وبلاگ

شرایط پیش خرید خانه در ترکیه

بررسی شرایط پیش خرید خانه در ترکیه

در این مقاله سعی داریم مطالبی که مرتبط با شرایط پیش خرید خانه در ترکیه است را در اختیار شما قرار دهیم تا انتهای مقاله برای آگاهی از شرایط پیش خرید و خرید ملک در ترکیه همراه ما باشید.
فواید و مزایای برنامه ی سرمایه گذاری ترکیه
کارشناس ها معتقدند که سرمایه ‌گذاری در ملک یکی از موثرترین روش های سرمایه ‌گذاری برای رسیدن به سود زیاد است. حال شما میتوانید با خرید کردن خانه در ترکیه به راحتی به هدف خود برسید به عبارت دیگر در کنار مهاجرت سرمایه گذاری نیز انجام میدهد. خرید نمودن خانه و ملک یکی از رایج ترین روش های سرمایه گذاری برای اقامت در ترکیه می باشد و همچنین از مزایای زیادی برخوردار است که در ادامه این مقاله به آن ها می پردازیم پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.
• پیشرفت در برنامه و کسب نمودن اقامت مورد نیاز که تنها در سه هفته می باشد.
• می توانید کمتر از 6 ماه به عنوان یک شهروند تایید شوید.
• با استفاده از این روش نیازی نیست که زبان دیگری بیاموزید.
• از این طریق می توانید به 116 کشور بدون ویزا سفر کنید.
• دیگر مشکل افتتاح حساب در بانک های کشورهای دیگر نخواهید داشت.
اقدامات لازم برای شهروندی در ترکیه
اگر قصد دارید در ترکیه شهروند شوید باید مراحل زیر را انجام دهید:
1. شما میتوانید به راحتی و آسانی با همراه داشتن عکس مناسب و پاسپورت شماره ثبت مالیات را دریافت کنید.
2. شما باید با به همراه داشتن پاسپورت و همچنین شماره ثبت مالیات حساب بانکی را تاسیس کنید. این قدم یکی از قدم های اصلی است. همچنین سند های رسمی از جمله قبض های معتبر که آدرس به صورت کامل در آن درج شده است را آماده نمایید.
3. باید منزلی را بیابید که حداقل 250 هزار دلار آمریکا داشته باشد. البته این تنها یک شرط آن است و موارد دیگری که باید رعایت شود در مورد جواز ساخت، سند است که باید طبق قوانین باشد.

شرایط پیش خرید خانه در ترکیه
شرایط پیش خرید خانه در ترکیه

4. ملک مورد نظر شما باید از طریق و راه های انتقال بانکی خریداری شود و همچنین مدارک مورد نیاز را در زمان انتقال های بانکی در نزد خود به عنوان مدرک نگهداری نمایید. همچنین قرارداد باید در دفاتر اسناد رسمی معتبر تنظیم شود. از مواردی که باید در سند باید ذکر شود این است که به هیچ عنوان ملک تا سه سال نباید فروخته شود. البته بعد از سه سال می توانید به راحتی ملک را بفروشید
۵. حال نوبت این است که تمامی مدارک را به اداره مدیریت مهاجرت بسپارید تا مراحل دیگر برای اخذ شهروندی انجام شود.
7. بعد از اینکه تمامی مراحل بالا را انجام دادید می توانید اقامت ترکیه را دریافت نمایید. حال می توانید مدارک لازم را آماده کنید و به اداره امور مهاجرت مراجعه کنید تا کارهای لازم برای دریافت شهروندی را انجام دهید.
بعد از اقدامات بالا در صورت دارا بودن تمامی مدارک و شرایط کشور ترکیه می توانید جزو متقاضیان پذیرفته شده باشید.
مدارک مهم و مورد نیاز مهاجران برای شرایط پیش خرید خانه در ترکیه
اگر به دنبال شرایط پیش خرید خانه در ترکیه هستید که اقامت ترکیه را دریافت کنید باید ابتدا مدارک لازم را برای اخذ اقامت فراهم کنید این مدارک شامل فرم درخواست اجازه اقامت، اصل و کپی پاسپورت، عکس بیومتریک جدید،بیمه معتبر، گواهی عدم سوء پیشینه و گواهی انطباق است.
مدرک های مورد نیاز برای درخواست اجازه اقامت موقت از طریق خرید املاک در ترکیه
• سند و اسناد آن ملک
• گرفتن بیمه زلزله آن ملک
• گرفتن گذرنامه معتبر و اصل برای زمان که باید حداقل شش ماه باشد
• گرفتن انواع بیمه های درمانی برای هر یک از اعضای خانواده
بهترین شهرهای ترکیه برای زندگی
بهتر است که قبل از بررسی نمودن شرایط پیش خرید خانه در ترکیه با بهترین شهرها برای زندگی در ترکیه آشنا شوید. در زیر به این برخی از این شهرهای زیبا اشاره کرده ایم:
• استانبول
• آنتالیا
• ازمیر
• آلانیا
استانبول از شهرهای محبوب ایرانیان است که کشور ایران در آن کنسولگری دارد. در این شهر تابستان های گرمی وجود دارد و زمستان های آن بسیار سرد است. به طور کلی گفته می شود که این شهر آب و هوایی بارانی و برفی دارد. بیشترین دما در فصل زمستان این شهر بین 7 تا 9 درجه است. معمولا در ماه های دسامبر و مارس در شهر استانبول بارش زیادی وجود خواهد داشت. شهر استانبول جز شهر های بادخیز کشور ترکیه است. در این شهر در تابستان ها هم بارش باران وجود دارد.
شرایط پیش خرید خانه در ترکیه
شرایط پیش خرید خانه در استانبول

اقامت ترکیه با اجاره خانه
برای دریافت نمودن اقامت تنها راه بررسی شرایط پیش خرید خانه در ترکیه نیست و می توانید راه های دیگری را بررسی کنید. شما می توانید از طریق اجاره کردن خانه در ترکیه اقامت موقت این کشور را کسب نمایید . این اقامت ها از نوع توریستی می باشد، که به این منظور است که فرد مورد نظر باید اجازه کار یا تحصیل نمودن در کشور ترکیه را ندارد و برای کار و تحصیل در ترکیه باید مجوز های مورد نیاز دریافت کند و نوع اقامت خودش را به راحتی و آسانی تغییر دهد.
مزایای پیش خرید خانه در ترکیه
زمانی که شما خانه ای در ترکیه می خرید می توانید به راحتی ملکی را انتخاب کنید که مطابق با سلیقه خود می باشد. مزیت مهم بعدی این است که خرید خانه در ترکیه قیمت بسیار مناسبی دارد و می توانید با هزینه ای معقولانه خانه ای زیبا را خریداری نمایید. موضوع بعدی این است که در زمان پیش خرید ملک قرار است شما هزینه ای کمتر از یک ملک نوساز و آماده را پرداخت نمایید.
یکی از مواردی که باید در زمان پیش خرید خانه باید توجه داشته باشید این است که هزینه سند با توجه به توافق بین خریدار و مشتری است حال اگر توافقی بین این دو فرد نباشد هزینه به طور مساوی تقسیم می شود.

٪ نظر

    • به معیار های شما وابسته است اما امروزه زندگی در استانبول با استقبال بسیاری همراه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه