وبلاگ

آپارتمان فروشی در منطقه کارتال استانبول

آپارتمان فروشی در منطقه کارتال استانبول

چرا خرید ملک در ترکیه آپارتمان فروشی در منطقه کارتال استانبول اهمیت بالایی پیدا کرده است و اکثرا، سرمایه گذاری خود برای خرید و فروش را در این منطقه قرار داده اند؟ چه مقدار با این منطقه و اهمیت این فرصت آشنا هستید؟
ما می خواهیم در این متن به جواب این سوال ها برسیم. پس اگر شما هم علاقه مند به دانستن آنها هستید، ما را همراهی کنید.
کارتال قسمتی از استانبول است که در سواحل دریای مرمره قرار دارد و از همسایه های آن میتوان به مال تپه از غرب، در سمت شمال با نجاق تپه و از شرق با منطقه پندیک مجاور است.
دلایل بالا بودن اهمیت آپارتمان فروشی در منطقه کارتال استانبول
همان طور که میدانید یک منطقه را عواملی مانند امکانات، حمل و نقل، مراکز درمانی و … پر اهمیت می سازد. ماهم می خواهیم این عوامل را در کارتال مورد بررسی قرار دهیم تا به جواب برسیم.
بررسی کارتال استانبول از نظر موسسات بهداشتی و دانشگاهی
یکی از ثروتمندترین شهرهای استانبول از نظر موسسات بهداشتی منطقه کارتال است که از معروف ترین آنها عبارت است از:
• بیمارستان دولتی یاووز سلیم
• بیمارستان خصوصی آویجانا اوموت
• بیمارستان خصوصی ورا
• مرکز پزشکی خصوصی دختران کارتال
• مرکز پزشکی خصوصی دراگوس گولان
• مرکز خصوصی چشم و اسکنر ونی
• بیمارستان بیماریهای کودکان
از نظر مراکز آموزشی و دانشگاه ها نیز، این منطقه گزینه های بسیاری را در اختیار خانواده ها قرار داده است که از مهمترین آنها میتوان به دانشگاه مارمارا ، دانشکده پرستاری، دانشگاه گدیک استانبول، مدرسه خصوصی اووگو، مدرسه خصوصی کارتال اوئور اشاره کرد.
بررسی کارتال استانبول از نظر امکانات حمل و نقل
این منطقه با دارا بودن فرودگاه بین المللی سابیها در 15 کیلومتری کارتال، جاده ساحلی مشهور کادیکوی، خطوط متروی مارماری و M4 و اتوبان D100 که دو قاره آسیا و اروپا را به هم متصل می کند باعث شده که از لحاظ حمل و نقل قدرت بالایی داشته باشد و رفت و آمد را برای ساکنین خود به سایر نقاط دیگر آسان کرده است.

آپارتمان فروشی در منطقه کارتال استانبول
آپارتمان فروشی در منطقه کارتال استانبول

بررسی منطقه کارتال از لحاظ اماکن تفریحی و تجاری
این منطقه از نظر اماکن تفریحی و تجاری نیز از موقعیت خوبی را به خود اختصاص داده و با داشتن جنگل و دریا، در شمال و جنوب خود محل های متفاوتی را ایجاد کرده است. مثلا در محله هایی مثل یاکاجیک، یونوس و اورهان تپه، رشد اجتماعی و اقتصادی بهتر بوده و ساکنین آن از اقشار متوسط کارتال محسوب می شوند.
اگر منتظر بالا شهر این منطقه هستید باید به سراغ کالجها بروید چراکه بسیاری از مراکز درمانی، فرهنگی و همچنین بعضی از ادارات دولتی مانند دادگستری بخش آسیایی استانبول نیز در این منطقه از کارتال واقع شده اند.
و همچنین پارک ها و کافه رستوران های ساحلی جنوب کارتال فضای زیبایی را برای جذب گردشگر و تفریح ساکنین آن ایجاد کرده است به عنوان مثال جنگل و تپه دیدنی آیدوس، تپه دراگوس و مجتمع تفریحی اسینتی. از جمله مراکز تجاری منطقه کارتال هم میتوان به مرکز خرید آناتولی مارمارا، مرکز خرید مارینا و مرکز خرید آسیا اشاره کرد.
تا کنون باید به اهمیت بالای آپارتمان فروشی در منطقه کارتال استانبول رسیده باشید. اما مطلب ما در اینجا به پایان نمیرسد؛ یک دلیل دیگر و مهم، وجود پروژه های مسکونی عالی در این منطقه است که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی به خود اختصاص داده اند و مورد توجه گزینه های انتخابی برای سرمایه گذاری قرار گرفته اند . در ادامه نیز بهترین پروژه های مسکونی کارتال را به شما معرفی می کنیم.
بهترین پروژه های مسکونی برای خرید و فروش آپارتمان در منطقه کارتال استانبول
• شهرک مسکونی رویال گاردن
این منطقه برای افرادی است که به دنبال شهرکی لوکس و لاکچری هستند و دوست دارند تا تمام امکانات رفاهی و اجتماعی آن در بالاترین حد باشد. لوکینش و موقعیت قرارگیری این شهرک بین اتوبان D100 و ساحل کارتال قرار گرفته تا دسترسی و فاصله ساکنان تا رسیدن به ساحل کارتال را کوتاه کند.
• شهرک مسکونی اند پاستل
آپارتمان های این شهرک مسکونی طبیعت بی نظیری از دریای مرمره و سواحل جزایر پرنسس را در اختیار ساکنان خود قرار داده است که با ایستگاه مترو، فاصله چندانی ندارد.
آپارتمان فروشی در منطقه کارتال استانبول
آپارتمان فروشی در منطقه کارتال استانبول

این شهرک از لحاظ امکانات رفاهی تمام عیار است و هر آنچه که در ذهن شما می گذرد از کافه، رستوران، فروشگاه گرفته تا استخر، باشگاه ورزشی، پارک های مخصوص کودکان در این شهرک وجود دارد.
• شهرک مسکونی مسامارمارا
این شهرک مسکونی درست در کنار ساحل در منطقه کوردون بویو منطقه کارتال واقع شده است. در واقع مهم ترین ویژگی این شهرک مسکونی موقعیت قرارگیری آن در کنار ساحل و لوکیشن آن میباشد که آن را خاص و محبوب کرده است. همچنین از تمام امکانات رفاهی و اجتماعی برخوردار و میتوان روی آن به عنوان یک گزینه عالی برای آپارتمان فروشی در منطقه کارتال استانبول حساب کرد.
• شهرک مسکونی ایست مارینا
یکی از شهر های خاص و مسکونی کنار ساحل کارتال محسوب می شود که در همسایگی پندیک و مال تپه قرار دارد. در واقع واحدهای مسکونی این شهرک از ویو رو به دریا برخوردار هستند تا هوش از سر ساکنین خود ببرند.
• شهرک توآل آدالار
یکی از نوسازترین شهرک های مسکونی به حساب می آید که تمامی امکانات رفاهی از استخر تا سالن بازی برای کودکان و …. را برای اعضا خود در نظر گرفته و در اختیار آنها قرار داده است. موقعیت این شهرک مسکونی در فاصله کوتاه از فرودگاه سابیها می باشد. همچنین فاصله ای 3 دقیقه ای تا اسکله و ساحل کارتال را به خود اختصاص داده است. جالب است بدانید که مرکز خرید معروف مال تپه پارک و پیازا در نزدیکی این شهرک می باشد.
• پروژه مسکونی رفرانس تاورز
برخی از واحدهای این پروژه بالکنی رو به دریا دارند که میتوانید روی آن به عنوان فروش آپارتمان سرمایه گذاری کنید. از امکانات رفاهی آن هم میتوان به وجود سالن جلسات و مهمانی، سالن بازی کودکان، فروشگاه، پارکینگ اختصاصی و … اشاره کرد.
این شهرک مسکونی لوکس و مدرن از سیستم هوشمند در خانه های خود استفاده کرده است و با توجه به امکاناتی که ارائه می کند قیمت مناسبی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه