وبلاگ

اجاره خانه ماهانه در استانبول منطقه شیشلی

اجاره خانه ماهانه در استانبول منطقه شیشلی

موقعیت جغرافیایی و آب و هوا مناسب و تشابهات فرهنگی کشور ترکیه سبب شده است تا اشخاص بسیاری در فکر مهاجرت به ترکیه بیافتند. به طوری که امروزه خرید و اجاره خانه ماهانه در استانبول منطقه شیشلی یکی از مورد استقبال ترین سرمایه گذاری ها جهت خرید ملک در ترکیه است.
جهت خرید و اجاره خانه ماهانه در استانبول منطقه شیشلی بر روی لینک کلیک کنید.
ترکیه با توجه به آن که پل ارتباطی میان دو قاره اروپا و آسیا است غالبا چه برای سفر و چه برای مهاجرت در مرکز توجه افراد مختلف قرار دارد. بنابراین افراد بسیاری هستند که از طریق روش هایی چون اقامت از طریق تحصیل یا خرید ملک و خانه در ترکیه قصد مهاجرت به این کشور را دارند.
در این میان یکی از مناطق ترکیه که بسیار مورد توجه اشخاص است منطقه شیشلی ترکیه است. منطقه شیشلی در استان استانبول و در ناحیه مرمره قرار دارد. این منطقه به جهت برخورداری از جاذبه های گردشگری متعدد می تواند بهترین گزینه ممکن برای گذراندن تعطیلات و سفر باشد. اگر شما نیز به دنبال آگاهی از اجاره خانه ماهانه در استانبول منطقه شیشلی هستید می توانید نوشتار زیر را تا انتها مطالعه نمایید.
منطقه شیشلی استانبول
منطقه شیشلی استانبول در بخش اروپایی استانبول ترکیه قرار دارد. این منطقه یکی از مناطق مرفه نشین ترکیه در استانبول محسوب می شود. برخورداری از انواع مراکز خرید و هتل های لوکس و انواع جاذبه های گردشگری مهم سبب شده است تا این منطقه در کانون توجه اشخاص مختلف به خصوص سرمایه گذاران خارجی قرار گیرد.
کشور ترکیه به سبب برخورداری از تشابهات فرهنگی و مذهبی با ایران مورد توجه ایرانیان برای سفر یا مهاجرت بوده است. اگر شما به دنبال یک منطقه ی مناسب در استانبول ترکیه هستید پیشنهاد ما منطقه شیشلی ترکیه است. جمعیت منطقه شیشلی ترکیه با توجه به آخرین سرشماری انجام شده در سال ۲۰۱۲ میلادی حدودا ۳۰۰ هزار نفر می باشد.
منطقه شیشلی ترکیه یک منطقه مرکزی است و دارای انواع خدمات حمل و نقل عمومی است و دسترسی بسیار راحتی به مترو و میادین مهم شهر دارد. اجاره خانه ماهانه در استانبول منطقه شیشلی، به جهت دسترسی به انواع خدمات مانند بیمارستان و مدارس و انواع رستوران ها و سالن های ورزشی و سالن تئاتر و… می تواند بهترین انتخاب ممکن برای گذران تعطیلات و مسافرت محسوب شود.

اجاره خانه ماهانه در استانبول منطقه شیشلی
اجاره خانه ماهانه در استانبول منطقه شیشلی

جاذبه های گردشگری شیشلی استانبول
اجاره خانه ماهانه در استانبول منطقه شیشلی با توجه به وجود جاذبه های گردشگری متعدد و مهم در این منطقه می تواند در گذران اوقات فراغت شما در ترکیه یک گزینه ی مناسب محسوب شود. این منطقه دارای جاذبه های گردشگری چون خانه موزه آتاتورک، مسجد تاریخی تشویکیه،کاخ ایهلامور، موزه نظامی استانبول، کلیسای سنت اسپریت، گالری هنر مدرن و… است.
مسجد تاریخی تشویکیه از نخستین مسجد هایی است به سبک اروپایی ساخته شده است و دارای ستون های سنگی و تزئینات چشم نوازی است. همچنین این منطقه دارای انواع مراکز تجاری و خرید است که از میان آن ها می توان به مرکز خرید زورلو اشاره کرد که یکی از مهم ترین و مشهور ترین مراکز خرید تجاری استانبول به حساب می آید و بهترین برند های دنیا در حوزه های مختلفی چون پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و جواهرات و… در این مرکز خرید لوکس به چشم می خورند.
مرکز خرید جواهر استانبول، مرکز خرید آستوریا، مرکز خرید پروفیلو و مرکز خرید اوزدیلک پارک استانبول و مرکز خرید کانیون از مراکز خرید مهم در منطقه شیشلی ترکیه می باشند.
عوامل موثر بر اجاره خانه ماهانه در استانبول منطقه شیشلی
اگر به دنبال اجاره خانه در شیشلی هستید توجه داشته باشید که اجاره خانه ماهانه در استانبول با توجه به انتخاب شما می تواند متفاوت باشد. اجاره خانه در شیشلی استانبول در نقاط مرفه نشین و لوکس مانند ترامپ تاور،کوآسار و منطقه بومونتی می تواند گران باشد. اما در هر حال میزان اجاره خانه ماهانه در استانبول منطقه شیشلی می تواند حسب مورد متفاوت باشد و میزان پول پیش یا دپوزیت ساختمان با توجه به وضعیت اقتصادی متغیر باشد.
مشاوره اجاره خانه در شیشلی
همانطور که گفته شد از مزیت های اجاره خانه ماهانه در استانبول دسترسی آسان به مترو و میادین مهم شهری مانند میدان تکسیم است ضمن آن که این منطقه دارای مراکز خرید فوق العاده و انواع خدمات ورزشی و بهداشتی و تفریحی است. منطقه شیشلی ترکیه دارای ویو های بسیار زیبا و دیدنی است که می تواند در زمان های اوقات فراغت لحظاتی به یاد ماندنی برای شما و خانواده تان به ارمغان آورد. پارک ماچکا از زیبایی های طبیعی خاصی برخوردار است و دارای که تلکابین است که می توانید با سوار شدن تله کابین از این فضای زیبا لذت ببرید.
میان اجاره خانه ماهانه در استانبول منطقه شیشلی همانگونه که گفته شد می تواند با توجه به نیاز مخاطب، متراژ خانه و محل قرار گیری ساختمان متفاوت باشد که لازم است پیش از تصمیم به اجاره خانه در شیشلی ترکیه با مشاورین و کارشناسان آشنا به قوانین و ساختار شهری کشور ترکیه مشورت نمایید.
جمع بندی اجاره خانه در شیشلی ترکیه
در این نوشتار به بررسی منطقه شیشلی استانبول در کشور ترکیه و اجاره خانه ماهانه در استانبول منطقه شیشلی پرداخته شد.منطقه شیشلی ترکیه یکی از مناطق اروپایی در استانبول ترکیه محسوب می شود.
این منطقه جزء مناطق مرفه نشین و اعیان نشین ترکیه است و به جهت برخورداری از مراکز تجاری مهم و متعدد چون مرکز خرید آستوریا، مرکز خرید پروفیلو و مرکز خرید اوزدیلک پارک استانبول و مرکز خرید کانیون و … همواره مورد توجه اغلب سرمایه گذاران خارجی بوده است.
منطقه شیشلی ترکیه به جهت برخورداری از دسترسی فوق العاده به حمل و نقل عمومی و انواع خدمات شهری و جاذبه های گردشگری مهمی چون خانه موزه آتاتورک،مسجد تاریخی تشویکیه،کاخ ایهلامور، موزه نظامی استانبول، کلیسای سنت اسپریت، گالری هنر مدرن می تواند مناسب ترین انتخاب برای گذران اوقات فراغت و سفر باشد. شما می توانید برای آگاهی بیشتر از اجاره خانه ماهانه در استانبول همین حالا با مشاورین و کارشناسان مجرب آسمان ارتباط برقرار کنید و بهترین تصمیم ممکن را در خصوص اجاره خانه ماهانه در استانبول منطقه شیشلی اتخاذ نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه