وبلاگ

خرید آپارتمان دست دوم در ازمیر

خرید آپارتمان دست دوم در ازمیر

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

ازمیر ترکیه یکی از شهر های مهم ترکیه محسوب می شود که سبب جاذبه های فراوان گردشگری و موقعیت صنعتی و تجاری در کانون توجه اشخاص بسیاری برای سرمایه گذاری و اقامت دائم قرار دارد. آب و هوای فوق العاده، امنیت بالا، کم هزینه بودن زندگی در این شهر نسبت به سایر نقاط ترکیه، وجود انواع خدمات و امکانات شهری و دسترسی آسان همگی از مزایای انتخاب ازمیر برای زندگی یا یک سفر فوق العاده است. در این میان اشخاص بسیاری به دلایل عدیده ازمیر را به عنوان کانون سرمایه گذاری و خرید ملک مورد انتخاب قرار می دهند. این روز ها خرید آپارتمان دست دوم در ازمیر به دلیل قیمت ارزان این واحد های آپارتمانی نسبت به سایر پروژه های ساختمانی و دلایل دیگر بسیار مورد توجه قرار دارد. اگر شما نیز به دنبال خرید ملک در ازمیر ترکیه هستید مقاله زیر را تا انتها دنبال نمایید.

زندگی در ازمیر ترکیه
موقعیت خاص جغرافیایی و صنعتی و تجاری در ازمیر سبب شده است که اشخاص بسیاری پس از یک سفر به ازمیر ترکیه به فکر خرید ملک و سرمایه گذاری در ازمیر بیافتند. اما علت این همه علاقه به زندگی در ازمیر و همچنین خرید آپارتمان دست دوم در ازمیر مسئله ای است که در ادامه این مقاله به توضیح آن می پردازیم.
ازمیر ترکیه سومین شهر مهم ترکیه پس از استانبول و آنتالیا محسوب می شود. این شهر با جمعیتی حدود چهار میلیون و دویست و بیست هزار نفر یک شهر زیبای باستانی و تجاری است که در فضای دل انگیز دریای اژه و خط ساحلی آن یک محیط آرامش بخش برای سفری چند روزه یا حتی اقامت دائم برای شما فراهم می آورد.
هزینه پایین زندگی در ازمیر نسبت به استانبول و آنتالیا سبب شده است افراد بسیاری با خرید آپارتمان دست دوم در ازمیر و از طریق خرید ملک شرایط لازم برای مهاجرت و اقامت دائم در ترکیه را برای خود فراهم کنند. همچنین به دلیل رونق اقتصادی این شهر با خرید ملک و سرمایه گذاری در این شهر اغلب مهاجرین با فرصت های شغلی بسیار مواجه می شوند.
به طور کلی انتخاب ازمیر برای زندگی توسط ایرانیان به جهت تشابهات فرهنگی میان دو کشور یک انتخاب صحیح است که از آن پشیمان نخواهید شد!

جاذبه های گردشگری ازمیر
ازمیر ترکیه یک شهر ساحلی است و در نزدیکی دریای اژه قرار دارد. ساحلی بودن این شهر و آب و هوای دلپذیر آن سبب شده است این شهر در زمره شهر های زیبای ترکیه به حساب آید. این شهر جاذبه های گردشگری بسیار زیادی دارد که از میان آن ها می توان برج ساعت میدان کناک، کلیسای سنت پلیکارت، خانه حضرت مریم، غار اصحاب کهف و معبد آپلون اشاره کرد‌.
همچنین جاذبه های طبیعی این منطقه مانند سواحل شنی و خط ساحلی زیبا و آب و هوای دلپذیر، غروب زیبای خورشید در منطقه کردون و… همگی باعث شده است این منطقه به محیطی خاص برای گذران اوقات در آرامشی وصف ناپذیر تبدیل شود.

منطقه آسیایی استانبول

مراکز خرید و دسترسی در ازمیر
ازمیر دارای امکانات و خدمات شهری گسترده است. در این میان وجود مراکز خرید مدرن با حضور اغلب برند های معروف بین المللی شرایط یک زندگی خاص و ایده آل در این منطقه را فراهم آورده است. از بزرگ ترین مراکز خرید ازمیر می توان به مرکز خرید آگورا، مرکز خرید کیپا و اوت لت و مرکز خرید فروم برنوا اشاره کرد‌.
ازمیر از سیستم حمل و نقل قوی برخوردار است و از طریق تراموا، اتوبوس و مترو و کشتی امکان جا به جایی درون شهری را خواهید داشت. به طور کلی به جهت توریستی بودن ازمیر این منطقه از سیستم حمل و نقل و دسترسی آسانی نسبت به سایر شهر های ترکیه برخوردار است.


خرید آپارتمان دست دوم در ازمیر
سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه به سبب برخورداری ازمیر از رونق اقتصادی و با توجه به این که ازمیر منطقه ای است که به لحاظ تجاری و صنعتی رشد چشم گیر داشته امروزه مورد توجه افراد بسیاری است.
در این میان و به جهت هزینه های پایین زندگی در ازمیر نسبت به سایر نقاط ترکیه افراد بسیاری به دنبال خرید آپارتمان دست دوم در ازمیر ترکیه هستند. خرید آپارتمان دست دوم در ازمیر شرایط لازم را برای اخذ اقامت دائم در ازمیر برای شما فراهم می آورد و می تواند آغاز یک سرمایه گذاری درست و پر سود باشد.
ازمیر ترکیه به جهت برخورداری از دانشگاه ها با سطح علمی بالا مورد توجه دانشجویان بسیاری برای ادامه تحصیل است. به همین دلیل شاید دغدغه ی بسیاری از آنان خرید آپارتمان در ازمیر باشد.
به طور کلی این روز ها خرید آپارتمان دست دوم در ازمیر به جهت قیمت ارزان این آپارتمان ها نسبت به سایر پروژه های ساختمانی و همین طور از پیش آماده بودن آن ها مورد توجه افراد بسیاری است.خرید آپارتمان دست دوم در ازمیر لزوما به معنای خرید آپارتمان های قدیمی نیست بلکه غالب این آپارتمان ها از امکانات خوبی برخوردارند و صرفا از جهاتی مانند شرایط پرداختی و… با سایر پروژه های ساختمانی در ازمیر تفاوت دارند.

مشاوره خرید ملک ازمیر
اصولا خرید یا اجاره ملک در ترکیه به خصوص خرید آپارتمان دست دوم در ازمیر نیازمند آگاهی از شرایط و قوانین و مقررات خرید و فروش ملک در ترکیه است که غالب افراد به خصوص کسانی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند نسبت به آن ناآگاه هستند. طبیعتا اشخاص با تمام سرمایه ی چند ساله خود تصمیم به خرید ملک در ترکیه می گیرند و یک سهل انگاری کافی ست تا با ضرر و زیان مالی غیر قابل جبران مواجه شوند. لذا توصیه ما این است که پیش از هر اقدامی در خصوص خرید یا اجاره ملک در ازمیر با افراد متخصص و کارشناس خرید ملک در ترکیه مشورت کنید.

جمع بندی
ازمیر ترکیه پس از استانبول و آنتالیا سومین شهر مهم ترکیه محسوب می شود. این شهر از جمله شهر های بندری و ساحلس محسوب می شود که به جهت رشد اقتصادی یک شهر مهم تجاری و صنعتی به حساب می آید. رونق اقتصادی و به خصوص هزینه پایین زندگی در ازمیر نسبت به سایر نقاط ترکیه مانند استانبول و آنتالیا سبب شده است اشخاص بسیاری در فکر خرید یا اجاره ملک در ازمیر باشند. اگر شما نیز به دنبال آگاهی از شرایط خرید ملک در ازمیر ترکیه هستید حتما با مشاورین و کارشناسان شرکت آسمان مشورت کنید.

قیمت آپارتمان در استانبول 2021

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه