وبلاگ

چرا باید در ترکیه خانه بخریم

چرا باید در ترکیه خانه بخریم

خریدارانی که برای اولین بار مشتاق دانستن بهترین مکان های خرید ملک در ترکیه هستند، ممکن است با مناطق گسترده ای از شهرهای بزرگ گرفته تا دهکده های کوچک روبرو شوند و برای اینکه دچار سردرگمی نشوند بخواهند نکات بیشتری در مورد این که چرا باید در ترکیه خانه بخریم بدانند.

ترکیه کشوری فوق العاده بزرگ است که 81 استان و هشت منطقه جغرافیایی را شامل می شود.
سال هاست که سواحل جنوب و غرب ترکیه مقصد مورد علاقه گردشگران بوده است. ترکیه کشوری است که گردشگران را به خود جذب می کند و یک محیط مناسب برای سرمایه گذاران است.
هر کس به ترکیه سفر کند به دلایل زیر به این کشور علاقه مند می شود:
• موقعیت مکانی مناسب
• آب و هوا
• چشم اندازهای جذاب
• تاریخ این کشور
• تنوع در سبک زندگی
• مراقبت های بهداشتی
• اقتصاد موفق
• مهمان نوازی مردم

41

پیش از اینکه بخواهیم درباره اینکه چرا باید در ترکیه خانه بخریم صحبت کنیم، باید گفت که موقعیت های فروش خانه به خارجی ها بیشتر از دیگران است. تقاضای خارجی برای املاک ترکیه در دو سال گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است و دلایل متعددی برای آن وجود دارد.
از جمله این دلایل کاهش قیمت ملک (به دلیل سقوط لیر در برابر دلار) و کاهش قیمت برنامه ویزای طلایی (که اکنون 250،000 دلار است) می باشد.
خریداران از کشورهای مختلف برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، مهاجرت به آنجا یا گرفتن خانه ای برای تعطیلات که در طول سال در دسترس خواهد بود، به ترکیه می روند.
سهم سرمایه گذاری خارجی ها در املاک و مستغلات در بین مشهورترین و محبوب ترین شهرها جهت خرید خانه در ترکیه عبارتند از : استانبول 44.3٪ و آنتالیا 21.2٪.
آنتالیا انتخاب خوبی برای سرمایه گذاران املاک
این شهر به عنوان دومین مقصد محبوب گردشگری در ترکیه بعد از استانبول، می تواند درآمد قابل اعتمادی را از طریق تعطیلات برای شما فراهم کند.
همچنین شرکت های مدیریتی زیادی هستند که می توانند زندگی شما را آسان تر کنند و موقعیت شغلی خوبی را فراهم کنند.

آنتالیا (همراه با آلانیا در نزدیکی آن) متقاضیان زیادی از ملیت های بسیاری از جمله روس ها، انگلیسی ها و آلمانی ها را به خود جلب می کند، بنابراین به منبع خریداران یا گردشگران وابسته نیست.
این شهر از گذشته دارای جمعیت زیادی بوده است و در برخلاف بسیاری از شهرهای کوچکتر در کنار ساحل، در تمام سال در آن تجارت انجام می شود.
زمستان های معتدل آنتالیا را به مکانی عالی برای زندگی در تمام طول سال در چهار فصل تبدیل کرده است و همچنین از شبکه حمل و نقل بسیار خوبی برخوردار است.
مرکز شهر آنتالیا فوق العاده زیبا است و دو منطقه بزرگ ساحلی را دارا می باشد. همچنین شما را از شلوغی و هرج و مرج شهر دور می کند.
این منطقه میتواند گزینه خوبی برای خرید خانه در ترکیه باشد.
به عنوان قطب منطقه، همه چیز و هر چیزی در دسترس شماست. از جمله دسترسی نزدیک و راحت به فرودگاه که دومین فرودگاه شلوغ در ترکیه می باشد و دارای برنامه پروازهای گسترده به تمام نقاط جهان در تمام طول سال است.
استانبول قلب بازار املاک ترکیه
سرانجام در پاسخ به این سوال که چرا باید در ترکیه خانه بخریم، می توان گفت استانبول کانون توجه و قلب صنعت املاک و مستغلات ترکیه است و سرمایه گذاران املاک خارجی را از هر ملیت جذب می کند.
بسیاری از ساخت و ساز گسترده در حومه و مرکز شهر استقبال می کنند. فرهنگ استانبول با تمرکز بر زندگی مدرن و جدیدترین گرایش های معماری، بر روی امکانات رفاهی و همچنین امکاناتی از قبیل سالن بدن سازی، استخرهای شنا، پارک ها و مغازه ها متمرکز شده است.

Istanbul the capital of Turkey, eastern tourist city.
Istanbul the capital of Turkey, eastern tourist city.

پروژه های زیرساختی فعلی و نوسازی مراکز حمل و نقل و همچنین فرودگاه سوم استانبول کارگران حرفه ای را جذب می کند و برای سرمایه گذاران فرصت خوبی است.
قیمت خرید خانه در ترکیه و همچنین ملک در استانبول بسته به مکان، زیرساخت ها و شهرت موجود در محله به طرز چشمگیری تغییر می کند.
استانبول از 39 منطقه تشکیل شده است که طرف آسیایی آن دارای 14 منطقه و طرف اروپایی 25 منطقه را در خود جای داده است که توسط تنگه بسفر از هم جدا شده اند.
خرید خانه در قسمت اروپایی استانبول
این بخش به دلیل فعالیت تجاری بزرگ و تقاضای بسیار زیاد گردشگر در مناطق خود، بسیار توسعه پیدا کرده است. اما باید به این نکته توجه کرد که این بخش از شهر بسیار شلوغ است و قیمت خانه و آپارتمان بالاتر از بخش آسیایی می باشد.
خرید خانه در قسمت آسیایی استانبول
این قسمت برای خریداران ملک و برای کسانی که میپرسند چرا باید در ترکیه خانه بخریم، بخاطر زیبایی، تلفیق فرهنگ و آرام تر بودن نسبت به سمت اروپایی بسیار جذاب است.
قیمت ملک و مستغلات در قسمت آسیایی پایین تر است ولی در مقایسه با بخش اروپایی به یک اندازه از مزیت های خرید ملک بهره مند می شوید.
گروه مشاورین آسمان در بخش خرید ملک، قسمت آسیایی استانبول را به شما پیشنهاد می کنند، امیدواریم با مطالعه این مقاله پاسخ سوال چرا باید در ترکیه خانه بخریم را گرفته باشید. همچنین جهت مشاوره در امور خرید خانه می توانید از بخش “تماس با ما” سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه