه کادیکوی استانبول قرار دارد و طول آن حدود 14 کیلومتر می باشد که در موازات دریای مرمره کشیده شده است. این خیابان یکی از لوکس ترین و قدیمی ترین خیابان های ترکیه محسوب می شود . در سر تا سر خیابان بغداد کافه، رستوان های مشهور و همچنین برندهای مشهور دنیا مغازه دارند که این موارد باعث جذابیت بیشتر این خیابان می شوند.
مراکز خرید کادیکوی
در خیابان ها و محله های مختلف منطقه کادیکوی استانبول مراکز خرید و بازارهایی بسیاری وجود دارند. به طور مثال مرکز خرید کوزی یکی از مراکز خرید معروف این منطقه می باشد . همچنین بازارهای هفتگی و محلی کادیکوی نیز بسیار پر رونق هستند و شما می توانید از بازدید از آن ها لذت ببرید.
حمل و نقل در کادیکوی استانبول
منطقه کادیکوی استانبول امروزه به مرکز حمل و نقل و رفت و آمد بین قسمتهای آسیایی و اروپایی ترکیه در آن سوی تنگه بسفر تبدیل شده است. این منطقه دارای یک ترمینال بزرگ برای اتوبوس و مینی بوس ها می باشد که در کنار اسکله کشتی ها قرار دارد. از متداول ترین شیوه های حمل و نقل در منطقه کادیکوی استانبول استفاده از قایق ها و کشتی ها می باشد که این کشتی ها و قایق ها به بازار های مرکزی این منطقه نیز نزدیک می باشند.
سخن پایانی
دراین مقاله به بررسی منطقه زییای کادیکوی پرداختیم و مواردی را که برای خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول باید از آن اطلاع داشته باشید را شرح دادیم. همان گونه که در مقاله نیز اشاره شد منطقه کادیکوی امکانات متنوع تفریحی، آموزشی، درمانی و بهداشتی و … بسیاری دارد به طور مثال در این منطقه مدارس دولتی و خصوصی عالی در همه مقاطع وجود دارند و همچنین دانشگاه های بسیار خوبی همچون دانشگاه مدنیت استانبول نیز در این منطقه قرار دارند.
با توجه به موارد ذکر شده درباره منطقه کادیکوی استانبول مشخص است که شما می توانید با خرید آپارتمان در منطقه کادیکوی، یک سرمایه گذاری، امن، مطمئن و سودآور را برای خود و خانواده به ارمغان آورید. در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی در این زمینه و یا در صورت وجود هر گونه سوال و یا ابهامی می توانید با کارشناسان و مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود دست یابید و بتوانید بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه