وبلاگ

مشاورین املاک آسمان

سایت فارسی املاک ترکیه

سایت فارسی املاک ترکیه بی شماری راه اندازی شده که همگی سعی دارند کاربران خود را به بهترین شکل ممکن در زمینه خرید و فروش خانه و یا سایر مستغلات راهنمایی کنند. چنانچه به فکر این افتاده اید که دارایی خود را در بخش املاک کشور ترکیه سرمایه گذاری نمایید داشتن اطلاعات کافی در این زمینه امری ضروری است چرا که اگر شناختی در زمینه خرید و فروش خانه و یا سایر مستغلات نداشته باشید ممکن است با کلاهبردی های بی شماری مواجه شوید و حتی تمام دارایی خود را نیز از دست بدهید. در این زمینه وجود سایت فارسی املاک ترکیه می تواند بیشترین کمک را به شما سروران گرامی نماید.

سرمایه گذاری ایرانیان در آن سوی مرزها

این روزها افراد زیادی در پی این هستند تا بتوانند با سرمایه گذاری در خارج از مرزهای کشور به سودآوری خوبی دست پیدا کنند. همان طور که می دانید کشور ما بنا به دلایلی، از جمله عدم ثبات اقتصادی، کاهش ارزش پول، رکود بازار داخلی و … وضعیت مطلوبی را برای سرمایه گذاری ندارد. گرچه خرید ملک ضرر و زیان پایینی دارد و حتی در مدت زمان کوتاهی با سود خوبی همراه است اما نوسانات قیمت، ریسک سرمایه گذاری را به نوعی بالا می برد. از این رو عده ای ترجیح می دهند که دارایی و اموال خود را در جایی سرمایه گذاری کنند که احتمال ضرر و زیان آن، در کمترین حالت ممکن قرار داشته باشد.

یکی از کشورهایی که امروزه توانسته توجه بسیاری از سرمایه گذاران ایرانی را به خود جلب نماید، ترکیه است. این کشور بنا به دلایلی که در ادامه مقاله به شرح آن خواهیم پرداخت توانسته کشوری امن و ایده آل برای بسیاری از ایرانیان باشد؛ اما افراد قبل از تصمیم گیری درباره نحوه سرمایه گذاری بایستی به اطلاعات درست و کافی دست پیدا کنند چرا که اگر افراد بدون آگاهی و شناخت صحیح سرمایه گذاری نمایند ممکن است که با کلاهبرداری های بی شماری نیز مواجه شوند و تمام دارایی خود را نیز در این راه از دست بدهند. بنابراین آن ها بهتر است که برای گرفتن مشاوره و راهنمایی درباره سرمایه گذاری از وجود وب سایت های فارسی املاک ترکیه بهره ببرند تا بتوانند سرمایه گذاری مطمئنی را در این کشور تجربه کنند.  

مشاورین املاک آسمان سایت فارسی املاک ترکیه

دلایل خرید ملک در ترکیه

همان طور که می دانید، ترکیه از جاذبه های گردشگری بی شماری برخوردار می باشد و همواره به عنوان یکی از مقاصد گردشگری جذاب در دنیا مطرح بوده است؛ اما وجود جاذبه های گردشگری تنها دلیل علاقه مندی افراد به این کشور نمی باشد بلکه در سال های اخیر، دولت ترکیه سیاستی های را اتخاذ نموده تا با ارتقاء سطح سیستم آموزشی، دانشجویان خارجی را بتواند به سمت دانشگاه های این کشور بکشاند. طوری که ترکیه امروزه جزء 10 قطب برتر تحصیلی در دنیا به حساب می آید.

همچنین دولت ترکیه، قواعد و قوانین جدیدی را در ارتباط با خرید ملک وضع نموده که از آن جمله می توان به اعطای حق شهروندی به افراد خارجی اشاره نمود. در سال های قبل اتباع سایر کشورها با خرید ملکی به قیمت 1 میلیون دلار می توانستند حق شهروندی بگیرند اما امروزه این امتیاز به 250 هزار دلار تقلیل یافته است. به طور کلی تصمیم گیری های دولت ترکیه در جذب سرمایه گذار خارجی عاملی شده تا اقتصاد این کشور رشد چشگیری را شاهد باشد.

از نظر یک سرمایه گذار ایرانی آنچه را که اشاره نمودیم از دلایل محکم به حساب می آید و نوید یک سرمایه گذاری مطمئن را انعکاس می دهد.

مزایای خرید ملک در ترکیه از طریق سایت فارسی املاک ترکیه

در بخش بالا به مهمترین دلایل خرید ملک در ترکیه اشاره نمودیم؛ حال در این بخش از مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم که افراد با خرید خانه و سایر مستغلات در ترکیه به چه مزایایی می توانند دست پیدا کنند. از مهمترین مزایای خرید ملک در ترکیه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت پاسپورت و حق شهروندی ترکیه با خرید املاکی به ارزش 250 هزار دلار
  • عدم دریافت ویزا برای شهروندان ایرانی
  • زندگی بدون محدودیت زمانی از طریق دریافت کارت اقامت دائمی
  • امکان شهروند دو تابعیتی به منظور استفاده از امکانات دو کشور
  • بهره مندی از امکانات تحصیلی رایگان

معرفی سایت فارسی املاک ترکیه

افرادی که قصد خرید ملک در ترکیه را دارند مایل اند که پیشنهادات مربوط به انواع ملک را ببینند و با جزییات ملک آشنا شوند. وجود تکنولوژی و فناوریی هایی در بستر اینترنت این امکان را توانسته برای سرمایه گذاران فراهم آورد. در همین ارتباط سایت فارسی املاک ترکیه بی شماری راه اندازی شده که مهمترین آن عبارت اند از:

وب سایت هایی که اشاره نمودیم از مهمترین سایت‌های فارسی و غیر فارسی املاک ترکیه به حساب می آیند که بازدید کننده ماهانه در برخی از این وب سایت ها به 100 میلیون نیز می رسد. این وب سایت ها گزینه های مختلفی اعم از خانه، آپارتمان، پروژه های در حال ساخت و … را به کاربران با شرایط و قیمت های مختلف پیشنهاد می دهند.

کلام پایانی سایت فارسی املاک ترکیه

وجود سایت فارسی املاک ترکیه می تواند افراد علاقه مند به سرمایه گذاری در بخش املاک را به بهترین شکل ممکن راهنمایی نماید. این قبیل از سایت ها، تمامی شهرهای ترکیه را پوشش می دهد و خانه های ارزان و گران قیمت متنوعی را به کاربران خود پیشنهاد می دهد تا آن ها با توجه به بودجه خود بتوانند مناسب ترین ملک را خریداری و یا حتی اجاره نمایند. در همین راستا، گروه مشاورین آسمان نیز در کنار علاقه مندان به سرمایه گذاری قرار گرفته تا با مشاوره و راهنمایی کادر مجرب خود به آن ها در خریدی ایده آل کمک کند.    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه