وبلاگ

خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول

خرید ویلا در کادیکوی استانبول

اگر چه غالبا مهاجرین به ترکیه بخش اروپایی استانبول را برای خرید ملک و سرمایه گذاری انتخاب می کنند اما بخش آسیایی استانبول نیز با وجود مناطق بسیار مهم و موقعیت منحصر به فرد می تواند به اندازه ی بخش اروپایی استانبول مورد توجه باشد. کادیکوی استانبول از جمله مناطق آسیایی استانبول تلقی می شود که به دلیل نزدیکی به دریای مرمره یکی از پرطرفدار ترین مناطق استانبول برای سرمایه گذاری و اقامت موقت یا دائم تلقی می شود.اگر می خواهید در خصوص منطقه کادیکوی استانبول و شرایط خرید ویلا در کادیکوی استانبول بیشتر بدانید، توصیه می کنیم نوشتار پیش رو را حتما مطالعه نمایید.

منطقه کادیکوی استانبول

منطقه کادیکوی استانبول یکی از سرشناس ترین مناطق استانبول می باشد که در بخش آسیایی استانبول واقع شده است. این منطقه در قسمت جنوبی استانبول و در مجاورت دریای مرمره واقع شده است. نزدیکی به دریای مرمره و شکل گیری تجارت های مختلف در این منطقه سبب شده است تا کادیکوی استانبول جزو بهترین مناطق استانبول در قسمت آسیایی این شهر به حساب آید.  

مطالعه کنید » خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول

جاذبه های کادیکوی استانبول

از آن جا که کادیکوی استانبول یکی از قدیمی ترین و سرشناس ترین مناطق استانبول است با یک سفر چند روزه به این منطقه می توانید شاهد جاذبه های تاریخی مختلف و بناهای تاریخی بسیار زیبا باشید.

علاوه بر این مجاورت این منطقه با دریای مرمره خود عامل بسیار مهم جهت استقبال سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای خرید ویلا در کادیکوی استانبول بوده است. در کادیکوی استانبول معروف ترین خیابان استانبول یعنی خیابان بغداد و بهاریه واقع شده است که یکی از شیک ترین خیابان های استانبول است و از بهترین مناطق استانبول برای قدم زدن و ثبت لذت بخش ترین خاطرات است.

مزایای زندگی در کادیکوی

منطقه کادیکوی استانبول از جمله مناطق پر جمعیت محسوب می شود و تمام امکانات لازم برای یک زندگی آرام و ایده آل در آن فراهم است. با خرید ویلا در کادیکوی استانبول علاوه بر بهره مندی از طبیعت زیبای ساحلی، به لحاظ امکانات لازم برای زندگی دچار مشکل نخواهید شد.

خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول
خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول

منطقه کادیکوی استانبول به لحاظ خدمات حمل و نقل از مناطق بسیار پیشرفته در این حیطه محسوب می شود و همین عامل مهم سبب شده است تا شاهد استقبال سرمایه گذاران و مهاجرین مختلف در خصوص خرید ویلا در کادیکوی استانبول باشیم. با سکونت در منطقه کادیکوی استانبول امکان دسترسی سریع به مناطق مختلف استانبول را خواهید داشت. در کادیکوی خط مترو های بسیاری وجود دارد و شما در این زمینه دچار مشکل نخواهید شد.

در کادیکوی استانبول انواع مراکز خرید مدرن وجود دارد از جمله مراکز خرید مدرن این منطقه می توان به مرکز خرید پالادیوم اشاره کرد. برخی از مناطق کادیکوی مانند خیابان بهاریه و بغداد از جمله زیباترین خیابان های این منطقه هستند و انواع رستوران ها و کافه های مدرن و سنتی در این خیابان ها وجود دارند.

خرید ویلا در کادیکوی استانبول

در کادیکوی استانبول با توجه به نیاز و سلیقه تان می توانید هر نوع ملک مانند آپارتمان و ویلا را پیدا کنید. بنابراین از این جهت محدودیتی در انتخاب ملک مورد نظر در کادیکوی وجود ندارد. با این حال با توجه به دسترسی این منطقه به دریای مرمره غالب افراد به خرید ویلا در کادیکوی استانبول ترغیب می شوند.

با توجه به آن که کادیکوی استانبول جزو سرشناس ترین مناطق استانبول است و به لحاظ ارائه ی انواع خدمات رفاهی گسترده برای یک زندگی ایده آل در جایگاه ممتاز قرار دارد، لذا خرید یا اجاره ملک در این منطقه یک گزینه عالی برای سرمایه گذاری است. در حقیقت منطقه کادیکوی هر روزه با رشد قیمت مواجه بوده و همین امر ارزش سرمایه گذاری در این منطقه را افزایش می دهد. ضمن آن که با خرید ملک در کادیکوی استانبول طبق قانون ترکیه امکان اخذ اقامت و شهروندی ترکیه را خواهید یافت.

اکثر مناطق کادیکوی دسترسی آسان و راحتی به سایر مناطق استانبول دارند و از این حیث؛ کادیکوی یک منطقه ی عالی با موقعیت استراتژیک می باشد. با این حال منطقه کادیکوی یک منطقه نسبتا بزرگی است که دارای مناطق زیر مجموعه متعددی است و به طور کلی نمی توان در خصوص خرید ملک در کادیکوی اظهار نظر کرد لذا توصیه می شود اگر قصد خرید یا اجاره ملک در این منطقه را دارید حتما با کارشناسان و مشاوران املاک مجرب در ترکیه مشورت کنید.

قیمت ملک در کادیکوی استانبول

در خصوص قیمت ملک در کادیکوی استانبول به طور کلی نمی توان اظهار نظر کرد. همان طور که گفته شد منطقه کادیکوی منطقه ی بزرگی است و محله های متعدد آن می تواند قیمت های مختلفی داشته باشید. طبیعتا خیابان بغداد و بهاریه در کادیکوی از جمله گران ترین مناطق کادیکوی استانبول تلقی می شوند. اما مزیت خرید ملک در کادیکوی آن است که تقریبا با هر بودجه ای امکان خرید ملک و ویلا وجود دارد.  

علاوه بر محله ی انتخابی در کادیکوی، امکانات ویلا یا آپارتمان در کادیکوی مانند پارکینگ و چند خوابه بودن و متراژ آن، رو به دریا بودن و… می تواند در میزان قیمت خانه تاثیر گذار باشد. بنابراین توصیه می شود برای انتخاب کادیکوی برای زندگی و خرید ملک با یک مشاور املاک مجرب و کاربلد مشورت کنید.

نتیجه گیری

منطقه کادیکوی استانبول یکی از سرشناس ترین مناطق استانبول می باشد که در بخش جنوبی و در قسمت آسیایی این شهر واقع شده است. منطقه کادیکوی یکی از مناطق گسترده استانبول است که دارای محله های متعددی است.مجاورت این منطقه با دریای بسیار زیبای مرمره خود عامل بسیار مهم در جذب گردشگران و مهاجرین به این منطقه بوده است.

منطقه کادیکوی استانبول با وجود خدمات گسترده رفاهی و اجتماعی و انواع امکانات لازم برای یک زندگی ایده آل یک گزینه طلایی برای خرید ملک و سرمایه گذاری است. اگر چه خرید ویلا در کادیکوی استانبول می تواند یک انتخاب صحیح و منطقی باشد اما توجه داشته باشید که این منطقه دارای محله های متعددی است و در آن هم ملک به نسبت ارزان می توانید پیدا کنید و هم ویلا ها و آپارتمان های گران قیمت و لوکس.لذا توصیه می شود اگر قصد خرید ملک یا ویلا در کادیکوی استانبول را دارید با کارشناسان و مشاوران املاک مجرب شرکت آسمان در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه