وبلاگ

قیمت آپارتمان در استانبول به پول ایران

بررسی بیشتر قیمت آپارتمان در استانبول به پول ایران

استانبول یکی از بهترین و محبوب ترین کشور شهرهای کشور ترکیه است که در شمال غرب آن واقع شده است. در این شهر وسایل نقلیه زیادی مانند کشتی ها و پل ها و تونل ها، اتوبوس، مترو و مونوریل وجود دارد که سبب تسهیل حمل و نقل شهروندان آن شده است. در این شهر مکان های تفریحی و مناظر زیبایی وجود دارد از این رو بیشتر افراد این شهر زیبا را به عنوان مقصدی مناسب برای سفر و یا مهاجرت به ترکیه انتخاب می کنند. همچنین در شهر استانبول اکثر آپارتمان ها به سیستم هوشمند خانگی مجهز هستند و افراد زیادی از سراسر جهان مشتاق به زندگی در این شهر هستند. در اینجا ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که قیمت آپارتمان در استانبول به پول ایران چقدر می شود که در ادامه به آن می پردازیم.
ساخت و ساز در صنعت
در حال حاضر ترکیه پس از کشور چین دومین صنعت ساخت و ساز بزرگ در دنیا را دارد. در چند سال گذشته صنعت ساخت و ساز به علت افزایش یافتن تقاضای مردم برای خرید ملک در کشور ترکیه و همچنین تمایل سرمایه گذاران داخلی و خارجی به ساخت و ساز، این صنعت در این کشور رونق پیدا کرده است در شهرهای کشور ترکیه مانند استانبول و آنتالیا ایش فروش ملک به اتباع خارجی حدودا ۷۸% در سال ۲۰۱۶ میلادی افزایش پیدا کرد.
یکی از علت های این که خرید ملک در ترکیه افزایش پیدا کرده است این است که مردم سراسر دنیا مخصوصا هموطنان ایرانی تمایل زیادی به خرید ملک در این کشور دارند. عوامل زیادی مانند آب و هوای دلچسب طبیعت بکر و مزایای تحصیلی و جذابیت های گردشگری و نزدیکی مسافت و مناسب بودن هزینه های زندگی و تحصیل و قدرت پاسپورت کشور ترکیه و وجود شباهت فرهنگ و مذهب و محصولات با کیفیت بالا در ترکیه سبب افزایش علاقه مردم ایران برای زندگی در این کشور شده است.

قیمت آپارتمان در استانبول به پول ایران
قیمت آپارتمان در استانبول به پول ایران

آیا قیمت آپارتمان در استانبول به پول ایران چقدر است؟
با توجه به نکات گفته شده ممکن است شما هم جزو افرادی باشید که علاقه مند ن به خرید ملک در استانبول هستند پس در این جا باید با قیمت آپارتمان در استانبول به پول ایران به طور کامل آشنا باشید. در مرحله اول باید بگوییم که قیمت آپارتمان در کشور ترکیه نسبت به کشور ایران بسیار پایین است همچنین مانند کشور ایران قیمت آپارتمان در کشور ترکیه به محله و امکانات آن بستگی دارد. البته از آن جایی که قیمت دلار و دیگر ارز همواره در حال نوسان است نمی توان با قطعیت یک پاسخ برای این که قیمت آپارتمان در استانبول به پول ایران چقدر است داشته باشیم اما در سال ۲۰۲۰ با ۲۵۰ میلیون تومان پول می توانستیم یک سوئیت ۳۵ متری بدون خواب در یکی از مناطق خوب استانبول خریداری کنیم.
همچنین در همین سال قیمت آپارتمان های تک خواب در همان مناطق شهر استانبول از ۴۰۰ میلیون تومان آغاز می شد. قیمت آپارتمان‌ های دو خوابه در شهر استانبول به پول ایران از 400 میلیون تومان شروع می شود. همچنین قیمت ویلا های دوبلکس شهر استانبول به پول ایران حدود یک میلیارد ۳۰۰ میلیون بود. در شهر استانبول میانگین قیمت هر متر مربع 8.223 لیر است. البته افرادی که در مناطقی از شهر استانبول زندگی می کنند که با مرکز آن فاصله زیادی دارد قیمت کمتری را برای خرید آپارتمان پرداخت می‌ کنند.
خرید آپارتمان در ترکیه
همانطور که گفتیم در کشور ترکیه قیمت آپارتمان بسیار کم تر از کشور ایران است و اگر شما قصد خرید آپارتمان در استانبول را دارید اما قادر نیستید پول زیادی را برای انجام این کار خرج کنید باز هم می توانید در مناطق قدیمی تر و پایین تر در این شهر آپارتمان بخرید. البته باید دقت کنید که افرادی که در محله‌ های قدیمی و بومز این شهر وجود داشته اند اما باید توجه کنید که افرادی که شهر استانبول زندگی می کنند نمی توانند به راحتی هر فرد جدیدی را بپذیرند و به همین علت است که گفته می شود اگر قصد خرید آپارتمان در شهر استانبول را دارید بهتر است از افراد باتجربه همان منطقه کمک بگیریم.
قیمت آپارتمان در استانبول
قیمت آپارتمان در استانبول

قیمت برخی از مناطق استانبول
گران ترین مناطق کشور ترکیه قیمتی کمتر از املاک کشور ایران دارند. در واقع در کشور ترکیه قیمت املاک تغییرات شدیدی ندارد و کاملا کنترل شده پیش می رود. بهترین پاسخ برای سوال قیمت آپارتمان در استانبول به پول ایران چقدر می شود توجه به قیمت منطقه شیشلی است. این منطقه به علت این که از مناطق مرکزی شهر استانبول به حساب می‌ آید قیمت بیشتری دارد. به طور مثال اگر یک آپارتمان یک خوابه در این منطقه بخرید باید یک میلیون و ۴۰۰ هزار لیر پرداخت کنید که اگر قیمت هر لیر 2 هزار تومان باشد به پول ایران باید ۲ میلیارد و ۸۰۰ هزار تومان پول پرداخت کنید. همچنین برای آگاهی از قیمت آپارتمان در استانبول به پول ایران می توان منطقه اسن یورت را مثال زد که در قسمت غربی شهر استانبول قرار دارد. این منطقه جز مناطق ارزان این شهر به حساب می‌ آید.
به طور کلی می توان گفت که در این منطقه قیمت یک واحد تک خواب ۲۵۰ هزار لیر است که اگر هر لیر دو هزار تومان باشد قیمت آن ۵۰۰ میلیون تومان به پول ایران می‌ شود. یکی از قدیمی ترین مناطق شهر استانبول منطقه کادیکوی است طبیعتاً اگر قصد خرید آپارتمان در چنین مناطقی را داشته باشید باید پول بیشتری را پرداخت کنید.

٪ نظر

    • لطفا جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید یک آپارتمان یک خوابه با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید.
      تلفن ثابت:
      0090-0216-5650565
      تلفن مدیریت و مشاوره حقوقی :
      0090-552-5651565
      تلفن های مشاورین فارسی زبان:
      0090-552-5653565
      0090-552-5654565

    • لطفا جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد رهن و اجاره خانه در ترکیه با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید.
      تلفن ثابت:
      0090-0216-5650565
      تلفن مدیریت و مشاوره حقوقی :
      0090-552-5651565
      تلفن های مشاورین فارسی زبان:
      0090-552-5653565
      0090-552-5654565

    • لطفا جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قیمت آپارتمان در استانبول با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید.
      تلفن ثابت:
      0090-0216-5650565
      تلفن مدیریت و مشاوره حقوقی :
      0090-552-5651565
      تلفن های مشاورین فارسی زبان:
      0090-552-5653565
      0090-552-5654565

    • لطفا جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قیمت آپارتمان در ترکیه با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید.
      تلفن ثابت:
      0090-0216-5650565
      تلفن مدیریت و مشاوره حقوقی :
      0090-552-5651565
      تلفن های مشاورین فارسی زبان:
      0090-552-5653565
      0090-552-5654565

  1. چند منطقه ارزان قیمت آپارتمان در استانبول به پول ایران رو معرفی میکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه