وبلاگ

اجاره آپارتمان در بیوک چکمجه استانبول

اجاره آپارتمان در بیوک چکمجه استانبول

منطقه بیوک چکمجه استانبول در قسمت اروپايي شهر استانبول واقع شده است. اين منطقه زيبا را مي توان به عنوان غربي ترين محله استانبول توصيف کرد که از سمت شمال با چاتالجا، از سمت غرب با سيليوري، از طرف شرق با منطقه بيليکدوزو همسايه است و از طرف جنوب نيز به درياي مرمره مي رسد. به طوری که امروزه خرید و اجاره آپارتمان در بیوک چکمجه استانبول یکی از مورد استقبال ترین سرمایه گذاری ها جهت خرید ملک در ترکیه است.
جهت خرید و اجاره آپارتمان در بیوک چکمجه استانبول بر روی لینک کلیک کنید.
منطقه بیوک چکمجه استانبول با مرکز شهر حدود يک ساعت فاصله دارد. علت نام گذاري اين منطقه وجود درياچه چکمجه در اين منطقه است. اين درياچه بزرگترين درياچه شهر استانبول محسوب مي شود. اين منطقه يک منطقه بسيار زيبا و آرام مي باشد و انتخابي بسيار مناسب براي زندگي در استانبول است.
منطقه بیوک چکمجه استانبول داراي حدود 240000 نفر جمعيت مي باشد و يکي از مناطق بسيار خوش و آب و هوا در شهر استانبول به شمار مي آيد. به گونه اي که اين منطقه داراي تابستان هايي خنک و زمستان هايي معتدل مي باشد. در اين منطقه واحد هاي مسکوني بسيار زيادي با منظره رو به دريا وجود دارند که مي توانيد با اقامت در آن ها يک زندگي فوق العاده را تجربه کنيد.
در اين مقاله قصد داريم تا به بررسي منطقه بیوک چکمجه و همچنين اجاره آپارتمان در بیوک چکمجه استانبول بپردازيم و شما را با اين منطقه جذاب آشنا کنيم. پس اگر شما هم قصد سفر به اين منطقه زيبا و يا قصد اجاره آپارتمان در بيوک چکمجه استانبول را داريد تا انتهاي اين مقاله با ما همراه باشيد تا اطلاعات کافي را در اين زمينه بدست آوريد.
محله های مختلف منطقه بیوک چکمجه استانبول
منطقه بیوک چکمجه استانبول داراي 39 محله مختلف مي باشد که قيمت اجاره و خريد آپارتمان در هر يک از آن ها با محله ديگر متفاوت است. از جمله محله هاي اين منطقه مي توان به محله آتاتورک، محله جلاليه، محله باهچه لي اولر، محله چاک ماکلي، محله فاتيح، محله کاميلوبا، محله ميماروبا محله اولوس، محله سينانوبا، محله گوزلجه، محله اکينوبا، محله ديزدآريه، محله مورات چشمه، محله پينارتپه و محله ترکوبا اشاره نمود.

اجاره آپارتمان در بیوک چکمجه استانبول
اجاره آپارتمان در بیوک چکمجه استانبول

وضعیت حمل و نقل در منطقه بیوک چکمجه استانبول
وضعيت حمل و نقل در منطقه بیوک چکمجه و همچنين دسترسي هاي موجود در اين منطقه مناسب مي باشد. به گونه اي که مي توان از طريق بنادر مختلف و وسايل حمل و نقل عمومي مختلف به اين منطقه زيبا دسترسي داشت. به عبارت ديگر مي توان به واسطه وسيله هاي حمل و نقل آبي، زميني و هوايي به اين منطقه دسترسي پيدا کرد. همچنين لازم به ذکر است که يک فرودگاه در 10 کيلومتري منطقه بیوک چکمجه قرار دارد که براي سفر به وسيله هواپيماهاي کوچک و شخصي مورد استفاده قرار مي گيرد.
امکانات مختلف موجود در منطقه بیوک چکمجه استانبول
از جمله امکانات ديدني در منطقه بیوک چکمجه استانبول مي توان به ايستگاه تلويزيوني موجود در اين منطقه اشاره نمود. اين ايستگاه تلويزيوني سومين ايستگاه تلويزيوني بزرگ جهان محسوب مي گردد. همچنين در اين منطقه وسايل نقليه مختلف، پاساژ ها و مراکز خريد فوق العاده و سالن هاي ورزشي بسيار جذابي وجود دارند.
از جاذبه هاي ديدني اين منطقه مي توان به مسجد سوکولو محمد پاشا، مسیر سلطان سلیمان بزرگ، پل سلطان سلیمان القانونی و همچنين پارک بزرگی با نام تاباچیک کاملیک که در اين منطقه وجود دارد و همه روزه بازديد کنندگان فراواني براي بازديد از آن به اين منطقه مي آيند، اشاره نمود. از نظر امکانات آموزشي نيز اين منطقه شرايط بسيار مناسبي دارد. به طور مثال در اين منطقه 265 مدرسه و 3 موسسه و يک دانشگاه موجود مي باشند.
اين منطقه همچنين داراي بيش از 240 مرکز بهداشت که شامل بيمارستان هاي عمومي، کلينيک هاي درماني و بيمارستان هاي خصوصي و … مي باشد، است. از نکات قابل توجه در اين منطقه، برگزاري همه ساله فستيوال فرهنگ و هنر در منطقه بیوک چکمجه استانبول است. این فستیوال سومین فستیوال بزرگ جهانی از نظر اندازه و تعداد بازدیدکنندگان مي باشد.
عوامل موثر بر اجاره آپارتمان در بیوک چکمجه استانبول
همان گونه که اشاره شد منطقه بیوک چکمجه استانبول به واسطه دارا بودن آب و هواي مناسب، دسترسي هاي مناسب آن به مناطق مختلف شهري و همچنين به دليل وسعت آن و نيز نزدیکی به مناطقی همچون بیلیک دوزو و سیلیوری به يک منطقه جذاب و پرطرفدار براي زندگي و سرمايه گذاري مي باشد. شهرک هاي ويلايي و مجتمع هاي آپارتماني بسياري در اين منطقه زيبا و آرام موجود مي باشند که شما مي توانيد متناسب با سليقه و بودجه خود اقدام به خريد و يا اجاره هر يک از آن ها نماييد.
از جمله مزاياي خريد و يا اجاره ملک در اين منطقه اين است که آپارتمان ها و خانه هاي موجود در اين منطقه داراي ويوهاي بسيار زيبا و بي نظيري مي باشند که مي تواند تجربه اي عالي را براي شما و خانواده تان به ارمغان بياورند. قيمت اجاره ملک در اين منطقه به عوامل متعددي همچون محله قرارگيري ملک، متراژ آن، تعدا اتاق ها، مدت زمان مورد نظر براي اجاره ملک، سن بنا و … وابسته است.
جمع بندی اجاره آپارتمان در بیوک چکمجه استانبول
در اين مقاله به بررسي منطقه بیوک چکمجه و همچنين اجاره آپارتمان در بیوک چکمجه استانبول پرداختيم. همان گونه که اشاره شد اين منطقه، يکي از مناطق رو به رو رشد در شهر استانبول مي باشد که به واسطه امکانات مختلف موجود در آن مي تواند به عنوان محلي مناسب براي سکونت افراد انتخاب شود.
اگر شما هم به دنبال يک زندگي آرام به همراه امکانات عالي و مناظري فوق العاده مي باشيد، منطقه بیوک چکمجه استانبول مي تواند يک انتخاب بسيار مناسب براي شما باشد. اما قبل از تصميم به خريد و يا اجاره آپارتمان در بیوک چکمجه استانبول بهتر است با افراد آگاه و آشنا به قوانين و ساختار شهري کشور ترکيه مشورت کنيد تا در آينده با مشکل مواجه نشويد. پس فرصت را از دست ندهيد و همين امروز با مشاوران و کارشناسان مجرب ما ارتباط برقرار کنيد و از مشاوره ها و راهنمايي هاي آن ها استفاده نموده تا بتوانيد بهترين تصميم را در اين زمينه اخذ نماييد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه