وبلاگ

خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول

خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول

ترکیه از دیرباز به عنوان پل ارتباطی دو قاره اروپا و آسیا به حساب می آید و این موقعیت جغرافیایی خاص سبب شده است تا همواره مورد توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای یک سرمایه گذاری امن و مطمئن باشد.در این میان استانبول ترکیه به عنوان پایتخت این کشور و برخورداری از امکانات گسترده ی خدمات شهری همواره مورد توجه بوده است. استانبول دارای دو بخش اروپایی و آسیایی است و هر یک از این دو منطقه دارای مزیت های منحصر به فردی است که بایستی مطابق با سلیقه و نیاز مخاطب سنجیده شود. بیلیک دوزو استانبول یکی از مهم ترین و مورد توجه ترین مناطق اروپایی استانبول برای سرمایه گذاری، مهاجرت و سکونت دائم یا موقت است. اگر می خواهید با منطقه بیلیک دوزو استانبول و شرایط خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول بیشتر آشنا شوید؛ حتما مقاله ی پیش رو را مطالعه نمایید.

بیلیک دوزو استانبول

اگر می خواهید با منطقه ی بیلیک دوزو استانبول بیشتر آشنا شوید یا احتمالا قصد خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول را دارید لازم است در ابتدا در خصوص موقعیت جغرافیایی بیلیک دوزو صحبت کنیم.

منطقه بیلیک دوزو استانبول در غرب استانبول واقع شده است و در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد. به لحاظ جغرافیایی بیلیک دوزو استانبول منطقه ای سرسبز و زیبا با آب و هوای مطبوع می باشد که از جنوب در مجاورت دریای مرمره با چشم انداز مسحور کننده قرار دارد.

این منطقه با سواحل زیبا و رعایت تمام استاندارد های شهرسازی مدرن، یک منطقه ی لوکس و آرام به دور از شلوغی و ازدحام است. جذابیت های این منطقه با محله های رنگارنگ، انواع کافه ها و رستوران های مدرن و سنتی، آب و هوای مطلوب با منظره های طبیعی بسیار زیبا و جایگاه مناسب به لحاظ اقتصادی باعث شده است تا بیلیک دوزو استانبول یکی از مهاجر پذیر ترین مناطق در استانبول ترکیه در قلمداد شود. به طوری که همه ساله شاهد مهاجرین بسیاری از کشور های مختلف به خصوص ایرانیان به منطقه بیلیک دوزو استانبول هستیم.

جاذبه های گردشگری بیلیک دوزو

بیلیک دوزو استانبول یک منطقه ی تاریخی باستانی است و از دیرباز مورد توجه امپراطوران عثمانی قرار داشته است. یک سفر کوتاه مدت به این منطقه کافیست تا شما را با جاذبه های گردشگری فراوان مواجه کند. برخورداری این منطقه از گذشته ی تاریخی و فرهنگ غنی سبب شده است تا بیلیک دوزو استانبول یکی از مناطق مهم ترکیه و به عنوان مقصد گردشگران داخلی و خارجی باشد.

از جمله مناطق تاریخی و جاذبه های گردشگری بیلیک دوزو می توان به کاخ سلطان عبدالعزیز، موزه موجودات دریایی، بندر آلتاش یاکوپلو، چشمه مادربزرگ عایشه، ساحل وست مارینا، ساحل گل پینار، سالن بند بازی و… اشاره کرد.

زندگی در بیلیک دوزو استانبول

خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول و سکونت در این منطقه به لحاظ وجود امکانات گسترده ی خدمات شهری و رفاهی یک زندگی بی دغدغه، آرام و یک سرمایه گذاری امن و مطمئن برای شما به ارمغان خواهد آورد.

وجود دانشگاه های معتبر با کیفیت آموزشی بالا باعث شده است دانشجویان داخلی و خارجی بسیاری این منطقه را برای ادامه ی تحصیل انتخاب کنند. وجود خدمات تفریحی و رفاهی و مراکز خرید مدرن با حضور برترین برند های دنیا باعث شده است اهمیت این منطقه به لحاظ سرمایه گذاری دو چندان شود.

از جمله مراکز خرید مدرن و معروف در بیلیک دوزو استانبول می توان مراکز خرید مارمارا پارک استانبول، مرکز خرید بیلیجیوم، مرکز خرید بی سیتی، مرکز خرید پرلاویستا، پارادایس و… را نام برد.

بیلک دوزو استانبول به لحاظ دسترسی آسان و خدمات حمل و نقل پیشرفته در جایگاه مناسبی قرار دارد. این منطقه به دلیل نزدیکی به اتوبان اصلی شهر امکان دسترسی آسان به بیشتر نقاط استانبول را فراهم آورده است. وجود خطوط ۲۴ ساعته متروباس در این منطقه سبب شده است تا ساکنین این منطقه به راحتی رفت و آمد کنند. بیلیک دوزو در نزدیکی فرودگاه آتاتورک قرار دارد اما از مرکز شهر استانبول نسبتا دور است در هر حال با وجود سیستم حمل و نقل پیشرفته در این منطقه امکان دسترسی آسان و سریع به مرکز استانبول وجود دارد.

خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول

بیلیک دوز استانبول یکی از مناطق لوکس و مرفه استانبول می باشد و به لحاظ پروژه های ساخت و ساز مدرن و لوکس جزو مناطق پیشگام محسوب می شود. خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول به عنوان یک منطقه ی پیشرفته، یک سرمایه گذاری صحیح و مطمئن است و با توجه به رشد هر روزه این منطقه می تواند صحیح ترین گزینه ی ممکن باشد.

نسبت به سایر مناطق استانبول، خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول دارای قیمت مناسب تری است البته با توجه به نوع ملک، نوع منطقه، امکانات ملک و متراژ خانه و نیاز و سلیقه ی مخاطب، قیمت خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول می تواند بسیار متفاوت و متغیر باشد.

خرید ملک در بیلیک دوزو امکان اخذ اقامت ترکیه را برای شما به راحتی فراهم می کند و با سرمایه گذاری متناسب در خرید ملک حتی می توانید شهروندی ترکیه را اخذ کنید.

نتیجه گیری

بیلیک دوزو استانبول یکی از مناطق مهم شهر استانبول در ترکیه محسوب می شود‌. این منطقه در نقطه ی غربی استانبول و در قسمت اروپایی این شهر قرار دارد.

منطقه ی بیلیک دوزو یکی از مناطق مدرن و لوکس نشین استانبول است و با پروژه های گسترده ی مسکونی و ساخت و ساز های مدرن به لحاظ سرمایه گذاری بسیار مورد توجه است.

مطالعه کنید » خرید آپارتمان دست دوم در ازمیر

خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول با وجود خدمات گسترده و امکانات رفاهی، دسترسی آسان و خدمات حمل و نقل پیشرفته برای زندگی و سکونت دائم یا موقت می تواند یک گزینه ی طلایی باشد. آشنایی با شرایط خرید ملک در این منطقه به منظور یک سرمایه گذاری امن و مطمئن مسئله ی مهمی است که باید در خصوص آن با کارشناسان این حوزه مشورت کنید بدین منظور؛ شما می توانید برای آگاهی از شرایط خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول یا اجاره خانه در این منطقه با کارشناسان و مشاوران مجرب شرکت آسمان در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه