وبلاگ

بهترین منطقه ازمیر برای خرید خانه

خرید ملک تجاری در ازمیر

اگر به دنبال سرمایه گذاری و خرید ملک تجاری در ترکیه هستید، بی شک ازمیر یک گزینه ی طلایی برای شماست! قرار گرفتن این شهر در خط ساحلی دریای اژه و موقعیت بندری، صنعتی و تجاری آن یک شرایط فوق العاده را برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم آورده است. حضور همه ساله و برپایی نمایشگاه های مختلف تجاری بین المللی در ازمیر این منطقه را به قطب تجاری ترکیه تبدیل کرده است علاوه بر این ثبات اقتصادی این منطقه و دوری از نوسان های اقتصادی شرایط مطلوبی را برای یک سرمایه گذاری مطمئن و دور از ضرر و زیان هنگفت مالی فراهم آورده است.  پس اگر شما نیز ازمیر را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اید و به دنبال خرید ملک تجاری در ازمیر هستید شک نکنید که صحیح ترین انتخاب ممکن را کرده اید. البته انتخاب ازمیر برای سرمایه گذاری نیازمند توجه به نکات ضروری و آشنایی با انواع املاک تجاری واقع در ازمیر و موقعیت هر یک با توجه به نیاز مخاطب است که در نوشتار پیش رو به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

ازمیر؛ قطب تجاری ترکیه

موقعیت خاص جغرافیایی ازمیر و قرار داشتن آن در خط ساحلی دریای اژه نقش بسیار مهمی در گسترش تجارت و صنعت در این منطقه داشته است. ازمیر نسبت به سایر نقاط ترکیه از ثبات اقتصادی بیشتری برخوردار است و هزینه های زندگی در این شهر نسبت به سایر شهر های ترکیه بسیار پایین تر است. علاوه بر این جمعیت اندک این منطقه سبب شده است تا موقعیت ها و فرصت های شغلی متعددی در این شهر وجود داشته باشد. به طوری که اشخاص بسیاری خصوصا ایرانیان پس از مهاجرت به ترکیه و سکونت در ازمیر به سرعت مشغول به کار می شوند‌.

 حضور سالانه انواع نمایشگاه های بین المللی تجاری در ازمیر نیز نقش مهمی در گسترش تجارت و صنعت در این منطقه داشته است به طوری که از این منطقه با عنوان قطب تجاری ترکیه یاد می شود.

مطالعه کنید » مشاور املاک در ازمیر

بنابراین با توجه به موارد گفته شده سرمایه گذاری و خرید ملک تجاری در ازمیر گزینه ای بسیار مطلوب به حساب می آید اما چگونگی این کار نیاز به تحقیق و بررسی و مراجعه به افراد کارشناس دارد.

نمایشگاه ها و مراکز تجاری ازمیر

ازمیر به سبب دارا بودن موقعیت خاص و زیبای جغرافیایی همه ساله دارای گردشگران و توریست های مختلف از سراسر نقاط دنیا می باشد. این منطقه همچنین سالانه میزبان نمایشگاه های مختلف تجاری و صنعتی بین المللی است‌. ازمیر به لحاظ امکانات و خدمات شهری دارای جایگاه خاص و ممتاز است از جمله می توان به سیستم گسترده حمل و نقل شهری در این منطقه اشاره کرد.

ازمیر به سبب موقعیت تجاری خود دارای مراکز تجاری بسیاری است که معروف ترین برند های دنیا در آن با یکدیگر رقابت می کنند. از جمله مراکز مهم تجاری واقع در ازمیر ترکیه می توان به پارک اوت لت، اوپتیموم، مرکز خرید آگورا، فروم برنوا، کوناک پیر، اوزدیلک، کیپا و… اشاره کرد که در هر یک برند های ملی و بین المللی بیشماری با یکدیگر رقابت می کنند. با توجه به چنین موقعیت مطلوب تجاری و صنعتی خرید ملک تجاری در ازمیر و سرمایه گذاری در این منطقه می تواند تجارتی پر سود و مطمئن برای شما به ارمغان آورد.

خرید ملک تجاری در ازمیر

انواع ملک تجاری در ازمیر

طبیعتا برای شروع یک سرمایه گذاری بایستی تمام نکات لازم تحقیق و بررسی شود. ازمیر به دلیل موقعیت ممتاز تجاری دارای املاک تجاری مختلفی است که انتخاب هر یک با توجه به نیاز مخاطب بایستی سنجیده شود. طبیعتا برای شروع یک سرمایه گذاری آشنایی با برند های شناخته شده دنیا و دریافت فرانچایز می تواند یک تجارت مطمئن و به دور از هر گونه ضرر و زیان مالی را برای شما فراهم آورد. در خصوص خرید ملک تجاری در ازمیر توسط مهاجرین به خصوص ایرانیان خرید مغازه در ازمیر می تواند یک کسب و کار بسیار موفق را فراهم آورد. انتخاب یک مکان مناسب برای خرید ملک تجاری در ازمیر خود مسئله ی مهمی است که لازم است پیش از آن با کارشناسان متخصص این حوزه مشورت کنید.

خرید ملک تجاری در ازمیر

خرید ملک تجاری در ازمیر به خصوص خرید مغازه و راه اندازی یک کسب و کار در این منطقه طبیعتا نیازمند دوندگی های بیشتری نسبت به خرید ملک مسکونی دارد. دریافت مجوز های مختلف کار ، اظهارنامه مالیاتی و دریافت تایید اداره مالیات و… نیازمند آشنایی دقیق با قوانین و مقررات این زمینه در ترکیه است. همچنین انتخاب یک منطقه مناسب برای خرید ملک تجاری در ازمیر در جهت رونق کسب و کار و تجارت شما می تواند نقش بسیار موثری داشته باشد. مسئله ای که غالب سرمایه گذاران خارجی نسبت به آن آگاهی کم تری دارند‌.

مطالعه کنید » خرید ملک در ترکیه

مشاوره خرید ملک تجاری

توجه داشته باشید که انتخاب ملک تجاری برای خرید یا اجاره در ترکیه نیازمند آگاهی با رویه و مقدمات ضروری این امر در ترکیه است. آشنایی با قوانین خرید و فروش ملک و اخذ مجوز های کار و مالیاتی از جمله مسائلی است که مهاجرین نسبت به آن آگاهی کمتری دارند. لذا توصیه می شود پیش از هر اقدامی جهت خرید ملک تجاری در ترکیه با اشخاص کارشناس و مجرب در این حوزه مشورت کنید و به بررسی دقیق و همه جانبه بپردازید و سپس اقدام به خرید ملک تجاری نمایید‌.

نتیجه گیری

ازمیر به عنوان یکی از مهم ترین شهر های ترکیه از دیرباز به سبب موقعیت خاص جغرافیایی، قطب تجاری ترکیه به حساب می آید. این شهر به لحاظ صنعت و تجارت و برگزاری نمایشگاه های تجاری بین المللی از جایگاه ممتازی برخوردار است. به طوری که به جهت ثبات اقتصادی این منطقه سرمایه گذاران مختلف این شهر را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند.خرید ملک تجاری در این منطقه با تحقیق و بررسی همه جانبه می تواند نوید یک تجارت پرسود و سرمایه گذاری مطمئن را به شما ببخشد به طوری که از این تصمیم خود هرگز پشیمان نشوید. شرکت آسمان با برخورداری از کادر مجرب و حرفه ای در زمینه مشاور املاک، خرید، فروش، اجاره آپارتمان، ویلا و ملک تجاری در ترکیه می تواند شما را در اتخاذ یک تصمیم صحیح و مطمئن یاری نماید. 

مشاهده کنید » خرید ویلا در ازمیر ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه