وبلاگ

خرید خانه در آتاشهیر استانبول

خرید خانه در آتاشهیر استانبول

خرید خانه در آتاشهیر استانبول بسیار پر رونق می باشد و این روزها از سوی اتباع سایر کشورها به خصوص ایرانیان که قصد خرید ملک در ترکیه را دارند، با استقبال رو به رو شده است.
جهت اجاره و خرید خانه در آتاشهیر استانبول بر روی لینک کلیک کنید.
با توجه به این که عده ای از هموطنان عزیزمان در پی خرید خانه در آتاشهیر استانبول و یا سایر نقاط ترکیه برای سرمایه گذاری، اخذ پاسپورت، اخذ اقامت و … هستند، مایل اند اطلاعات کافی در این زمینه بدست آورند؛ که در همین راستا، گروه مشاورین آسمان سعی نموده اطلاعات مورد نیاز را با انتشار این پست به اشتراک بگذارد، از این رو پیشنهاد می کنیم تا پایان با همراه شوید.
آتاشهیر استانبول
آن هایی که قصد خرید خانه در آتاشهیر استانبول را دارند بهتر است که قبل از هر چیزی این منطقه را از ابعاد گوناگون از جمله موقعیت جغرافیایی، وضعیت امکانات رفاهی و زیرساخت های لازم حمل و نقل، قیمت مسکن و … مورد بررسی قرار دهند تا بیشتر با وضعیت آن آشنا شوند. بنابراین در این بخش از مقاله می خواهیم به معرفی آتاشیهر استانبول بپردازیم.
آتاشهیر یکی از محله های معروف استانبول است که در بخش آناتولی قرار گرفته است. همان طور که می دانید ترکیه در دو قاره اروپا و آسیا واقع گردیده که استانبول و از جمله آتاشهیر از نظر موقعیت جغرافیایی در خاک آسیا یا همان آناتولی قرار گرفته است.
آتاشهیر در سال 2008 پس از جدا سازی از کادیکوی، عمرانیه و اسکودار به یکی از مناطق 39 گانه استانبول ملحق گردید و در سال 2009 رسما شهرداری این منطقه راه اندازی شد. آتاشهیر از نظر جغرافیایی به مناطق مختلفی محدود می گردد. این شهر از شمال باعمرانیه، از شرق با مال ثپه، از جنوب با کادیکوی و از شمال شرقی نیز با سنجاق تپه در ارتباط است.

خرید خانه در آتاشهیر استانبول
خرید خانه در آتاشهیر استانبول

امکانات موجود در منطقه آتاشهیر استانبول
آتاشهیر یکی از مناطق مهم و اقتصادی در استانبول است چرا که مرکز مالی بین المللی استانبول و داد و ستد در این شهر به حساب می آید. علاوه بر این آتاشهیر از نظر امکانات رفاهی و زیرساخت های حمل و نقل نیز بسیار پیشرفته و مدرن می باشد.
این شهر با منطقه ای همچون خیابان بغداد، که یکی از طولانی ترین خیابان های ترکیه است 15 دقیقه، تا پل فاتح 10 دقیقه و با فرودگاه صبیحا نیز 20 دقیقه فاصله دارد.
این منطقه از نظر امکانات ورزشی نیز توانسته به دستاوردهای مهمی برسد از جمله این که خانه تیم معروف بسکتبال فنر باغچه در آتاشهیر قرار گرفته است. دارای یک باشگاه گلف و باشگاه فوتبال زنان می باشد. شهرداری این منطقه به منظور بالا بردن سطح دانش و فرهنگ مردم، کتابخانه ای بزرگ در میدان اصلی آتاشهیر به منظور دسترسی همگان قرار داده است.
دلایل خرید خانه در آتاشهیر استانبول
حال که با آتاشهیر استانبول آَشنا شدیم در این بخش می خواهیم به دلایل و چرایی انتخاب این منطقه برای خرید خانه و سایر مستغلات بپردازیم. از مهمترین این دلایل می توان اشاره ای به موارد زیر نمود:
1- ارزش بالا به ازای هر متر مربع
یکی از مهمترین دلایل خرید خانه در آتاشهیر استانبول، ارزش عالی ملک به ازای هر متر مربع می باشد. از این رو برای افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند، خرید خانه می تواند گزینه ای ایده آل باشد چرا که روز به روز به ارزش آن افزوده می گردد.
2- تنوع در ملک و مستغلات
تنوع در املاک یکی دیگر از دلایلی است که موجب شده تا افراد زیادی به سمت خرید کشانده شوند. خریداران علاوه بر خرید خانه در آتاشهیر استانبول می توانند گزینه های دیگری از جمله استودیو، آپارتمان، ویلا، زمین و سایر مستغلات را با قیمت های باور نکردنی انتخاب و در نهایت خریداری نمایند.
3- شرایط خرید آسان
وجود قوانین آسان در رابطه با خرید ملک در ترکیه از دیگر دلایل سرمایه گذاری در این کشور می باشد. در سال های قبل، فرایند خرید بسیار پیچده بود که شاید افراد بسیاری موفق به این امر نمی شدند؛ اما در سال های اخیر دولت ترکیه به منظور جذب هر چه بیشتر سرمایه گذار به خصوص از کشورهای خارجی، قوانین را بسیار آسان تر نموده است.
4- شرایط پرداخت مناسب
شاید پرداخت کل مبلغ برای برخی از خریداران سنگین باشد، به همین جهت بسیاری از خانه های آتاشهیر به خصوص خانه های نوساز و پیش خرید از شرایط پیش پرداخت و اقساطی برخوردار هستند. از این رو افراد مجبور نیستند که کل مبلغ را یکجا پرداخت کنند، بلکه می توانند طی چندین سال بدهی خود را با صاحبان ملک تسویه نمایند.
5- هزینه نسبتا پایین زندگی
هزینه زندگی در آتاشهیر با توجه به امکانات مناسب رفاهی که دارد در مقایسه با شهرهای اروپایی پایین تر است. از این رو زندگی در این منطقه بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.
حجم بالای سرگرمی و فعالیت، دسترسی آسان، نزدیکی به ایران، اجازه تحصیل رایگان، افتتاح حساب بانکی، مراوده تجاری با سایر کشورها، داشتن ویزا کارت و یا مستر کارت به منظور خرید از برندهای جهانی، اجازه فروش، اجاره و یا معاوضه آپارتمان از دیگر دلایلی است که خارجیان بی شماری را به سمت خرید خانه در آتاشهیر استانبول جذب نموده است.
کلام پایانی
خرید خانه در آتاشهیر استانبول بنا به دلایلی که اشاره نمودیم گزینه ای مناسب برای آن دسته از افرادی است که می خواهند در این کشور سرمایه گذاری کنند و یا این که حق شهروندی و پاسپورت را بگیرند. چنانچه خواهان خرید خانه و یا سایر مستغلات در کشور ترکیه هستید، بهتر است که قبل از هر اقدامی اطلاعات کافی در زمینه مد نظر به دست آورید تا بتوانید بهترین ملک را که ارزش سرمایه گذاری داشته باشد، خریداری کنید. برای این امر می توانید سری به گروه مشاورین آسمان بزنید. این تیم با برخورداری از مشاورین مجرب، می توانند به بهترین شکل شما را در رساندن به خواسته تان یاری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه