وبلاگ

قیمت خانه در دنیزلی ترکیه

قیمت خانه در دنیزلی ترکیه

یکی از شهر های امروزه با افزایش استقبال جهت خرید ملک در ترکیه مواجه بوده است، شهر دنیزلی می باشد. قیمت خانه در این شهر نسبت به شهر های دیگر ترکیه مانند استانبول و ازمیر بسیار ارزان تر می باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد خواهان خرید ملک و یا اطلاع از قیمت خانه در دنیزلی ترکیه می باشند.
دنیزلی ترکیه (Denizli) در کوه های مرتفع در نزدیکی رودخانه Büyük Meander واقع شده است، یک شهرستان دره ای زیبا در منطقه ای که غنی از فرهنگ و تاریخ احاطه می باشد قرار دارد. هنگامی که صحبت از کشور زیبای ترکیه به میان می‌آید ذهن اغلب مردم به شهرهای استانبول، آنکارا، آنتالیا و شاید کوش آداسی متمایل می‌شود. اما زیبایی ها و جاذبه های کشور تاریخی و زیبای ترکیه به شهر های مذکور محدود نمی شود بلکه در جنوب غربی این کشور، جایی میان ازمیر و آنتالیا می‌توان به شهری مدرن، سرزنده و جذاب رسید که از سواحل زیبای دریای اژه و مدیترانه کمتر از چهار ساعت فاصله دارد. این شهر زیبا و سرزنده شهر دنیزلی می باشد.
شهر زیبای دنیزلی با جمعیتی حدود 1 میلیون نفر در بخش داخلی منطقه اژه ترکیه قرار دارد. این شهر زمانی به عنوان منطقه فریجین نیز شناخته می شده است. شهر دنیزلی با صنعت نساجی خود به خوبی شناخته شده است و با زیبایی ها و مکان های دیدنی بی شمار در مناطق اطراف، یک شهر توریستی جذاب محسوب می شود. شهر دنیزلی به دلیل صنعتی بودن موقعیت های کاری فراوانی را برای شهروندان خود فراهم کرده است. در ادامه این مقاله به بررسی شهر دنیزلی و همچنین قیمت خانه در دنیزلی ترکیه می پردازیم.

قیمت خانه در دنیزلی ترکیه
قیمت خانه در دنیزلی ترکیه

دلایل محبوبیت شهر دنیزلی ترکیه
شهر دنیزلی به خوبی از طریق جاده به تمام مناطق ترکیه متصل می شود. این شهر از طریق راه آهن، به آنکارا، استانبول و ازمیر متصل می شود که این مورد خود یکی از عوامل محبوبیت این شهر زیبا می باشد از دیگر دلایل محبوبیت این شهر می توان به موارد زیر اشاره نمود
ا چشمه های آبگرم دنیزلی که شهرت جهانی دارند و برای قرن‌ها خواص شفابخشی خود را در اختیار بشر قرار داده‌اند. این چشمه ها در فاصله هجده کیلومتری این شهر قرار دارند.
• بناهای تاریخی دلیل شهر دنیزلی که از جمله آن ها می توان به قدمت لاودیکیا و هیراپلیس اشاره نمود.
• مناظر طبیعی فوق العاده موجود در این شهر و همچنین فضای شهر مدرن و ایمن آن
• آب و هوای این شهر که بسیار مطلوب می باشد زیرا نه آنقدر به دریا نزدیک است که اصطلاحا شرجی باشد و نه آنقدر دور که از خنکای نسیم اقیانوس بهره‌ای نبرد.
خرید ملک و قیمت خانه در دنیزلی ترکیه
شهر دنیزلی ترکیه از نظر توریستی و صنعتی جزو مهم ترین مناطق ترکیه محسوب می شود به همین دلیل افراد بسیاری خواهان زندگی در این شهر زیبا می باشند. قیمت خانه در دنیزلی ترکیه بر اساس متغیر های متعددی همچون محله ای که خانه در آن قرار دارد، متراژ خانه، تعداد اتاق ها و … تعیین می گردد. اما به طور میانگین قیمت هر متر مربع خانه در این شهر زیبا در حدود 2340 لیر ترکیه می باشد.
بنابراین قیمت یک خانه 100 متری در این شهر در حدود 170 هزار تا 290 هزار لیر ترکیه است. خرید ملک در این شهر زیبا یک فرصت سرمایه گذاری فوق العاده می باشد. زیرا این شهر در دهه های گذشته در تولیدات و صادرات پارچه رشد چشمگیری داشته است و همین امر سبب شده است تا هم از نظر جمعیتی و هم از نظر اقتصادی پیشرفت های بسیاری داشته باشد و به سبب این پیشرفت اقتصادی، فرصت های شغلی بسیاری در این شهر مدرن ایجاد شده است.
قیمت اجاره خانه در دنیزلی ترکیه
هزینه اجاره ملک نیز همانند قیمت خرید خانه در دنیزلی به فاکتور های مختلفی همچون محله ای که ملک در آن واقع شده است، متراژ ملک، .. وابسته است اما به طور میانگین برای اجاره یک ملک 1 خوابه در این شهر باید مبلغی بین 700 تا 1000 لیر بپردازید. همچنین برای اجاره یک منزل 2 خوابه در این شهر می بایست مبلغی در حدود 800 تا 1200 لیر پرداخت کنید.
لازم به ذکر است که ودیعه قابل پرداخت در هنگام اجاره ملک معمولا برابر با مبلغ ۱ ماه اجاره منزل است که باید در ابتدا پرداخت شود. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که معمولا اجاره ملک را باید در ابتدای هر ماه پرداخت کنید. درصورتیکه هریک از طرفین زودتر از موعد سررسید اجاره بخواهند قرارداد را فسخ کند ، لازم است که ۲ ماه زودتر به طرف دیگر اعلام کند.
قیمت خانه در دنیزلی ترکیه
قیمت خانه در دنیزلی ترکیه

همچنین چنانچه مستاجر بخواهد قبل از موعد منزل را تخلیه کند ، معمولا ودیعه عودت داده نخواهد شد مگر اینکه هنگام عقد قرارداد ما بین طرفین، توافق دیگری صورت گرفته باشد و پرداخت هزینه های شارژ ساختمان و قبوض مصرفی نیز بر عهده مستاجر می باشد.
سخن پایانی
در این مقاله به بررسی شهر دنیزلی که از جمله شهر های زیبا و تاریخی کشور ترکیه می باشد پرداختیم و به قیمت خرید خانه در دنیزلی ترکیه و اجاره مسکن در این شهر اشاره نمودیم. قیمت خانه در دنیزلی ترکیه از شهر هایی همچون استانبول و آنکارا مناسب تر می باشد و همین امر نیز سبب می شود تا سرمایه گذاری در این شهر جذاب تر گردد. به همین دلیل بسیاری از افراد تصمیم به خرید خانه و سرمایه گذاری در این شهر سرزنده می گیرند تا از این طریق بتوانند اقامت کشور ترکیه را اخذ نمایند.
همچنین به دلیل پیشرفت های اقتصادی اخیر این شهر، فرصت های شغلی بسیار مناسبی در آن ایجاد شده است که باعث می شود افراد بیشتری به این شهر مهاجرت کنند. افرادی که در ایران زندگی می کنند می توانند به صورت مستقیم به شهر دنیزلی سفر کرده و جاذبه های آن را از نزدیک ببینند.
اگر شما نیز مجذوب ویژگی های خاص شهر دنیزل شده اید و علاقه مند به سرمایه گذاری و خرید ملک در این شهر می باشید، می توانید با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید تا متناسب با شرایط و امکانات خود مشاوره دریافت کنید و بتوانید با آگاهی بیشتری نسبت به این امر تصمیم گیری نمایید. پس همین امروز با ما تماس گرفته و رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه