وبلاگ

خرید و فروش ملک در ترکیه

خرید و فروش ملک در ترکیه

خرید و فروش ملک در ترکیه میتواند یکی از بهترین راه ها برای شروع یک سرمایه گذاری مطمئن از بابت کسب درآمد از طریق اجاره خانه یا حتی فروش آن با سود بیشتر باشد. اگر شما هم مایلید زندگی به سبک مدیترانه‌ای داشته باشید حتما نیاز نیست که یک میلیونر باشید، شما میتوانید با خرید و فروش ملک در ترکیه به سبک و لایف استایل مورد نظر خود برسید.در ترکیه می توان خانه‌ها و آپارتمان‌های ارزان قیمت هم پیدا کرد اگر به دنبال خرید خانه ای در خارج از کشور هستید گروه مشاورین آسمان به عنوان یکی از حرفه ای ترین و مجرب ترین مجموعه های اخذ اقامت و خرید و فروش ملک در ترکیه و استانبول می توانند شما را همیاری کنند.

چرا خرید و فروش ملک در ترکیه اهمیت دارد:

ترکیه با نام رسمی جمهوری ترکیه کشوری اوراسیای است و پلی بین دو قاره محسوب می شود که قسمت بزرگتری از این کشور زیبا در شمال غرب آسیا و خاورمیانه قرار دارد و بخش کوچکی از کشور پهناورترکیه در منطقه بالکان که همان جنوب شرق اروپا است قرار دارد.
بنابراین ترکیه را می‌توان تقریباً کشوری در دو قاره دانست که همه تم و جو شرقی دارد که سبب شده است ایرانی های زیادی به دنبال گرفتن اقامت و خرید و فروش ملک در ترکیه باشند و هم دارای فرهنگ غربی است که می تواند برای کسانی که به دنبال سبک زندگی کاملاً متفاوت و اروپایی هستند مناسب باشد.
ترکیه ازنظر موقعیت جغرافیایی در همسایگی ایران، نخجوان، ارمنستان، گرجستان و در قسمت جنوب شرقی با عراق و سوریه قرار دارد.
قسمت اروپایی ترکیه که آن را به یکی از مرموزترین و جذاب ترین کشور های دنیا تبدیل کرده است در بخش اروپایی آن با بلغارستان و یونان همسایه می شود.
ترکیه همچنین جزو محدود کشور هایی است که 4 فصل را همزمان تجربه میکند و می تواند خاطره ساز ترین رویاهایتان را رقم بزند، ترکیه همچنین کشوری کوهستانی با آب و هوای بارانی است که این یکی دیگر از نکاتی است که به جذابیت های خرید خانه در ترکیه می افزاید.

خرید و فروش ملک در ترکیه

راهنمای گام به گام برای خرید و فروش ملک در ترکیه:
این یک موضوع بسیار طبیعی است که ممکن است خرید خانه در خارج از کشور و زادگاه مادری هر شخص برایش دشوار تر باشد و از این رو کسانی که قصد مهاجرت تحصیلی یا خرید خانه و ملک به قصد سرمایه گذاری یا اخذ شهروندی آن کشور دارند باید از مشاورین حرفه ای و تخصصی آن صنعت کمک بگیرند.دراین راهنمایی گام به گام قصد دارم تعدادی از نگرانی های علاقه مندان به سرمایه گذاری و اخذ شهروندی که ممکن است مانع رسیدن آنها به آرزویشان شود را برایتان شرح دهم:
1. نگرانی از دست دادن سرمایه و زمان

2. عدم آگاهی از قوانین و سیستمهای حاکم در هر کشور در زمینه ی معاملات املاک

3. موانع توانایی برقراری ارتباط به دلیل عدم تسلط به زبان و عرف هر کشور

4. نداشتن کنترل تام بر روند کلی،که به دلیل عدم استقرار در کشوری می باشد که ملک خریداری کرده اید.

گروه مشاورین آسمان این نگرانی ها را کاملا درک می کند ودستور المل های کاملی جهت خرید و فروش ملک در ترکیه به امن ترین و روان ترین روش ممکن به شما ارائه می دهد.در راهنمایی گام به گام قصد داریم نکات اولیه که باید جهت خرید یک ملک در ترکیه بدانید را به شما آموزش دهیم:
• تحقیق:
در این مرحله باید بر اساس شناختتان از نوع نیاز ها، بودجه و سبک زندگی ایده آلی که در نظر دارید منطقه مورد نظرتان در ترکیه برای زندگی و خرید ملک را به ما معرفی کنید، همچنین تیم مشاوره ای ما اطلاعات جامعی در مورد تمام مناطق ترکیه در اختیار شما قرار می دهند تا انتخاب بهترین گزینه را برای شما ساده تر کنند.
• از ترکیه دیدن کنید:

حتما قبل از خرید و فروش ملک در ترکیه از این کشور توریستی و زیبا دیدن کنید، به نقاط گردشگری آن بروید، رستوران های مختلف را امتحان کنید، از محل تحصیل یا کار جدیدتان دیدن کنید و سعی کنید با سبک زندگی مردم ترکیه بیشتر آشنا شوید و سعی کنید کاری کنید که حس خانه را به شما منتقل کند.

• در مورد قیمت ها و شرایط خرید ملک صحبت کنید:

چه قصد خرید ویلای تفریحی داشته باشید یا خرید یک واحد آپارتمان دانشجویی ما از جانب شما برای خرید بهترین و مناسبترین گزینه های موجود صحبت خواهیم کرد. شبکه ها و واسطه ها و مخاطبین گسترده ما در طول مدت کار حرفه ایمان این امکان را در اختیارمان قرار می دهد تا علاوه بر معرفی ملک در سطح گسترده به شما بتوانیم برای گرفتن یک تخفیف هیجان انگیز نیز به شما کمک کنیم.

• ملک را رزرو کنید:
هنگامی که موفق به یافتن بهترین و مناسبترین ملک شدید ما آن را برای شما رزرو خواهیم کرد تا به همراه همدیگر مراحل خرید را پشت سر بگذاریم. این را هم باید بدانید که هزینه ی رزرو ملک در ترکیه تقریبا1000یورو می باشد و به هیچ عنوان قابل استرداد نیست.روند کار بدین صورت است که مبلغ رزرو را به حساب فروشنده وارد می کنید و به هنگام خرید نهایی ملک آن را از قیمت نهایی قابل پرداختتان کم خواهید کرد.

• تعیین وکیل و وکالت نامه:
اعطای وکالت به یک وکیل در ترکیه نه تنها باعث صرفه جویی در وقت شما می شود بلکه این اطمینان را برای شما ایجاد می کند که در هنگام خرید ملک نیازی به اقامت در کشور نیست و همچنین کمک می کند روند خرید ملک شما بدون هیچ گونه مشکلی پیش برود.

• دریافت سند:
اخرین مرحله در تکمیل فرایند و پروسه ی خرید ملک در اداره تاپو می باشد که سند ملک مورد نظر و خریداری شده ی خود را دریافت کنید. در مرحله ی اخر خانه به نام شما ثبت خواهد شد.

خرید و فروش ملک در ترکیه

راهنمای فروش خانه در ترکیه:
در اینجا قصد داریم دو نکته ی اساسی را به شما بگوییم که در به فروش رفتن هر چه زودتر ملک شما کمک شایانی خواهد کرد:
1. می توان اینگونه گفت که برخی از خانه های ساخت قدیمی در ترکیه فاقد گواهینامه سکونت هستند.
وگاها این خانه ها به سبب نرخ بالایی که در تعرفه های اب و گاز دارند مشتری ها را فراری می دهند. همچنین ،بانک های ترکیه همچنین از خانه و ملک شما فاقد گواهینامه ی سکونت باشد به شما وام خانه نمیدهند. اگر تصمیم دارید خانه خود را در ترکیه بدون گواهینامه سکونت بفروشید، قطعا خریداران آن برای جبران هزینه هایی که در اینده با ان روبرو خواهند شد درخواست تخفیف گسترده ای را از شما خواهند داشت.

2. اگر ملک شما در بهترین شرایط موجود باشند قطعا مشتریان زیادی را به خود جذب خواهد کرد و در این موقعیت شما باید کاملا برای فروش ملک خود آماده باشید. در ترکیه روند فروش خانه ها با سرعتی خیلی بیشتر از سایر کشورها جلو خواهد رفت واگر خریدار شما یک ترکیه ای خریدار به همراه پول نقد کافی باشد، فروش شما تنها حداکثر یک تا دو روز طول خواهد کشد. اگر نمیتوانید برای فروش ملکتان بصورت حضوری در ترکیه باشید با ما تماس بگیرید و مشکلاتتان را با گروه حرفه ای مشاورین آسمان درجریان بگذارید.

نتیجه گیری:
ترکیه به عنوان یک از کشور های چند فرهنگی و همچنین توریستی که از نظر جغرافیایی همسایه ی کشور عزیزمان ایران هم محسوب می گردد، در سالهای اخیر خرید و فروش ملک در ترکیه و ادامه تحصیل در این کشور مورد توجه ایرانیان و سایر کشور ها به عنوان بهترین انتخاب قرار گرفته است .
انتخاب کشوری جدید برای سرمایه گذاری و ادامه تحصل می تواند کمی نگران کننده کننده باشد، اما خبر خوب این است که گروه مشاورین فوق حرفه ای آسمان با چندین سال تجربه ی موفق در این زمینه میتواند بطور کلی نگرانی های شما در این زمینه را برطرف نماید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت گروه مشاورین آسمان به آدرس https://www.turkeyasuman.com مراجعه نمایید.

منابع:
https://www.spotblue.com/news/reasons-to-buy-property-in-turkey/
https://www.gov.uk/guidance/how-to-buy-property-in-turkey
https://www.spotblue.com/news/how-to-sell-your-house-in-turkey/
https://turkeyasuman.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه