وبلاگ

اجاره آپارتمان در قسمت آسیایی استانبول

اجاره آپارتمان در قسمت آسیایی استانبول

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

اجاره آپارتمان در قسمت آسیایی استانبول همچنین اجاره خانه در کادیکوی استانبول همانند تمامی شهرهای دنیا به منطقه انتخابی شما بستگی دارد.
گروه مشاورین آسمان در زمینه مشاوره سرمایه گذاری در ملک و همچنین خرید، فروش و اجاره املاک در شهر استانبول (به صورت تخصصی بخش آسیایی) فعالیت دارد، مقاله ای را در همین راستا برای شما عزیزان جمع آوری کرده است.

با توجه به بررسی های انجام شده، بازه هزینه اجاره و خرید ملک در استانبول بسیار وسیع است، برای همین قبل از انتخاب منطقه مسکونی، باید حتما در مورد محله ها و خیابان های شهر اطلاعاتی را به دست آورید.
اگر بخواهیم درباره امنیت قسمت آسیایی استانبول صحبت کنیم، می توان گفت در این ناحیه جرم و جنایت بسیار کم تری اتفاق می افتد و از لحاظ امنیت در سطح بسیار بالایی نسبت به بخش اروپایی قرار دارد. قسمت آسیایی این شهر مناطق ساحلی زیادی را دارد، به همین دلیل زیبایی و تفریحات آن را دو برابر می کند. اگر به دنبال اجاره ملک در استانبول هستید، قسمت آسیایی برای خرید و اجاره بسیار مناسب‌تر است، زیرا این ناحیه بیشتر مسکونی است و آرامش بیشتری را دارد. این قسمت برای کسانی که یک زندگی در مکانی آرام، نشاط آور و سر سبز را دوست دارند بسیار مناسب است. مواردی همچون دسترسی به اتوبوس یا مترو ، افکار عمومی مردم منطقه، رفتار مردم با مهاجرین و مسائلی دیگر نیز حتما باید در نظر گرفته شود.

16

اجاره ملک در استانبول برای دانشجویان
اگر می خواهید در استانبول تحصیل و زندگی کنید، باید بدانید که یک دانشجو به طور متوسط ماهیانه 350 الی 500 یورو برای اقامت هزینه می کند. خانه های دانشجویی در سمت اروپایی بسیار گران تر از آسیایی است.

اجاره آپارتمان در قسمت آسیایی استانبول (منطقه کادیکوی)
یکی از بهترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری دربخش آسیایی استانبول، با اختلاف محله کادیکوی می باشد. این منطقه به عنوان یک منطقه پر جنب و جوش با مرکز خرید، غذا خوری و سرگرمی توصیف می شود که باعث محبوبیت آن در بین افراد ثروتمند شده است.

Kadikoy یکی از 32 منطقه استانبول در سمت آسیایی است که در جنوب تنگه بسفر واقع شده است، که به دریای مرمره ختم می شود.
گروه مشاورین آسمان نیز پس از بررسی موقعیت های مختلف مکانی برای استقرار محل فعالیت شرکت، منطقه کادیکوی در بخش آسیایی و قلب آن خیابان BAĞDAT را برگزیدند که از نظر موقیعیت جغرافیایی، فرهنگی و اقتصادی یکی از برترین مناطق شهر استانبول به شمار می رود.
تفرجگاه های زیبا در ساحل وکلوپ های قایق بادبانی، به این منطقه ارزش دوچندان می بخشد.
Kadikoy با فضای پر جنب و جوش و زندگی شهری، بناهای تاریخی، مراکز مهم حمل و نقل، بازار، جمعیت زیادی از دانشجویان،رویدادهای فرهنگی هنری ،کافه ها ،بارها و رستوران ها در کنار دریا و زندگی شبانه داخلی و پر جنب و جوش به یکی از محبوب ترین و رنگارنگ ترین مناطق در بخش آسیایی استانبول تبدیل شده است.

17

خیابان بغداد بهترین مکان برای اجاره ملک
اجاره آپارتمان در قسمت آسیایی استانبول ( اجاره خانه در کادیکوی استانبول ) مانند خانه‌های واقع در خیابان بغداد با وجود لوکس و شیک بودن این منطقه، نسبت به دیگر مناطق گران قیمت، چندان بالا نیست.
خیابان بغداد از شرق و غرب به دو منطقه معروف شهر استانبول مانند کادیکوی و مالتپه ختم می شود و از نظر معروفیت و موقعیت مکانی، هم اندازه خیابان استقلال در ناحیه اروپایی شهر استانبول است.
خیابان بغداد (Bagdat Caddesi) یکی از لوکس ترین خیابان های محلی در استانبول است.
14 کیلومتر خیابان طولانی Bagdat از Fenerbahce شروع می شود و تا Bostanci امتداد می یابد.
در کنار خیابان کافه ها، رستوران ها و فروشگاه های لوکس بی شماری وجود دارد.

خیابان Bagdat همچنین بهترین فعالیت های تفریحی شب را در قسمت آسیایی استانبول ارائه می دهد.
خیابان بغداد با ساحل و مرکز خرید حدود 100 متر فاصله دارد.

منطقه فنر باغچه
محله فنرباغچه در بخش آسیایی استانبول واقع شده است. دسترسی این محله به بخش اروپایی بسیار راحت است. شما با زندگی در این ناحیه این قابلیت را دارید که از طریق حمل و نقل عمومی مانند مترو، اتوبوس های سریع و سیر و کشتی های شهری به دیگر منطقه های استانبول در سریع ترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید. اهالی استانبول این ناحیه را برای سکونت به عنوان یکی از بهترین مکان ‌ها به منظور گذراندن آخر هفته می‌شناسند.
این منطقه با عمارت های قدیمی و تاریخی، کافه ها و رستوران های زیبا، پارک های سبز پر زرق و برق با دریا و باشگاه های ورزشی به مکانی با سطح بالا برای زندگی انتخاب شده است. اجاره یک واحد آپارتمان در این محله به طور متوسط از ماهیانه 3500 لیر شروع میشود.

منطقه مال تپه
اجاره آپارتمان در قسمت آسیایی استانبول و در منطقه مال تپه فرصتی استثنایی و ایده آل برای اقامت و سرمایه گذاری است. مال تپه یک منطقه مسکونی است و دارای مراکز خرید و درمانی بسیاری است.

این منطقه یک منطقه در حال رشد است و به همین دلیل پروژه های زیادی در این منطقه در حال ساخت هستند. این قسمت به ساحل، مراکز خرید و همچنین مترو بسیار نزدیک است.
همچنین اجاره بهای این ناحیه نسبت به مناطق دیگر ارزان تر است. اجاره یک واحد آپارتمان در این محله به طور متوسط ماهیانه از 2000 لیر شروع میشود.
برای اطلاع از محلات مناسب برای خرید و اجاره آپارتمان در قسمت آسیایی استانبول و همچنین قیمت های هر محله توصیه می شود ابتدا با مشاورین ما در گروه مشاورین آسمان
اجاره خانه در کادیکوی استانبول

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه