وبلاگ

خرید آپارتمان در باهچه شهیر استانبول

خرید آپارتمان در باهچه شهیر استانبول

خرید ملک در ترکیه یک گزینه ی طلایی برای سرمایه گذاری امن و مطمئن تلقی می شود. با توجه به ثبات اقتصادی حاکم بر ترکیه و امکانات گسترده ی شهری زندگی در ترکیه می تواند همان زندگی ایده آل و منحصر به فردی باشد که در جست و جوی آن بودید. با این حال آشنایی با شرایط خرید ملک در ترکیه و قوانین و مقررات معاملات و شهر ها و مناطق مختلف این کشور برای یک سرمایه گذاری مطمئن و به طور از هر گونه ضرر و زیان احتمالی ضروری است.منطقه باهچه شهیر استانبول یکی از مناطق لوکس و زیبای استانبول محسوب می شود که اخیرا در کانون توجه مهاجران مختلف به ترکیه می باشد‌. در این نوشتار قصد داریم شما را با شرایط و مزایای خرید آپارتمان در باهچه شهیر استانبول بیشتر آشنا کنیم. 

منطقه باهچه شهیر استانبول

اگر با موقعیت جغرافیایی شهر استانبول آشنا باشید، حتما می دانید که این شهر از دو بخش آسیایی و اروپایی تشکیل شده است. منطقه باهچه شهیر یا باغچه شهیر استانبول دقیقا در بخش شمال غربی قسمت اروپایی استانبول قرار دارد. این منطقه واقع در شهرستان باشاک شهیر است و با وجود پروژه های ساختمانی متنوع و در حال ساخت یکی از مناطق در حال رشد به لحاظ سرمایه گذاری و خرید ملک است.

باهچه شهیر یکی از مناطق سرسبز با معماری لوکس و مدرن است که برای اشخاصی که به دنبال زندگی در یک محیط سرسبز و آرام هستند بهترین گزینه ی ممکن تلقی می شود. با خرید آپارتمان در باهچه شهیر استانبول می توانید یک زندگی فوق العاده و آرام را تجربه کنید.

جاذبه های گردشگری باهچه شهیر استانبول

باهچه شهیر استانبول میان دو دریاچه ی چکمجه و بیوک چکمجه قرار دارد.از جمله مناطق دیدنی و جاذبه های تفریحی و گردشگری این منطقه می توان به دریاچه ی مصنوعی باهچه شهیر، پارک جنگلی شاملار، غارهای یاریم بورگاز، مرکز فرهنگ و هنر باهچه شهیر، مرکز ورزش و سلامت باهچه شهیر و… اشاره کرد.

از آن جا که این منطقه یکی از مناطق مدرن استانبول محسوب می شود انواع مراکز خرید مدرن را می توانید در این منطقه پیدا کنید. از جمله مراکز خرید مدرن در باهچه شهیر استانبول می توان به مرکز خرید استانبول، مرکز خرید دپوزیتو، مرکز خرید باشاک، مرکز خرید المپیا، مرکز خرید اوت لت، مرکز خرید پرستیژ مال و… اشاره کرد.

زندگی در باهچه شهیر استانبول

اگر قصد خرید آپارتمان در باهچه شهیر استانبول و زندگی در این منطقه را دارید  لازم است بدانید که این منطقه با دارا بودن امکانات گسترده ی شهری و سیستم حمل و نقل پیشرفته یکی از بهترین و شیک ترین مناطق استانبول به حساب می آید.

مطالعه کنید » خرید خانه در پندیک استانبول

در این منطقه مدارس و دانشگاه های معتبر با کیفیت آموزشی بالا وجود دارند و از این حیث بابت آینده ی تحصیلی فرزندتان نگرانی نخواهید داشت.

این منطقه به لحاظ دسترسی آسان و خدمات حمل و نقل در جایگاه مناسبی قرار دارد. به این طریق که در این منطقه با وجود بزرگراه TEM به سایر نقاط استانبول دسترسی آسانی خواهید داشت. با وجود شبکه ی اتوبوس رانی استانبول و ایستگاه مترو در باشاک شهیر نگرانی از جهت حمل و نقل آسان نخواهید داشت.فرودگاه آتاتورک نیز در قسمت شمال غربی باهچه شهیر قرار گرفته است. این منطقه با مرکز شهر استانبول حدود سی کیلومتر فاصله دارد و با وجود خدمات حمل و نقل امکان دسترسی آسان به مرکز شهر در کوتاه ترین زمان ممکن وجود دارد.

باهچه شهیر استانبول یکی از مهاجر پذیر ترین نقاط استانبول محسوب می شود و بسیاری از ایرانیان این منطقه را برای سکونت و زندگی در استانبول انتخاب می کنند.

خرید آپارتمان در باهچه شهیر استانبول

با خرید آپارتمان در باهچه شهیر استانبول می توانید هم یک سرمایه گذاری مطمئن و پر سود داشته باشید و هم از طریق خرید ملک، اقامت ترکیه را اخذ کنید.

در باهچه شهیر استانبول می توانید هر نوع ملک با هر نوع امکاناتی منطبق با سلیقه تان پیدا کنید. باهچه شهیر استانبول به معماری مسکونی زیبا و مدرن معروف است. خرید آپارتمان در باهچه شهیر استانبول از طریق اقساط نیز ممکن است. قیمت خرید آپارتمان در باهچه شهیر استانبول با توجه به نوع ملک، محله ی انتخابی، امکانات آپارتمان مانند آسانسور، پارکینگ و… می تواند بسیار متفاوت باشد.

محله باهچه شهیر از مناطق تازه ساز و نوساز استانبول می باشد در شمال این منطقه شاهد ویلا های بسیار هستیم که نسبت به سایر مناطق گران تر هستند اما در منطقه ی دیگر باهچه شهیر با پروژه های ساختمانی و مجتمع های مسکونی انبوه مواجه می شوید که از لحاظ قیمت بسیار مناسب هستند.

خرید آپارتمان در باهچه شهیر استانبول اگرچه یک تصمیم منطقی می تواند باشد اما آشنایی با شرایط خرید ملک و اطلاعات دقیق درباره ی رشد منطقه و سرمایه گذاری صحیح نیازمند مشورت با کارشناسان این حوزه است. لذا توصیه ی ما این است که پیش از اقدام به خرید آپارتمان در این منطقه با کارشناسان و مشاوران املاک در ترکیه مشورت کنید.

نتیجه گیری

منطقه ی باهچه شهیر یا باغچه شهیر یکی از مناطق مدرن و لوکس نشین واقع در بخش شمال غربی استانبول واقع در بخش اروپایی این شهر است. باهچه شهیر استانبول به دلیل وجود فضای سرسبز و معماری رنگارنگ مدرن بسیار معروف است.

مطالعه کنید » خرید خانه در بیلوک دوزو استانبول

زندگی در باهچه شهیر استانبول با وجود امکانات گسترده شهری مانند انواع مراکز خرید مدرن، کافه ها و رستوران های مختلف، مراکز درمانی مجهز و مدارس و دانشگاه های مختلف با کیفیت آموزشی بالا می تواند یک گزینه ی طلایی باشد.

در منطقه باهچه شهیر می توانید همه نوع ملک مطابق با سلیقه تان بیابید. خرید آپارتمان در باهچه شهیر استانبول از طریق اقساط بدون بهره امکان پذیر است و با توجه به در حال رشد بودن یک منطقه می تواند یک سرمایه گذاری پر سود باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید ملک در باهچه شهیر استانبول با کارشناسان مجرب و مشاوران املاک شرکت آسمان در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه