وبلاگ

مشاور املاک در ازمیر

خرید آپارتمان در منطقه آسیایی استانبول

[vc_row][vc_column][vc_column_text]خرید آپارتمان منطقه آسیایی استانبول

امروزه اشخاص بسیاری هستند که با روش های مختلفی چون اقامت از طریق تحصیل یا خرید ملک یا خانه در فکر مهاجرت به ترکیه هستند. در این میان شمار ایرانیانی که ترکیه را برای مهاجرت یا سفر انتخاب می کنند با توجه به همسایگی این کشور و تشابهات فرهنگی میان این دو کشور هر روزه در حال افزایش است و طبیعتا انتخاب استانبول برای سفر یا مهاجرت به ترکیه با توجه به این که این شهر مرکز اقتصادی و فرهنگی این کشور است در کانون توجه اشخاص بسیاری قرار گرفته است. انتخاب و خرید آپارتمان و سرمایه گذاری در استانبول ترکیه اگر چه مورد توجه افراد بسیاری است اما انتخاب یک مکان مناسب در این شهر و توجه به قوانین شهری ناظر بر این منطقه مسئله ای است که به سبب کم توجهی ممکن است منجر به ایجاد ضرر و زیان مالی شود. در حقیقت استانبول به عنوان بزرگ ترین و پر جمعیت ترین شهر در ترکیه به حساب می آید و دارای دو بخش اروپایی و آسیایی است هر یک از این بخش ها ویژگی های خاص خود را دارد و حسب نیاز مخاطب ممکن است انتخاب هر یک از بخش های اروپایی یا آسیایی برای خرید یا اجاره آپارتمان در استانبول متفاوت باشد. در این نوشتار قصد داریم شما را با خرید آپارتمان در منطقه آسیایی استانبول آشنا کنیم تا با ارزیابی ملاک های لازم بهترین تصمیم را جهت خرید ملک در منطقه آسیایی استانبول اتخاذ نمایید.

منطقه آسیایی استانبول

استانبول ترکیه بزرگ ترین شهر ترکیه محسوب می شود که بخشی از آن در قاره اروپا و بخشی از آن در قاره آسیا قرار دارد.به همین جهت از دو منطقه آسیایی و اروپایی در استانبول صحبت می شود. رونق اقتصادی و تولیدی در استانبول سبب شده است تا اشخاص بسیاری فکر سرمایه گذاری در استانبول را داشته باشند و ممکن است در این تردید باشند که منطقه آسیایی استانبول برای سرمایه گذاری بهتر است یا منطقه اروپایی استانبول؟!
واقعیت آن است که سرمایه گذاری در هر دو منطقه مزایای خاص خود را دارد البته حضور کمپانی ها و شرکت های ترکی و بین المللی در منطقه اروپایی استانبول سبب شده است اشخاص بسیاری این منطقه را برای سرمایه گذاری انتخاب کنند اما بهتر است از توجه به بخش آسیایی استانبول نیز غفلت نکنید زیرا مزیت های بسیار و امنیت این منطقه ممکن است شما را به سرمایه گذاری یا خرید آپارتمان در منطقه آسیایی استانبول ترغیب کند.
منطقه آسیایی استانبول با حدود یک سوم جمعیت کل شهر و معماری خاص و مدرن مورد توجه طرفداران این منطقه است. وجود مناطق کادیکوی و اسکودار و بیکوز با طبیعت خاص و منحصر به فرد و وجود انواع امکانات و خدمات شهری و دسترسی آسان سبب شده است افراد بسیاری منطقه آسیایی استانبول را به قسمت اروپایی آن ترجیح دهند.

جاذبه های منطقه آسیایی استانبول

بر خلاف منطقه اروپایی استانبول، بخش آسیایی استانبول یک بخش قدیمی و اصیل است. از نظر طبیعت و جاذبه های طبیعی شک نکنید که منطقه ی آسیایی استانبول یک منطقه بکر و خاص است‌ زیرا دور تا دور این منطقه را چهار دریای مرمره، مدیترانه، سیاه و اژه احاطه کرده است. از جمله جاذبه های گردشگری منطقه آسیایی استانبول می توان به موارد زیر اشاره کرد:
● کیز کولسی یا قلعه دختر در منطقه اسکودار
● پارک جنگلی پولونزکوی
● پارک جنگلی میحرابات کروسو
● قسمت آسیایی تنگه بسفر
● رصد خانه کاندیلی

دسترسی و مراکز خرید

منطقه آسیایی استانبول خود از چندین منطقه مهم تشکیل شده است که در هر یک از این مناطق مراکز خرید با حضور انواع برند های معروف دنیا فعالیت می کنند. معروف ترین منطقه آسیایی استانبول که به لحاظ دسترسی و حضور انواع مراکز خرید حقیقتا قلب استانبول محسوب می شود، منطقه کادیکوی است. منطقه کادیکوی با برخورداری از سیستم حمل و نقل دریایی می تواند شما را در کوتاه ترین زمان از منطقه اروپایی استانبول به منطقه آسیایی و بالعکس برساند. همچنین در این منطقه به خصوص در خیابان بغداد با دنیایی از مراکز خرید با معروف ترین برند های دنیا از جمله مرکز خرید کوزی مواجه می شوید و می توانید یک روز خاطره انگیز را در خیابان بغداد با فضای سرزنده و پر نشاط آن برای خود و خانواده تان رقم بزنید.
در جستجوی مناطق آسیایی استانبول بهتر است به هیچ طریقی از منطقه اسکودار غفلت نکنید. اسکودار بهترین انتخاب ممکن برای خرید آپارتمان در منطقه آسیایی استانبول است.اسکودار از انواع ویلاها و خانه ها با ویو و منظره ساحلی برخوردار است. این منطقه با دسترسی آسان و انواع مراکز خرید از جمله مرکز خرید عمار به یکی از مناطق مهم برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی تبدیل شده است.
مطالعه کنید » خرید آپارتمان در آتاشهیر

خرید آپارتمان در منطقه آسیایی استانبول

در خصوص خرید ملک در منطقه آسیایی استانبول منطقه کادیکوی از بهترین مناطق این منطقه به حساب می آید. دسترسی آسان و برخورداری از سیستم حمل و نقل دریایی می تواند شما را به راحتی از منطقه ی آسیایی استانبول به بخش اروپایی آن برساند. خرید آپارتمان در خیابان بغداد استانبول که در منطقه کادیکوی قرار دارد یکی از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری است. این خیابان با طول تقریبی ۱۴ کیلومتر و با برخورداری از انواع رستوران ها و کافه ها و مراکز خرید با حضور بهترین برند های بین المللی یکی از لوکس ترین خیابان های این منطقه به حساب می آید.
از بهترین مناطق برای خرید آپارتمان در منطقه آسیایی استانبول می توان به اسکودار، کارتال، آتاشهیر و شیله اشاره کرد که در هر مورد و با توجه به شرایط ملک و نیاز مخاطب و میزان متراژ و ویو آن قیمت آپارتمان برای خرید یا اجاره می تواند متفاوت باشد.

مزایای مشاوره خرید آپارتمان

امروزه هر موضوع به ظاهر ساده ای به یک امر تخصصی بدل شده است. در این میان خرید آپارتمان در منطقه آسیایی استانبول نیز کار چندان ساده ای نیست و لازم است پیش از هر اقدامی با یک کارشناس و مشاور خرید آپارتمان در ترکیه مشورت کرد. طبیعتا افراد با اتکا به سرمایه ای که در طی چندین سال به دست آورده اند به فکر خرید آپارتمان در ترکیه می افتند و اگر تجربه ی کافی در این موضوع نداشته باشند ممکن است با ضرر و زیان مالی جبران ناپذیر مواجه شوند. آشنایی با قوانین و مقررات ناظر بر ملک یا اجاره نامه در ترکیه و انتخاب یک مکان امن و مناسب حسب نیاز مخاطب مسئله ای است که غالب سرمایه گذاران خارجی نسبت به آن آگاهی ندارند. لذا توصیه می شود که اگر قصد خرید آپارتمان در منطقه آسیایی استانبول را دارید پیش از هر اقدامی با کادر مجرب مشاورین املاک شرکت آسمان مشورت کنید.
مطالعه کنید » بخش آسیایی استانبول

نتیجه گیری

استانبول ترکیه به عنوان مرکز اقتصادی و تولیدی این کشور همواره مورد توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای اقامت یا مهاجرت بوده است. استانبول ترکیه به عنوان پل ارتباطی دو قاره آسیا و اروپا محسوب می شود و لذا دارای دو منطقه آسیایی و اروپایی است. سرمایه گذاری و خرید آپارتمان در هر یک از این دو بخش مزایای خاص خود را دارد که در این مقاله به خرید آپارتمان در منطقه آسیایی این شهر پرداخته شد. شما می توانید برای کسب آگاهی بیشتر در خصوص خرید ملک در منطقه آسیایی استانبول با مشاورین و کارشناسان شرکت آسمان مشورت کنید و بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ نمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه