وبلاگ

پیش خرید آپارتمان در استانبول ترکیه

پیش خرید آپارتمان در استانبول ترکیه

در این مقاله قصد داریم به نکاتی که باید در پیش خرید آپارتمان در استانبول ترکیه به آن دقت کنید و یا سوالاتی که ممکن است در این راه برای شما پیش بیاید اشاره کنیم.

همچنین بعضی از پروژه های ترکیه که پیش فروش خانه را آغاز کرده اند با هم بررسی خواهیم کرد.
امروزه افزایش چشمگیر تعداد ایرانیانی که به ترکیه مهاجرت می کنند را مشاهده می کنیم. برای اخذ اقامت در ترکیه راه های مختلفی وجود دارد. یکی از راه های موجود، پیش خرید خانه در ترکیه می باشد.
برای خرید ملک در ترکیه و استانبول گزینه ‌های متنوعی از نظر نوع ملک و موقعیت در محلات جدید یا قدیم استانبول در دسترس است.
شهر استانبول پایتخت اقتصادی کشور ترکیه است و‌ استقبال بسیار خوبی از خرید انواع مختلف ملک مانند خانه، ویلا و یا آپارتمان توسط افراد خارجی در آن شده است.
استانبول شهری پویا برای زندگی، کار و تفریح است که علاقه مندان زیادی را با ملیت‌ های مختلف از سراسر دنیا برای خرید خانه به سمت خود جذب کرده است.
پیش ‌خرید آپارتمان های در حال ساخت در استانبول یا خرید آپارتمان آماده هر کدام مزیت‌ های خاص خود را دارند که شما با توجه به هدف خود می توانید یکی از گزینه ها را انتخاب کنید.
پیش فروش پروژه ها و واحد های آپارتمانی، به دلیل قیمت پایین آنها و همچنین امتیازاتی که برای خریداران قائل می شوند، بسیاری از خریداران به ویژه اتباع خارجی را جذب خود کرده است.

44

پیش‌خرید آپارتمان و ویلا در استانبول ترکیه
پیش‌خرید واحد های مسکونی در حال ساخت در استانبول یکی از محبوب‌ ترین راه های سرمایه ‌گذاری‌ مسکن و املاک می باشد.
شما با پیش خرید آپارتمان در استانبول ترکیه بصورت در حال ساخت و فروش آن پس از تکمیل پروژه، بدون کوچک‌ترین دردسری سود هنگفتی بدست خواهید آورد.
یکی از مهم‌ ترین مزیت های پیش‌خرید ملک در استانبول این است که شما قیمت پایین‌ تری را برای خرید ملک پرداخت می‌کنید.

طبق آمار و اطلاعات گرد آوری شده تیم مشاورین آسمان، واحدهای پیش ‌فروش‌ شده در استانبول ترکیه نسبت به واحدهای نوساز و آماده تحویل در استانبول معمولا تا 30 درصد قیمت پایین‌تری دارند.
به عبارت بهتر از زمانی که شما واحدی در استانبول پیش‌خرید می کنید تا زمان تحویل آن، حداقل 30 درصد ارزش ملک شما در استانبول بالا تر خواهد رفت.

مزایای خرید ملک در استانبول
• هزینه های پایین تر نسبت به دیگر کشور های اروپایی ( خوراک، پوشاک، خودرو، رفت و آمد، تحصیل، اینترنت و مالیات )
• داشتن محصولات با کیفیت
• مراکز تفریحی و سرگرمی گوناگون و بسیار زیادی که در استانبول وجود دارد
• دارای مناطق ساحلی جذاب
• سیستم حمل و نقل بسیار خوب و پیشرفته ( اتوبوس، قطار، هواپیما )
• فرصت سرمایه گذاری مناسب و همچنین گرفتن شهروندی ترکیه
• مسافت بسیار نزدیک به ایران
45

نکات مهم هنگام پیش خرید آپارتمان در استانبول ترکیه
دقت کنید که هنگام پیش‌خرید خانه و آپارتمان در حال ساخت در استانبول، با یک شرکت سازنده و پیمانکاری با سابقه و معتبر قرارداد ببندید و حتما تاریخ تحویل پروژه را دقیق در قرارداد قید کنید.
در غیر این صورت ممکن است برنامه‌ ریزی‌ های شما برای اقامت و گرفتن شهروندی ترکیه بهم بریزد و دچار مشکل شوید.
‌علاوه بر این باید توجه داشته باشید که برای بعضی از پروژه‌های مسکونی در حال ساخت، مخصوصا پروژه ‌هایی که از حمایت دولت ترکیه برخوردار هستند و نه تمامی پروژه‌های موجود، امکان گرفتن شهروندی ترکیه قبل از تکمیل پرداخت اقساط و به ‌محض امضای قرارداد پیش‌خرید وجود دارد.
در غیر این صورت شما می توانید بعد از تکمیل و تحویل پروژه اقدام به گرفتن اقامت و شهروندی در ترکیه کنید.
بنابراین می توان گفت که پیش‌خرید واحد آپارتمانی در حال ساخت که توسط دولت ترکیه تایید و تضمین شده اند و نام دولت ترکیه را به‌عنوان پشتیبان در قرارداد دارند بهترین گزینه در بین پروژه های در حال ساخت برای خرید مطمئن در استانبول هستند.
نکته دیگری هنگام خرید ملک در استانبول موقعیت مکانی پروژه است. حتما توجه کنید که پروژه موقعیت مکانی خوبی از نظر نزدیکی به مراکز خرید، مراکز رفاهی، تفریحی و حمل و نقل عمومی مانند مترو یا اتوبوس داشته باشد.

مزایای پیش خرید آپارتمان در استانبول ترکیه
• قیمت مناسب
شرکت های پیمان کاری برای پرداخت مبلغ خرید خانه تا زمان تحویل، امتیازاتی برای خریداران در نظر می گیرند. این امر سبب می شود که خریداران بتوانند این مبلغ را راحت تر پرداخت کنند.
• شانس انتخاب طبقه و واحد مورد نظر برای خریداران بیشتر است.
• امکان ایجاد تغییر در خانه قبل از اینکه خانه تکمیل شود.
• همانطور که می دانید برای دریافت شهروندی کشور ترکیه نیاز به خرید ملک با مبلغی معادل 250.000 دلارآمریکا می باشد. یکی از مزایای پیش خرید پرداخت مبلغی به مراتب پایین تر از این مبلغ می باشد.
• همینطور با وجود پرداخت مبلغ پایین تر می توانید پس از تکمیل پروژه و تحویل آن، با سود قابل توجهی واحد خود را به فروش برساند.
اگر به پیش خرید آپارتمان در استانبول ترکیه علاقه مند هستید و یا نیاز به مشاوره در این مورد دارید از طریق مشاور رایگان سایت میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه