وبلاگ

اجاره هفتگی خانه در استانبول

اجاره هفتگی خانه در استانبول

استانبول یکی از مقاصد جذاب گردشگری در دنیا محسوب می شود. به همین دلیل همواره گردشگران زیادی به این شهر زیبا سفر می کنند. همچنین به دلیل وجود فرودگاه بزرگ استانبول در این شهر، همه روزه گردشگران زیادی به این شهر وارد می شوند. مسافرانی که به این شهر وارد می شوند برای مدت زمانی که می خواهند در این شهر بزرگ اقامت داشته باشند باید اقدام به گرفتن مکانی برای اسکانشان بنمایند. برخی از مسافران اقدام به خرید ملک در ترکیه ، برخی اقدام به رزرو هتل های موجود در استانبول و بخش دیگری نیز تصمیم به اجاره هفتگی خانه در استانبول می گیرند.
اجاره هفتگی خانه در استانبول می تواند یک گرینه بسیار عالی برای اقامت کوتاه مدت در استانبول ترکیه باشد. به خصوص که ممکن است هزینه رزرو هتل برای این مدت از هزینه اجاره خانه بیشتر شود. بنابراین در برخی شرایط اجاره هفتگی خانه در این شهر جذاب می تواند به میزان قابل توجهی هزینه های سفر شما را کاهش دهد.
در این مقاله قصد داریم تا به بررسی مزایا و چگونگی اجاره هفتگی خانه در استانبول بپردازیم. پس اگر شما هم قصد سفر به استانبول را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید در این زمینه اطلاعات کافی را بدست آورید.
اجاره هفتگی خانه مبله در استانبول
اکثر خانه هایی که در استانبول برای مدت زمان کوتاه اجاره داده می شوند مبله می باشند به این معنا که این خانه ها به همراه وسایلشان اجاره داده می شوند که این مورد باعث می شود تا اجاره خانه در محله های استانبول در مقایسه با رزرو هتل به صرفه تر باشد به خصوص اگر شما به صورت یک جمع خانوادگی 3 یا 4 نفره قصد سفر به شهر استانبول را دارید. محله های مختلفی در شهر استانبول وجود دارند که می توانید آن ها را برای اجاره هفتگی خانه در استانبول انتخاب نمایید. به همین دلیل شما باید پیش از هر گونه اقدامی انتخاب کنید که می خواهید در کدام یک از مناطق استانبول اقدام به اجاره هقتگی خانه نمایید.
به طور مثال شما باید انتخاب کنید که محل اقامتتان در بخش آسیایی استانبول باشد یا در بخش اروپایی آن و یا اینکه باید انتخاب کنید که می خواهید در منطقه ساحلی اقامت داشته باشید یا در مناطق قدیمی. در نهایت با توجه به علاقه مندی های خود می توانید اقدام به اجاره هفتگی خانه مورد نظر خود در استانبول نمایید.
همچنین نکته دیگری که باید به هنگام اجاره خانه در استانبول مد نظر قرار دهید این است که خانه مورد نظرتان دسترسی کافی و مناسبی به وسایل نقلیه عمومی همچون اتوبوس و مترو را داشته باشد و نیز به مراکز گردشگری همچون مراکز خرید، سینما ها و … دسترسی مناسبی داشته باشد. برای اجاره خانه مبله در استانبول برای مدت زمان کوتاه نیاز به تنظیم قرارداد نخواهید داشت اما در صورتی که بخواهید می توانید اقدام به انجام این کار نمایید.
مزایای اجاره هفتگی خانه در استانبول
اگر برای تفریح و یا کار می خواهید به شهر استانبول سفر کنید و قصد اقامت کوتاه مدت در این شهر زیبا را دارید، اجاره هفگی خانه در استانبول می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای شما باشد. همچنین لازم به ذکر است که مدارکی که برای اجاره هفتگی خانه در استانبول نیاز دارید تنها شامل کپی از صفحه اول پاسپورت شخص اجاره کننده خانه می باشد. در ادامه به مزایای اجاره کوتاه مدت خانه می پردازیم.

اجاره هفتگی خانه در استانبول
اجاره هفتگی خانه در استانبول

به دلیل اینکه خانه هایی که به صورت هفتگی اجاره داده می شوند معمولا مبله می باشند، شما تمام وسایل و امکانات لازم برای اقامت در این مکان ها را خواهید داشت و حتی می توانید برخی وعده های غذایی را نیز در خانه تهیه نمایید و به این ترتیب هزینه های سفر خود را کاهش دهید.
اگر به صورت دسته جمعی و خانوادگی قصد سفر به استانبول را داشته باشید اجاره هفتگی خانه برای شما بسیار مقرون به صرفه تر از رزرو هتل خواهد بود.
آپارتمان هایی که به صورت هفتگی اجاره داده می شوند دارای امکانات رفاهی و امنیتی بسیار خوبی می باشند به طوری که در برخی موارد امکانات آن ها با امکانات هتل ها برابری می کند. حتی شما می توانید اقدام به اجاره ویلاهای لوکس با بهترین امکانات در شهر استانبول نمایید.
در برخی مناطق شما می توانید حتی به پول ایران اقدام به اجاره خانه در استانبول نمایید و نیازی به تبدیل پول به لیر نخواهید داشت.
اجاره کوتاه مدت خانه در استانبول چگونه است؟
پس از انتخاب خانه مورد نظر خود که قصد اجاره نمودن آن را دارید باید در کنار ارائه مدارک و مبلغ مورد نظر برای اجاره، مبلغی را به عنوان امانت در اختیار صاحب خانه قرار دهید که در صورتی که در انتهای مدت زمان اقامت شما، خانه و وسایل آن آسیب ندیده باشند این مبلغ به صورت کامل به شما بازگردانده می شود، بنابراین بهتر است قبل از مستقر شدن در خانه مورد نظر خود، ابتدا یک فیلم از خانه به عنوان مدرک تهیه نمایید تا بتوانید در پایان اقامت خود به آن استناد کنید.
همچنین لازم به ذکر است که پرداخت قبوض انرژی در اجاره کوتاه مدت خانه در استانبول بر عهده شما نبوده و صاحب خانه موظف به پرداخت این قبیل هزینه ها خواهد بود.
سخن پایانی
در این مقاله به بررسی اجاره هفتگی خانه در استانبول و مزایا و چگونگی انجام این کار پرداختیم تا شما عزیزان بتوانید با آگاهی کامل نسبت به این مسئله تصمیم گیری نمایید.
البته لازم به ذکر است که بهتر است در هنگام اجاره خانه حتی برای مدت زمان کوتاه نیز با افراد آگاه و آشنا به امور ترکیه مشورت نمایید تا در آینده با مشکلی مواجه نشوید.
کارشناسان و مشاوران مجرب ما می توانند در این زمینه به شما عزیزان مشاوره های لازم را ارائه دهند و شما را در انتخاب بهترین و مقرون به صرفه ترین خانه ها برای اجاره کوتاه مدت متناسب با بودجه تان یاری نمایند. پس اگر قصد سفر به ترکیه و شهر زیبای استانبول را دارید، فرصت را از دست ندهید و همین امروز با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه