وبلاگ

خرید خانه در برج سفیر استانبول

خرید خانه در برج سفیر استانبول

استانبول ترکیه به عنوان قطب تجاری و اقتصادی و با توجه به واقع شدن در موقعیت جغرافیایی استراتژیک میان دو قاره اروپا و آسیا همواره مورد توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری بوده است. آشنایی با مناطق مختلف استانبول و شرایط خرید ملک یکی از موارد بسیار ضروری برای یک سرمایه گذاری مطمئن و پر سود است.در این میان؛ برج سفیر استانبول یکی از معروف ترین سازه های مدرن با معماری بی نظیر محسوب می شود که تقریبا همه آن را می شناسند! برج سفیر در یکی از بهترین و لوکس ترین مناطق استانبول یعنی بشیکتاش قرار گرفته است و با وجود امکانات گسترده و معماری مسحور کننده یک گزینه ی مطلوب برای سرمایه گذاری امن و مطمئن است. اگر قصد آشنایی بیشتر با برج سفیر استانبول و شرایط خرید خانه در برج سفیر استانبول را دارید توصیه می کنیم نوشتار پیش رو را حتما مطالعه نمایید.

برج سفیر استانبول

برج سفیر استانبول یکی از لوکس ترین و منحصر به فرد ترین پروژه های ساختمانی در استانبول تلقی می شود و از جمله بلندترین برج های استانبول به حساب می آید که اصولا جایگاه اشخاص ثروتمند بوده است. برج سفیر استانبول در یکی از معروف ترین مناطق ترکیه یعنی بشیکتاش و منطقه ی کایتانه واقع شده است. بنابراین در بخش اروپایی استانبول قرار دارد.

مطالعه کنید » قیمت آپارتمان در استانبول 2021

اگر سری به استانبول بزنید حتما با دیدن معماری زیبا و مدرن برج سفیر شگفت زده خواهید شد! زیبایی مسحور کننده ی برج سفیر تا آن جا است که لقب یاقوت کبود استانبول را از آن خود کرده است و با وجود امکانات بسیار گسترده و ضروری برای یک زندگی خاص و ایده آل می تواند بهترین انتخاب ممکن برای سرمایه گذاری باشد.

در برج سفیر استانبول می توانید استانبول را از ارتفاع ۲۰۰ متری نظاره گر باشید. همچنین در برج سفیر یک باغ فضای سبز و انواع فروشگاه های مختلف با حضور معروف ترین برند های دنیا وجود دارد.

خرید خانه در برج سفیر استانبول

برج سفیر استانبول در خیابان معروف بیوک دره قرار گرفته است و به طور کلی این منطقه یکی لوکس ترین مناطق استانبول می باشد. با خرید خانه در برج سفیر استانبول همه چیز برای یک زندگی مرفه با امکانات حرفه ای و فوق العاده فراهم است. از جمله امکانات حرفه ای و گسترده در برج سفیر استانبول می توان به انواع باشگاه های ورزشی، سالن فیتنس، پارک کودکان، رستوران و کافه های مدرن، استخر فضای باز و سرپوشیده، سینما، نگهبانی و سیستم امنیتی پیشرفته و… اشاره کرد.

مطالعه کنید » خرید ملک در ترکیه

اگر قصد خرید خانه در برج سفیر استانبول را دارید لازم است بدانید که در برج سفیر امکان خرید یا اجاره هر نوع آپارتمان یا رزیدنس های مسکونی با امکانات مختلف و منطبق با سلیقه و نیاز مخاطب وجود دارد. آپارتمان های مسکونی در برج سفیر اکثرا ۱ الی ۶ خوابه با متراژ بالا هستند. در بالاترین طبقه برج سفیر می توانید از دیدن منظره ی زیبای دریا بهره مند شوید.

قیمت آپارتمان در برج سفیر استانبول

قیمت آپارتمان در برج سفیر استانبول

با توجه به آن که برج سفیر در یکی از معروف ترین و گران ترین مناطق استانبول واقع شده است و با وجود امکانات گسترده و معماری خاص برج سفیر، طبیعتا قیمت خرید خانه در برج سفیر استانبول نسبت به سایر مناطق استانبول گران تر است اما اگر قصد خرید خانه در برج سفیر را دارید با توجه به نوع واحد آپارتمانی، نوع امکانات آن، متراژ آپارتمان، تعداد اتاق و… می تواند میزان قیمت بسیار متغیر باشد.لذا توصیه می شود در این خصوص حتما با کارشناسان و مشاوران املاک مجرب در ترکیه مشورت کنید.

با خرید خانه در برج سفیر استانبول، طبق قانون ترکیه تحت شرایطی امکان اخذ اقامت و شهروندی این کشور را خواهید یافت. همچنین با توجه به واقع شدن برج سفیر در یکی از بهترین مناطق استانبول امکان دسترسی آسان به سایر نقاط استانبول را خواهید داشت و به راحتی امکان جا به جایی با دلموش، مترو و متروباس را خواهید داشت.

مطالعه کنید » خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول

مشاوره خرید آپارتمان در برج سفیر

با توجه به آن که اخیرا شاهد سرمایه گذاری روزافزون سرمایه گذاران و مهاجرین ایرانی به ترکیه و به خصوص استانبول هستیم بهره گیری از مشاوره با کارشناسان مجرب خرید ملک در ترکیه و آشنایی با شرایط و نحوه سرمایه گذاری در ترکیه و شرایط اخذ اقامت ضروری به نظر می رسد.

متاسفانه بسیار دیده می شود که اشخاص به دلیل عدم آگاهی لازم در خصوص شرایط خرید ملک در ترکیه و انتخاب نادرست، متحمل ضرر و زیان های مالی جبران ناپذیر شده اند. لذا توصیه می کنیم پیش از اقدام به خرید ملک یا آپارتمان در ترکیه حتما با دقت لازم جوانب امر را بسنجید و از  مشاوره با اشخاص متخصص و با تجربه در این حیطه بهره مند شوید.

در این راستا شرکت آسمان با برخورداری از کادر مجرب مشاورین املاک در ترکیه و با دپارتمان های تخصصی در حوزه های خرید ملک و سرمایه گذاری، خدمات پذیرش تحصیلی، امور شهروندی و اقامت و… می تواند شما را در خصوص اتخاذ بهترین تصمیم ممکن یاری کند.

نتیجه گیری خرید خانه در برج سفیر

برج سفیر استانبول یکی از معروف ترین سازه های مدرن و لوکس در ترکیه محسوب می شود که کمتر کسی است که آن را نشناسد. برج سفیر استانبول در منطقه بشیکتاش که یکی از مشهور ترین مناطق استانبول است واقع شده است. برج سفیر با انواع آپارتمان ها و رزیدنس های مسکونی با امکانات حرفه ای می تواند تجربه ی یک زندگی خاص و منحصر به فرد را برای شما به ارمغان آورد. قیمت خرید خانه در برج سفیر استانبول با توجه به نوع امکانات و متراژ هر آپارتمان متغیر است. سرمایه گذاری با خرید خانه در برج سفیر می تواند یک سرمایه گذاری امن و مطمئن باشد و تحت شرایطی موجبات اخذ شهروندی ترکیه را برای شما فراهم آورد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و نحوه ی خرید آپارتمان در برج سفیر استانبول با کارشناسان و مشاوران املاک شرکت آسمان در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه